Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ K612 Ústav dopravních systémů K612ZADI Základy dopravního inženýrství CVIČENÍ.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ K612 Ústav dopravních systémů K612ZADI Základy dopravního inženýrství CVIČENÍ."— Transkript prezentace:

1 12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ K612 Ústav dopravních systémů K612ZADI Základy dopravního inženýrství CVIČENÍ 02 ÚLOHA 2 (ČÁST 3) – POZEMNÍ KOMUNIKACE V INTRAVILÁNU

2 12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 ČLENĚNÍ MÍSTNÍCH KOMUNIKACÍ Arychlostní Bsběrné Cobslužné Dostatní komunikace - se smíšeným provozem - nepřístupné provozu silničních motorových vozidel

3 12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 PŘÍČNÉ USPOŘÁDÁNÍ DOPRAVNÍHO PROSTORU Prostor místní komunikace Hlavní dopravní prostor Přidružený prostor

4 12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 SKLADEBNÉ PRVKY jízdní pruh zpevněná krajnice nezpevněná krajnice parkovací a zastavovací pruh / pás tramvajový pás zvýšený / nezvýšený dělící a vodící proužek střední a postranní dělící pás autobusový / trolejbusový pruh pruh pro chodce pruh / pás pro cyklisty

5 12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 POKYNY K VYPRACOVÁNÍ Měřítko řezu:1:100 vodicí proužek se neprovádí, je-li u zvýšené obruby nouzový nebo zastavovací/parkovací pruh nejbližší komunikace od zdi domu je vždy chodník šířku vodicích proužků lze redukovat na 0,25 m. V odůvodněných případech a ve stísněných poměrech lze vodicí proužky u obrubníku zcela vypustit, bude-li vhodným způsobem navrženo odvodnění zvýšený tramvajový pás lze provádět jen na čtyř (a více) pruhové komunikaci – výjimečně na dvoupruhové, která má po obou stranách nouzový nebo zastavovací pruh (ne parkovací)

6 12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 POKYNY K VYPRACOVÁNÍ podél nezvýšeného tramvajového pásu se v zájmu prostorového oddělení tramvajových tratí od automobilové dopravy mají umísťovat zvýšené tvarovky tramvajový pás zvýšený o max. 7 cm se posuzuje jako nezvýšený, jeho okraje mohou být zešikmeny skoseným obrubníkem tramvajový pás lze také umístit do přidruženého dopravního prostoru

7 12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 PŘÍKLADY

8 12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 PŘÍKLADY

9 12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 TABULKA BEZPEČNOSTNÍCH ODSTUPŮ

10 12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 FOTOGALERIE


Stáhnout ppt "12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ K612 Ústav dopravních systémů K612ZADI Základy dopravního inženýrství CVIČENÍ."

Podobné prezentace


Reklamy Google