Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 © AGIT AB MEDSOFT 2007 20-21.března 2007 v Ústí n.L. Pokročilá práce se zákazníkem - pacientem s využitím IS Aleš Daniel, Martin Zeman, Šárka Polakovičová,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 © AGIT AB MEDSOFT 2007 20-21.března 2007 v Ústí n.L. Pokročilá práce se zákazníkem - pacientem s využitím IS Aleš Daniel, Martin Zeman, Šárka Polakovičová,"— Transkript prezentace:

1 1 © AGIT AB MEDSOFT března 2007 v Ústí n.L. Pokročilá práce se zákazníkem - pacientem s využitím IS Aleš Daniel, Martin Zeman, Šárka Polakovičová, Tomáš Zahrádka, Jan Pejchal

2 2 Bez ICT: Odpočinkové zóny Obchodní zóny S ICT: Objednávací systémy Vyvolávací systémy Komunikace s pacientem přes GSM Zlepšování péče a přístupu ke klientům

3 3 Obvyklá organizace ambulancí bez IS Pacienti se hlásí přímo v ordinaci Klienti nervózně čekají před ambulancemi Dochází k předbíhání, slovním výpadům Pacient nemá jistotu, kdy se dostane na řadu Klient je většinou na tento model zvyklý

4 4 Možná organizace ambulancí s IS Pacienti se hlásí na recepcích/ambulancích Klient čeká na ošetření v čekárně Pacienti jsou vyvolávání v daném pořadí Klient má přehled, kdy se dostane na řadu Čas ošetření si určuje pacient Pacienti na tento model nejsou zatím zvyklí

5 5 Výsledné efekty při použití IS Minimalizace předbíhání (volba lékaře) Snížení nervozity pacientů Omezení slovních výpadů Klidnější atmosféra u ambulancí Zvýšení transparentnosti vůči klientům Možnost směrování pacientů Využití obchodních zón

6 6 Jak v Masarykově nemocnici Pokud IS, pak komplexní objednávací vyvolávací komunikující s klienty ( , GSM) propojitelný s NIS umožňující objednávky z domova nebo externích ambulancí Systém opravdu zkvalitňující amb. péči

7 7 BB-objednávání pacientů přes internet Projekt Systém pro objednávání pacientů přes internet (MI ČR) implementace na 4 odděleních (Oční, Kardiologie, RTO, Zákaznické centrum)

8 8 Realizace projektu

9 9 Realizace na odděleních 1/4 Oční oddělení zrenovovaná recepce návazná vyšetření externí objednávání (přes internet) 3 vstupní místa do ordinací 9 vyšetřoven 4 vyvolávací panely

10 10 Realizace na odděleních 2/4 Kardiologie vybudována recepce objednávání ke konkrétním lékařům recepce i pro objednávání návazných vyšetření 3 vstupní místa do ordinací 3 vyvolávací panely

11 11 Realizace na odděleních 2/4 - Kardiologie

12 12 Realizace na odděleních 2/4 - Kardiologie

13 13 Realizace na odděleních 2/4 - Kardiologie

14 14 Realizace na odděleních 3/4 Radioterapie provoz bez recepce využití internetového kiosku 2 vstupní místa do ordinací 1 vyvolávací panel

15 15 Realizace na odděleních 3/4 - Radioterapie

16 16 Realizace na odděleních 4/4 Zákaznické centrum využití internetového kiosku různorodé služby u odbavovacích míst 4 odbavovací místa 1 vyvolávací panel

17 17 Realizace na odděleních 4/4 - ZC

18 18 Realizace na odděleních 4/4 - ZC

19 19 Objednání přes internet Odkaz na web pro objednání pacientů na hlavní stránce Zabezpečený přístup Přístup v klidu domova https://scheduling.mnul.cz

20 20 Výsledné efekty implementace Minimalizace předbíhání (volba lékaře) Snížení nervozity pacientů Omezení slovních výpadů Klidnější atmosféra u ambulancí Zvýšení transparentnosti vůči klientům Možnost směrování pacientů

21 21 Současnost Implementace systému v interním projektu změny ambulantního provozu – 2 násobné rozšíření stávajícího systému Počátek implementace ambulancí ORL Možnost implementace na kožním odd.

22 22 Budoucnost Úpravy sw řešení vzhledem k provozním připomínkám Komunikace s NIS Možnost objednávání lékaři z externích ambulancí Úpravy internetového portálu

23 23 Děkuji za pozornost M


Stáhnout ppt "1 © AGIT AB MEDSOFT 2007 20-21.března 2007 v Ústí n.L. Pokročilá práce se zákazníkem - pacientem s využitím IS Aleš Daniel, Martin Zeman, Šárka Polakovičová,"

Podobné prezentace


Reklamy Google