Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 13.4.2015 K diskusi. 2 13.4.2015 Rebranding 3 13.4.2015 Rebranding.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 13.4.2015 K diskusi. 2 13.4.2015 Rebranding 3 13.4.2015 Rebranding."— Transkript prezentace:

1 K diskusi

2 Rebranding

3 Rebranding

4 Vnímání značky Česká republika PozitivníNegativníAsociace PohádkováŠediváPraha Romantická, magickáUzavřenáUNESCO MalebnáVýchodní blokKulturní dědictví Příroda Starobylá, památky (ESP, PL) Venkovská (ESP) Dostupná (DE)Nudná (PL) Překvapující (ESP) Tolerantní (PL) Levná (IT)Xenofobní (IT)

5 I. 17 regionů II. Marketingové skupiny III. Vybraná agentura IV. Kampaň DCR + příhraniční zdrojové trhy Marketingové kampaně v regionech

6

7 Propagace ČR: geografické hledisko Velmi vzdálené trhy: Austrálie, Sev./Již. Amerika, Čína, Indie apod. Česká republika Vzdálené trhy: Francie, V. Británie, Skandinávie, Španělsko Čechy Morava Praha Blízké trhy: Německo, Rakousko, Polsko Z/J/S/V/St Čechy J/V Morava Přeshraniční země, popř. DCR17 turistických regionů DCR40 turistických oblastí

8 Mezinárodní veletrhy

9 Veletržní stánek

10 Mgr. Marek Mráz Ředitel odboru strategie a marketingové komunikace Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, Praha Děkuji za pozornost a těším se na spolupráci!


Stáhnout ppt "1 13.4.2015 K diskusi. 2 13.4.2015 Rebranding 3 13.4.2015 Rebranding."

Podobné prezentace


Reklamy Google