Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48 Cesta ke kvalitě 14. října 2009 www.zs-mozartova.cz.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48 Cesta ke kvalitě 14. října 2009 www.zs-mozartova.cz."— Transkript prezentace:

1 AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48 Cesta ke kvalitě 14. října 2009

2 Naše škola – ŠKOLA RADOSTI 345 dětí 345 dětí 17 tříd 17 tříd 5 oddělení školní družiny 5 oddělení školní družiny 23 učitelů (19 žen, 4 muži) 23 učitelů (19 žen, 4 muži) 5 vychovatelek 5 vychovatelek 6 správních zaměstnanců 6 správních zaměstnanců 3 správci školního hřiště 3 správci školního hřiště

3 Pojďte se k nám podívat!

4 Vítejte u nás!

5 Chodby naší školy

6 Schodiště školy

7 Abeceda v džungli – pro naše nejmenší

8 Učebny 1. stupně

9 Sovičky jsou všude kolem nás

10 Naši ilustrátoři dětem

11 Třídy našich prvňáčků

12 Učebny 2. stupně

13 Zeměpis a přírodopis interaktivně

14 Školní herna naší školní družiny

15 Školní restaurace a občerstvení u automatu

16 ŠKOLA RADOSTI – NAŠE STRATEGIE – NÁŠ CÍL Šťastné dítě Šťastné dítě Spokojený rodič Spokojený rodič Erudovaný a spokojený učitel Erudovaný a spokojený učitel Se školou spokojený zřizovatel Se školou spokojený zřizovatel Spokojené kontrolní orgány - zejména ČŠI Spokojené kontrolní orgány - zejména ČŠI

17 JAK TOHO CHCEME DOSÁHNOUT? POHODOVÝM PROSTŘEDÍM POHODOVÝM PROSTŘEDÍM 1. Materiálním – věcným (estetickým a funkčním prostředím) 2. Sociálním (pěknými vztahy – klimatem – třídy, školy, sboru) 3. Organizačním SMYSLUPLNÝM UČENÍM SMYSLUPLNÝM UČENÍM OTEVŘENÝM PARTNERSTVÍM OTEVŘENÝM PARTNERSTVÍM

18 AUTOEVALUAČNÍ PROCES Co jím chceme zjistit? V čem jsme dobří? V čem jsme dobří? Kde jsme? Směřujeme k cíli? Kde jsme? Směřujeme k cíli? Jak můžeme dosáhnout lepších výsledků? Jak můžeme dosáhnout lepších výsledků? Jak poznáme, že se dostáváme tam, kam jsme chtěli dojít? Jak poznáme, že se dostáváme tam, kam jsme chtěli dojít?

19 Oblasti autoevaluace 15/2005 Sb. §8, odst. 2 Podmínky vzdělávání Podmínky vzdělávání Průběh vzdělávání Průběh vzdělávání Podpora školy žákům a studentům, spolupráce s rodiči Podpora školy žákům a studentům, spolupráce s rodiči Výsledky vzdělávání žáků Výsledky vzdělávání žáků Řízení školy, kvalita personální práce Řízení školy, kvalita personální práce Úroveň výsledků práce školy Úroveň výsledků práce školy

20 JAK U NÁS AUTOEVALUACE PROBÍHÁ – JEJÍ ETAPY MOTIVACE – PROČ AUTOEVALUOVAT? MOTIVACE – PROČ AUTOEVALUOVAT? PŘÍPRAVA – VYBÍRÁNÍ OBLASTÍ AUTOEVALUACE PŘÍPRAVA – VYBÍRÁNÍ OBLASTÍ AUTOEVALUACE VLASTNÍ REALIZACE - ZADÁNÍ VLASTNÍ REALIZACE - ZADÁNÍ ZPRACOVÁNÍ – VYHODNOCOVÁNÍ DAT ZPRACOVÁNÍ – VYHODNOCOVÁNÍ DAT KOREKCE – VYUŽITÍ ZÍSKANÝCH POZNATKŮ KOREKCE – VYUŽITÍ ZÍSKANÝCH POZNATKŮ

21 JAKÉ FORMY SEBEHODNOCENÍ JSME V NAŠÍ ŠKOLE VOLILI? 2004 – dotazník pro RODIČE 2004 – dotazník pro RODIČE 2005 – SWOT analýza pro UČITELE 2005 – SWOT analýza pro UČITELE 2006 – dotazníky pro ŽÁKY 2006 – dotazníky pro ŽÁKY 1. KVALITA UČENÍ A VYUČOVÁNÍ – 1. stupeň 2. ŠKOLA JAKO UČEBNÍ PROSTOR – 2. stupeň 2007 – AUTOEVALUACE - desatero pro UČITELE – řízený rozhovor 2007 – AUTOEVALUACE - desatero pro UČITELE – řízený rozhovor 2008 – Dotazník pro RODIČE 2008 – Dotazník pro RODIČE 2009 – dotazníky pro ŽÁKY 2009 – dotazníky pro ŽÁKY 1. KVALITA UČENÍ A VYUČOVÁNÍ – 1. stupeň 2. ŠKOLA JAKO UČEBNÍ PROSTOR – 2. stupeň

22 AUTOEVALUACE PROVÁDĚNÁ EXTERNÍMI SUBJEKTY TESTOVÁNÍ SCIO od roku 2003 TESTOVÁNÍ SCIO od roku 2003 (DŘÍVE I CERMAT A KALIBRO) (DŘÍVE I CERMAT A KALIBRO) ROČNÍKY (OSP, ČJ, M) a 8. ROČNÍKY – KLÍČOVÉ KOMPETENCE + AJ ROČNÍKY (OSP, ČJ, M, AJ) ROČNÍKY – TIGR – TESTOVÁNÍ INFORMAČNÍ GRAMOTNOSTI SÉMANTICKÝ DIFERENCIÁL - nástroj SÉMANTICKÝ DIFERENCIÁL - nástroj

23 V ČEM U NÁS SPATŘUJEME VÝHODY AUTOEVALUACE? Přebíráme odpovědnost za svou vlastní práci Přebíráme odpovědnost za svou vlastní práci Máme zpětnou vazbu od sebe navzájem i od externího hodnotitele Máme zpětnou vazbu od sebe navzájem i od externího hodnotitele Je to permanentní dialog s žáky, rodiči i učiteli Je to permanentní dialog s žáky, rodiči i učiteli Společné hledáme odpovědí na různé otázky – což je podstata autoevaluaace Společné hledáme odpovědí na různé otázky – což je podstata autoevaluaace Je to nástroj našeho dalšího rozvoje Je to nástroj našeho dalšího rozvoje

24 DĚKUJI ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48 Cesta ke kvalitě 14. října 2009 www.zs-mozartova.cz."

Podobné prezentace


Reklamy Google