Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

13.4.20151 EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © www.romanvacho.cz www.romanvacho.cz Generální.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "13.4.20151 EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © www.romanvacho.cz www.romanvacho.cz Generální."— Transkript prezentace:

1 EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální ředitel Clarion Congress Hotel Praha Hotel Slovan, Brno,

2 AGENDA  MICE  Definování pojmů nutných k pochopení problematiky  Regionální a mezi regionální působení a jeho dopady  Nový pohled na konkurenci v regionu a dopady do nutně vzájemné spolupráce  Vznik destinačních managamentů  Je nutné o této problematice hlouběji uvažovat ? Tedy závěr…..

3 Použité podklady a zdroje Použité podklady a zdroje  CzechTourism  MAG Consulting, Ing. Jiří Beránek  Publikace Event marketing, Ing. Petr Šindler, Ph.D., Grada 2003  ČSÚ  Ročenky cestovního ruchu  Osobní praxe

4 O čem budeme mluvit ? O čem budeme mluvit ?

5 O čem budeme diskutovat ?  Teorie patří do školy  Co si z teorie vzít pro praxi  Jak si s novým pohledem na komunikaci poradit  Půjdeme spíše do regionu

6 M I C E  MEETING  INCENTIVE  Congess  Exhibition

7 Proč MICE ? Odpověď je jednoduchá Tourist : MICE 100 : 280

8 Proč MICE ?  Výhodnost  Širší prostor pro sdělení, komunikaci  Možnost zapojení několika subjektů  Spojení několika komunikačních kanálů  Přes vyšší náklady vyšší efekt

9 Definování pojmů nutných k pochopení problematiky  Událost a dobře když bude opakovaná !!!  Marketing není jen propagace, ale uplatnění produktu na trhu, čili prodej, nejlépe úspěšný  Event marketing není nic jiného než společná forma komunikace  Integrace zasahuje i zde a vede od monologu k dialogu

10 Definování pojmů nutných k pochopení problematiky  Event marketing je myšlenkou jednoho, naplněním mnoha a zážitkem pro všechny  Je inovativním nástrojem marketingové komunikace

11 Regionální a mezi regionální působení a jeho dopady  Spojme síly !!!  Ve dvou nebo několika se to lépe táhne  Náklady na komunikaci rostou  Komunikace o rozvoji cestovního ruchu potřebuje nový rozměr  Bude nutné pro řadu produktů vytvářet vícerergionální struktury

12 Nový pohled na konkurenci v regionu a dopady do nutně vzájemné spolupráce  Velký problém !  Rychle pochopí ten, komu jde o věc ! Tedy o zisk  Každému musí jít o zvýšení počtu hostů regionu  Prolínání vlivu a dopadu MICE na zvýšení počtu hostů  Od bezhlavé konkurence k výhodné spolupráci

13 Vznik destinačních managamentů  Všichni o tom mluví, skoro nikdo neví o co jde……  Potřebujeme je ?  Co mají dělat ?  Je dobré řídit tuto problematiku z centra?  Bude to mít vliv na rozvoj domácího cestovního ruchu a jeho potenciálu pro podmínky podnikatelů v regionech

14 Vznik destinačních managamentů  Rozdělení úkolů mezi veřejným a soukromým sektorem  Vliv podnikatelů na tvorbu koncepcí  Ovlivňování myšlení úředníků  Vstup do věcí veřejných  Racionální využívání sdružených prostředků  Využití asociací a jejich programů v regionální praxi !!!

15 Je nutné o této problematice hlouběji uvažovat ? Tedy závěr….. EfektivnostRacionalitaProspěch

16 Připomínky, dotazy a diskuse ☺

17 Děkuji za pozornost Roman Vacho © RV Hotel & Restaurant Consulting


Stáhnout ppt "13.4.20151 EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © www.romanvacho.cz www.romanvacho.cz Generální."

Podobné prezentace


Reklamy Google