Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace oddělení FMCG říjen 2006. FMCG Specifikace práce ve FMCG – segment rychloobrátkového zboží Boj o zákazníka Corporate identity HARIBO – projekt.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace oddělení FMCG říjen 2006. FMCG Specifikace práce ve FMCG – segment rychloobrátkového zboží Boj o zákazníka Corporate identity HARIBO – projekt."— Transkript prezentace:

1 Prezentace oddělení FMCG říjen 2006

2 FMCG Specifikace práce ve FMCG – segment rychloobrátkového zboží Boj o zákazníka Corporate identity HARIBO – projekt pro MŠ, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku Závěr - až měření dělá výsledky PR hmatatelnými

3 Specifikace práce ve FMCG – segment rychloobrátkového zboží Chceme-li si udržet zákazníka – musíme být kreativní, reagovat na trh a změny v chování cílových skupin zákazníků našich klientů Koncový spotřebitel v segmentu rychloobrátkového zboží je nejméně stálý  boj o něj je tvrdý Trh je přesycen, naši klienti jsou pod velkým tlakem  ten přenáší i na společnosti, které pro ně pracují, PR, reklamní i mediální agentrury a jiné

4 Boj o zákazníka Klient musí vědět, že rozumíme jeho businessu  aktuální info o obchodu i marketingových aktivitách 100% splnění všeho, co klientovi slibujeme Promyšlený koncept práce na celý rok, vědomá práce na Corporate identity společnosti – vytváříme příběh pro klienta Nové trendy v médiích, nové možnosti  aktuálně informovat klienta PR je business – klient musí vědět a znát vyhodnocení svých PR aktivit a jasný přínos kampaně – jednáme především s ředitely společností – doporučuji používat jasné kalkulace – čísla

5 Corporate identity Přesycenost reklamním sdělením Přesycenost PR – mnohdy se stírá rozdíl mezi reklamním a PR sdělením. Čtenář se přestává orientovat co je redakční článek a co placené PR Stále větší potřeba hledání nových zdrojů pro prezentaci společností a jejích produktů, služeb Společnosti se pomalu, ale jistě přiklánějí k charitativním, sponzorským aktivitám a propracované práci na corporate identity – image společnosti na veřejnosti Společnost HARIBO ocenila přispění Crestu na vytvoření postupů její corporate identity

6 HARIBO – projekt pro Mš, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku Marketingový projekt pro společnost vymyslel, organizoval a zrealizoval Crest Propracovaně přesně zacílil na hlavní cílovou skupinu společnosti HARIBO Společnost HARIBO zaznamenala po akci pozitivní ohlasy u cílových skupin, vnímána jako nápaditá, sociálně zaměřená spol. se snahou o přidanou hodnotu. Průlom zaznamenán hlavně na Slovensku Projekt: Akce na Mš, ZŠ, Dětských domovech oslovil: 3223 škol na Slovensku, škol v ČR Doba trvání –

7 HARIBO – projekt pro Mš, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku Edukativní soutěž (přírodopisno-zeměpisná, práce na PC : tři typy otázek: pro Mš pro 1.stupeň ZŠ pro 2. stupeň ZŠ Ohlasy:

8 HARIBO – projekt pro Mš, ZŠ, Dětské domovy v ČR a na Slovensku

9 Až měření dělá výsledky PR hmatatelnými Výsledky měření pomáhají našim kontaktům interně obhájit smysli PR Hodnocení nám umožňuje zaměřovat se na aktivit, které klientovi vytváří největší přínosy Klíč k úspěšnému hodnocení = měřitelné cíle Prokazatelné a změřené výsledky umožňují získat více peněz na PR Proč měřit a hodnotit efektivnost naší práce?

10 Zásah cílových skupin Benchmark vůči konkurenci Výpočet ekvivalentní inzertní hodnoty (AVE- Advertising Value Equivalent) Měření výstupů

11 Děkuji za pozornost Kateřina Řeháková


Stáhnout ppt "Prezentace oddělení FMCG říjen 2006. FMCG Specifikace práce ve FMCG – segment rychloobrátkového zboží Boj o zákazníka Corporate identity HARIBO – projekt."

Podobné prezentace


Reklamy Google