Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Integrovaný projekt Třebíčskem po vodě a po souši.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Integrovaný projekt Třebíčskem po vodě a po souši."— Transkript prezentace:

1 Integrovaný projekt Třebíčskem po vodě a po souši

2 Složení projektového týmu Město Třebíč: Jaromír Nechvátal Mikroregion Horácko:Hana Žáková právník projektu: Mgr. Jan Leitner koordinátor projektu: Ing. Leopold Gotthard technicko-admin.pracovník: Ing. Petr Doležal

3 Cíle: nabídneme turistům zajímavé turistické cíle, které jsou dobře dostupné a kvalitní zázemí, které stále není samozřejmostí udržíme turisty v regionu déle širší nabídkou turistických aktivit spojíme unikátní památky a jedinečnou přírodu v neopakovatelný zážitek

4 Open Air Jihlavka Zavedení lodní přepravy na Dalešické přehradě

5 Open Air Jihlavka PODZÁMECKÁ NIVA SMĚR PLAVECKÝ AREÁL POLANKA ŽIDOVSKÁ ČTVRŤ Bazilika Sv. Prokopa SMĚR KARLOVO NÁMĚSTÍ ÚPRAVA PODZÁMECKÉ NIVY VYBUDOVÁNÍ ZÁZEMÍ ÚPRAVA CEST OPRAVA A VYBUDOVÁNÍ LÁVEK PŘES ŘEKU AMFITEÁTR, ATRAKCE PRO NÁVŠTĚVNÍKY ÚPRAVA ZELENĚ ZNAČENÍ CYKLOTRAS

6 Zavedení lodní dopravy na Dalešické přehradě ZAVEDENÍ LODNÍHO PŘÍVOZU KONĚŠÍN-TŘEBENICE STAVEBNÍ ÚPRAVA LODNÍCH ZASTÁVEK PRO 2. ETAPU ÚPRAVA POVRCHŮ CYKLOTRAS V OKOLÍ DALEŠICKÉ PŘEHRADY DOZNAČENÍ CYKLOTRAS, INSTALACE INFOTABULÍ U ATRAKTIVNÍCH MÍST REKONSTROKCE VOJENSKÉHO OBJEKTU U KONĚŠÍNA ZAVEDENÍ LODNÍHO PŘÍVOZU

7 Odhad nákladů projektu Rámcový odhad 89,2 mil. Kč Open Air Jihlavka 61,2 mil. Kč Zavedenílodní dopravy na Dalešické přehradě 28,0 mil. Kč

8 PODROBNĚJŠÍ PŘEHLED NÁKLADŮ

9 Harmonogram projektu Příprava projektu 2004 – 06/2007 Podání žádosti – konec roku 2007 Začátek realizace – 4. čtvrtletí 2007 Konec realizace OPEN AIR JIHLAVKA1. ČTVRTLETÍ 2010 ZAVEDENÍ LODNÍ DOPRAVY NA DALEŠICKÉ PŘEHRADĚ 2. ČTVRTLETÍ 2009

10 Finanční zdroje zainteresovaných subjektů Město Třebíč –ROZPOČTOVÝ VÝHLED DO 2015 Mikroregion Horácko –Rozpočty jednotlivých obcí –Silný finanční partner – skupina ČEZ % PLÁNOVANÝCH INVESTIC MĚSTA % %

11 Marketingová strategie prezentace bude klást důraz na jednotnou image území s akcentováním hlavních charakteristik zainteresovaných regionů (široké portfolio služeb ► turistické balíčky) maximální využít svých vlastních marketingových kapacit a také partnerských organizací přímý a cílený marketing uvnitř cílových skupin a zajistit zapojení zařízení do regionálních a celorepublikových sítí cestovního ruchu

12 Partneři projektu Skupina ČEZ Cestovní agentura RYBÁŘKA


Stáhnout ppt "Integrovaný projekt Třebíčskem po vodě a po souši."

Podobné prezentace


Reklamy Google