Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, 28923 Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, 28923 Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST."— Transkript prezentace:

1 Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: VI/2 Název: Hospodaření, Reklama Anotace: Prezentace slouží k upevnění znalostí žáků o reklamě Autor: Mgr. Jana Třetinová Datum vytvoření DUM: 14. října 2011 Jazyk: čeština Ročník: IX. Předmět: Výchova k občanství – finanční gramotnost Očekávaný výstup: Uvede typy reklamy Klíčová slova: reklama, reklamní kampaň Druh učebního materiálu: PPT prezentace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.

2 R E K L A M A = jakákoli placená či neplacená propagace nějakého výrobku, zboží, služby -cílem reklamy je co nejvíce zvýšit prodej a dosáhnout maximálních zisků - s reklamou se dnes setkáváme prakticky všude Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.

3 TYPY REKLAMY TELEVIZNÍ NOVINOVÁ INTERNETOVÁ ROZHLASOVÁ PLAKÁTOVÁ tzv. PŘEDVÁDĚČKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.

4 R E K L A M A = se také marketingová kampaň = boj o zákazníky = i časté přerušení televizního vysílání – třeba filmů,… Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.

5 Kvalitní reklama musí mít skvělý S L O G A N měl by být: originální, nápaditý, stručný, výstižný, lehce zapamatovatelný, vtipný měl by upoutat pozornost, vyvolat touhu koupit si výrobek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.

6 Příklady reklamy Jedna starší Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.

7 Použité zdroje: Janoušková, D., Ondráčková M., Čabalová D., Marková H., Šebková J.: Občanská výchova 9, Rodinná výchova 9 učebnice. Plzeň, Fraus 2006 Gillespie, A.: Přehled ekonomie. Praha, Portál 2002 Zdroj reklamy: Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Třetinová. Dostupné na OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.


Stáhnout ppt "Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, 28923 Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST."

Podobné prezentace


Reklamy Google