Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Propagace České republiky jako golfové destinace

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Propagace České republiky jako golfové destinace"— Transkript prezentace:

1 Propagace České republiky jako golfové destinace
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism

2 Proč CzechTourism propaguje golf?
Golf jako produkt cestovního ruchu přináší každoročně zemím uznávaným jako etablované golfové destinace s rozvinutou golfovou infrastrukturou milióny EUR Golf je sport provozovaný převážně střední a vyšší střední třídou, která disponuje poměrně vysokými příjmy a dostatečným množstvím volného času, což jej předurčuje k tomu, aby byl významným zdrojem financí v oblasti příjezdového cestovního ruchu Golf není pouze sportovní aktivita – golf znamená sociální interakci, setkávání, dobré jídlo, kvalitní ubytování, příjemné prostředí – golfová turistika předpokládá rozvinutou turistickou infrastrukturu, která u nás je

3 Cíle CzechTourism v golfové propagaci
Česká republika má potenciál stát se přední evropskou golfovou destinací a golfová turistika pak významným zdrojem příjmů z cestovního ruchu Hlavním cílem CzechTourismu je vytvořit unikátní image České republiky jako golfové destinace a všemi možnými způsoby rozšířit informace o tom, že do ČR se jezdí na golf

4 Jak CzechTourism propaguje golf?
K informování využíváme přední evropská golfová média, přísun golfových turistů zajišťujeme prostřednictvím zahraničních tour operátorů Systematicky budujeme image České republiky jako golfové destinace – nezaměnitelnou, unikátní image, kdy zahraniční golfista při pohledu na obrázek Karlštejna s golfovým hřištěm s jistotou prohlásí „ano, toto je golf v České republice“

5 Jak CzechTourism propaguje golf?
Podpora a partnerství při golfových akcích pořádaných v ČR: Konference Eastgreens Veletrh Golf Show Podpora aktivit CGTA Českomoravská golfová tour Czech Top 100 Golf Trophy 2006 St. Andrews and Jacques Leglise Trophies Projekt na podporu golfového vzdělávání realizovaný Českou golfovou federací a občanským sdružením Aktivis

6 Jak CzechTourism propaguje golf?
Formy spolupráce mezi CzechTourism a golfovými hřišti: Všechny formy spolupráce jsou bezplatné Příprava tiskových zpráv se zásadními sděleními (novinky, nové projekty, zajímavé akce atd.) a jejich distribuce zahraničnímu odbornému tisku Pravidelné zveřejňování informací a novinek z českých golfových hřišť v elektronickém iNFO-bulletinu - dvouměsíčním časopisu CzechTourismu Zveřejnění fotografií z českých golfových hřišť ve fotogalerii CzechTourism Spolupráce na press a fam tripech

7 Realizované akce v roce 2006
Veletrhy: Golf Messe Stuttgart Golf Messe Essen Golf Show Praha TGI Scottish Golf Show Edinburgh Press a fam tripy: Press trip Golf show (11 novinářů) Fam trip Golf show (10 tour operátorů) Press trip Czech Top 100 (11 novinářů)

8 Chystané akce do konce roku 2006
Veletrhy: Golf Europe Mnichov International Golf Travel Market – Španělsko, Marbella Press a fam tripy: Press trip St. Andrews Trophy (12 novinářů) Press trip Benelux (3 novináři)

9 Zde najdete veškeré informace o spolupráci v oblasti golfové turistiky
Spolupracujte s námi!!! NOVÁ GOLFOVÁ SEKCE NA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zde najdete veškeré informace o spolupráci v oblasti golfové turistiky

10 Kontakt Mgr. Helena Kopecká PR Manager
Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism Vinohradská 46 P.O. Box 32 Praha 2 Česká republika Tel GSM:


Stáhnout ppt "Propagace České republiky jako golfové destinace"

Podobné prezentace


Reklamy Google