Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Budoucnost zákaznické péče je v Social Customer EcoSystému Pro Konferenci Call Centra 2014 www.brandembassy.com 27.listopadu 2014 by Brand Embassy Ltd.www.brandembassy.com.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Budoucnost zákaznické péče je v Social Customer EcoSystému Pro Konferenci Call Centra 2014 www.brandembassy.com 27.listopadu 2014 by Brand Embassy Ltd.www.brandembassy.com."— Transkript prezentace:

1 Budoucnost zákaznické péče je v Social Customer EcoSystému Pro Konferenci Call Centra 2014 www.brandembassy.com 27.listopadu 2014 by Brand Embassy Ltd.www.brandembassy.com By: Vit Horky

2 Nepřišel jsem zrušit call centra.

3

4 Můžete vstoupit. Zdroj: klm.com

5 Můžete si šáhnout. Zdroj: samsung.com

6 Social roste dvojnásobně. Zdroj: socialbakers.com

7 Mladí chtějí digitální péči. Zdroj: Brand Embassy

8 ...ale nedostávají ji. App and games Relevant advertising Relevant content Timely customer care Zdroj: Brand Embassy

9 Budoucnost je v Social Customer Ecosystému

10 Sladká zákaznická spokojenost

11 Efektivní včelky

12 Efektivní včelky?

13 Efektivní včelky??

14 Chytré včelky > Chytrý úl

15 Inteligentní Workflow

16 Sladký med

17 Nektar. Hodně nektaru.

18 Vztah se zákazníkem se stává osobní a přátelský. Zdroj: Twitter.com

19 Vztah se zákazníkem se stává osobní a přátelský. Zdroj: Twitter.com

20 Agenti se stávají Zákaznickými advokáty. Zdroj: YouTube

21 Agenti se stávají Zákaznickými advokáty.

22

23 Bee happy! Vit Horky Co-founder & CEO horky@brandembassy.com www.brandembassy.com


Stáhnout ppt "Budoucnost zákaznické péče je v Social Customer EcoSystému Pro Konferenci Call Centra 2014 www.brandembassy.com 27.listopadu 2014 by Brand Embassy Ltd.www.brandembassy.com."

Podobné prezentace


Reklamy Google