Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

21/07/2005 Vysokorychlostní železniční služby 04/10/2006 Dirección General de Servicios de Alta Velocidad - Larga Distancia Dirección Área de Negocio Corredor.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "21/07/2005 Vysokorychlostní železniční služby 04/10/2006 Dirección General de Servicios de Alta Velocidad - Larga Distancia Dirección Área de Negocio Corredor."— Transkript prezentace:

1 21/07/2005 Vysokorychlostní železniční služby 04/10/2006 Dirección General de Servicios de Alta Velocidad - Larga Distancia Dirección Área de Negocio Corredor Sur 04/10/2006

2 1.Co nabízíme? 2.Čeho jsme dosáhli? 3.Jak jsme toho dosáhli? 4.Jak nás vnímá široká veřejnost? Dirección General de Servicios de Alta Velocidad - Larga Distancia Dirección Área de Negocio Corredor Sur 04/10/2006

3  Co nabízíme?  Čeho jsme dosáhli?  Jak jsme toho dosáhli?  Jak nás vnímá široká veřejnost? 17/02/2006 High-speed rail services

4 Vysokorychlostní vlaky Talgo 200 Madrid-Málaga (12 vlaků denně) leden 93 AVE dlouhá vzdálenost Madrid - Sevilla (40 vlaků denně) duben 1992 17/02/2006 High-speed rail services AVE dlouhá vzdálenost Madrid- Zaragoza/Lleida/Huesca (16/18 vlaků denně) říjen 2003 / únor 2005 říjen 1992 AV střední vzdálenost Madrid-Puertollano (26 vlaků denně) prosinec 2005 AV střední vzdálenost Córdoba-Sevilla (16 vlaků denně)

5 17/02/2006 High-speed rail services  Co nabízíme?  Čeho jsme dosáhli?  Jak jsme toho dosáhli?  Jak nás vnímá široká veřejnost?

6 Nárust osobní přepravy v letech 1992 – 2005 na dlouhých a středních tratích (údaje jsou v tisících) +318% 17/02/2006 High-speed rail services

7 Spokojenost zákazníků na dlouhých a středních tratích a Talgo 200 procento spokojených a velmi spokojených zákazníků 17/02/2006 High-speed rail services

8 Záruka dochvilnosti za období od 12.09.94 do 31.12.05 Počet vlaků: celkem: zpožděných:: Počet cestujících: celkem: zpožděných: Obrat (mil.Euro): celkem: refundováno: 194 272 476 48 456 560 118 995 1 645.4 3.8 O.25% O.23% Dochvilnost vlaků AVE 17/02/2006 High-speed rail services

9 17/02/2006 High-speed rail services  Co nabízíme?  Čeho jsme dosáhli?  Jak jsme toho dosáhli?  Jak nás vnímá široká veřejnost?

10 Hlavní obchodní strategie  Neustálé přizpůsobování nabídky a poptávky  Neustálé monitorování objemu přepravy  Jasný cenový systém  Doplňkové služby  Nádraží: odbavení, parkoviště, VIPsalónky, …  Na palubě: občerstvení, tisk, Audio / Video, prodej dárků, …  Různé distribuční systémy, snaha dostat se blíže k zákazníkům:  Nádraží, cestovní kanceláře, Internet, Call centrum...  Neustálé přizpůsobování nabídky a poptávky  Neustálé monitorování objemu přepravy  Jasný cenový systém  Doplňkové služby  Nádraží: odbavení, parkoviště, VIPsalónky, …  Na palubě: občerstvení, tisk, Audio / Video, prodej dárků, …  Různé distribuční systémy, snaha dostat se blíže k zákazníkům:  Nádraží, cestovní kanceláře, Internet, Call centrum... 17/02/2006 High-speed rail services

11 Hlavní obchodní strategie  Závazek dochvilnosti: AVE záruka  “Club AVE” Card bonus věrným zákazníkům  Claim System jako zdroj informací ke zlepšování produktů  Průzkum trhu: různé průzkumy (zákaznické, konkurenční, široké veřejnosti) k volbě lepších rozhodnutí  důkladná znalost zákazníků  Závazek dochvilnosti: AVE záruka  “Club AVE” Card bonus věrným zákazníkům  Claim System jako zdroj informací ke zlepšování produktů  Průzkum trhu: různé průzkumy (zákaznické, konkurenční, široké veřejnosti) k volbě lepších rozhodnutí  důkladná znalost zákazníků 17/02/2006 High-speed rail services

12 Management dodavatelů  Ve spolupráci s našimi hlavními dodavateli:  Údržba vozového parku  Služby na palubě  Služby ve stanicích  Infrastruktura 17/02/2006 High-speed rail services

13 17/02/2006 High-speed rail services  Co nabízíme?  Čeho jsme dosáhli?  Jak jsme toho dosáhli?  Jak nás vnímá široká veřejnost?

14 Hodnocení AVE širokou veřejností Obyvatelé v oblasti koridoru Velmi dobré 40,4% Dobré 57,6% Špatné 0,0% Neutrální 2,0% Obyvatelé mimo koridor Velmi dobré 35,4% Dobré 63,9% Neutrální 0,7% Zdroj: Opinion Poll, Spanish General Public December 2003 17/02/2006 High-speed rail services

15 Hodnocení AVE a letecké dopravy španělskou veřejností Zdroj: Opinion Poll, Spanish General Public December 2003 17/02/2006 High-speed rail services


Stáhnout ppt "21/07/2005 Vysokorychlostní železniční služby 04/10/2006 Dirección General de Servicios de Alta Velocidad - Larga Distancia Dirección Área de Negocio Corredor."

Podobné prezentace


Reklamy Google