Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Zábavně do 10 000 VY_32_INOVACE_19 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Zábavně do 10 000 VY_32_INOVACE_19 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,"— Transkript prezentace:

1 Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Zábavně do 10 000 VY_32_INOVACE_19 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala: Mgr. Zlatuše Petříková, 09 - 2012 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692

2 Anotace: Předmět: matematika Ročník: 4. Využití materiálu: zábavné učení, podpora praktického přemýšlení Forma výuky: práce ve dvojicích, nejlépe šikovnější žák se slabším, metodika a řešení viz zápatí jednotlivých snímků Pomůcky: počítač, dataprojektor, sešit

3 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 PRACUJTE VE DVOJICÍCH. Za každou úlohu si zapisujte body, které jsou u ní uvedené.

4 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 Máš číslice 4, 6, 1, 7. (Každou smíš použít pouze jednou.) Zapiš z nich největší číslo. Zapiš z nich nejmenší číslo. Sečti je. KONTROLA: 7 641 (3 body) 1 467 (3 body) Součet (3 body) 9 108

5 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 Spočítej rozdíl čísel 7 520 a 6 102. 1 418 (3 body) Která z těchto úloh k příkladu patří? Mamka ušetřila 7 520 Kč, taťka 6 102 Kč. Kolik ušetřili spolu? Mamka ušetřila 7 520 Kč, taťka 6 102 Kč. Kč. O kolik má mamka více? Mamka ušetřila 7 520 Kč, taťka 6 102 Kč. O kolik má taťka méně?

6 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 Která z těchto úloh k příkladu patří? Mamka ušetřila 7 520 Kč, taťka 6 102 Kč. Kolik ušetřili spolu? Mamka ušetřila 7 520 Kč, taťka 6 102 Kč. O kolik má taťka méně? Mamka ušetřila 7 520 Kč, taťka 6 102 Kč. O kolik má mamka více? NÉÉÉ! 0 bodů ANO! 3 body

7 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 Máš tyto číslice: 5, 3, 0, 1 Každou smíš použít nejvýše dvakrát. Napiš co nejvíce čísel, která lze beze zbytku dělit dvěma. Mohl jsi napsat nejvýše dvě z těchto čísel: 0, 30, 50, 10 – za každé počítej 3 body. NEKOUKEJ A VYMÝŠLEJ!

8 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 Ve třídě jsme vybrali na jednodenní výlet 7 500 Kč. Kolik stálo pojištění, když cesta stála 3 900 Kč a vstupy 1 125 Kč? Pokračujte stále ve dvojicích: Jestli ti vyšlo 2 475 Kč, tak počítáš dobře (započítej si 3 body), ale myslím, že bys měl ještě přemýšlet! PROČ? Kdo pošeptá „proč“, připíše si 5 bodů.

9 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 A teď si sečti body z celé rozcvičky. Kdo má více než 32 bodů: JSTE PODVODNÍCI! TO NEŠLO!

10 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 Kdo má 3 – 9 bodů? Trochu málo něco umíš, ale chce to přidat! Kdo má 10 – 15 bodů? To je lepší, ale ten výkon není na velkou pochvalu.

11 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 Kdo má 16 – 21 bodů: Dobrý výkon, ale vylepšujte dál, máte co. Kdo má 22 – 26 bodů: Výborně, dařilo se vám! Pochvala!

12 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 Kdo má 27 – 32 bodů? Fanfára pro vítěze, dnes jste výborně počítali i přemýšleli!

13 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692 Citace: http://office.microsoft.com


Stáhnout ppt "Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Zábavně do 10 000 VY_32_INOVACE_19 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,"

Podobné prezentace


Reklamy Google