Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Microsoft Dynamics CRM Petr Hampejs Dynamics Product Manager.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Microsoft Dynamics CRM Petr Hampejs Dynamics Product Manager."— Transkript prezentace:

1 Microsoft Dynamics CRM Petr Hampejs Dynamics Product Manager

2 Problémy tradičních CRM dodavatelů “User adoption remains a challenge, with 33% to 47% of customer management applications facing serious adoption issues.” AMR Research, September 2007 “User adoption remains a challenge, with 33% to 47% of customer management applications facing serious adoption issues.” AMR Research, September 2007 “Spending has reached an all-time high, with expectations nearly as lofty. But implementation failure rates have not improved, nor have ROI metrics.” AMR Research, September 2007 “Spending has reached an all-time high, with expectations nearly as lofty. But implementation failure rates have not improved, nor have ROI metrics.” AMR Research, September 2007

3 Analytické funkce a nástroje Co od CRM chtějí jednotliví uživatelé? SpravovatelnostFlexibilitaPoužitelnost “Potřebujeme řešení, které se bude jednoduše spravovat” “Potřebujeme řešení, které bude odpovídat našemu podnikání. “Potřebujeme řešení, které nám usnadní naši práci – ne ji ztíží.” Výkonnost a Škálovatelnost

4 Zvýšení hodnoty pomocí ostatních Microsoft technologií Využití standardizovaných nástrojů pro vývoj a správu k dosažení nízkých nákladů na vlastnictví produktu. Využití standardních uživatelských nástrojů, což zvyšuje produktivitu a přijetí koncovými uživateli. Využití analytických nástrojů k získání dokonalého přehledu. Využití společné platformy a integračních nástrojů k zajištění konzistentnosti dat. Nutné Zvyšující hodnotu

5 Řešení Microsoft Dynamics CRM Komplexní CRM systém -Interakce -Marketing -Prodej -Servis -xRM -Obchodní procesy -SOA -Flexibilní nasazení

6 Rychlejší prodejní cyklus Vytvoření zájemce v systému a jeho začlenění do prodejního workflow. Automatické směrování zájemce na interní obchodníky ke kvalifikaci. Zájemce je postoupen správnému obchodníkovi, který úspěšně uzavře příležitost. Zájemce požaduje více informací prostřednictvím webového požadavku.

7 Efektivní marketing Příprava nové kampaně z hlediska správných: segmentů, rozpočtu, cílů a plánovaných akcí napříč různými kanály. Odezvy na kampaň jsou zaznamenány; ROI je změřeno a průběžně vyhodnocováno

8 Konzistentní služby Vytvoření servisního požadavku s definovaným postupem zpracování. Požadavek je automaticky směrován na nejvhodnějšího dostupného agenta. Příchozí servisní požadavek skrze telefon, web nebo jiný kanál. Prohledání znalostní báze a doporučení správného řešení.

9 Klíčové výhody Microsoft Dynamics CRM Dosažení úplného (360°) pohledu na zákazníky napříč celou organizací Úplný (360°) zákaznický pohled Pomoc uživatelům dělat lépe jejich práci a soustředit se na zákazníky Vyšší produktivita Úspěšný projekt Dosažení projektových cílů s dodržením harmonogramu i rozpočtu a rychlou návratností investic Připravenost ke změně Použití technologie jako katalyzátoru podnikatelských změn

10 Microsoft Dynamics CRM Více než zákazníků celosvětově Více než 50 zákazníků v České republice Radiocom VPS Netprosys... „Výhodou je přímé propojení s běžnými kancelářskými aplikacemi bez nutnosti jakéhokoli dodatečného přihlašování. Míru přijetí uživateli zvyšuje rovněž intuitivní ovládání a poměrně vysoký stupeň uživatelské přívětivosti zvolené aplikace“ PhDr. Martin Pěchouček ČSOB

11 DISCUSSION


Stáhnout ppt "Microsoft Dynamics CRM Petr Hampejs Dynamics Product Manager."

Podobné prezentace


Reklamy Google