Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

00 KJP FSV UK uvádí Mission Possible 11 Impuls z Wulkowa podněcuje k zamyšlení nad posláním Kabinetu jazykové přípravy (KJP) FSV UK v Praze.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "00 KJP FSV UK uvádí Mission Possible 11 Impuls z Wulkowa podněcuje k zamyšlení nad posláním Kabinetu jazykové přípravy (KJP) FSV UK v Praze."— Transkript prezentace:

1

2 00 KJP FSV UK uvádí Mission Possible

3 11 Impuls z Wulkowa podněcuje k zamyšlení nad posláním Kabinetu jazykové přípravy (KJP) FSV UK v Praze.

4

5 22 Vyvstávají 2 otázky: 1. Co máme nyní? 2. Jak toto hlouběji promyslet a lépe prezentovat?

6 33 Příprava celokabinetní pracovní schůzky. Domlouvají se všechna CO, PROČ, KDY, JAK, KDE a KDO.

7

8 44 Den D Setkání všech členek KJP, seznamují se s projektem a postupem práce na formulaci poslání.

9

10 55 Pracovní schůzka má 2 části.

11 66 1. část Začínáme otázkou: CO VŠE MI LEŽÍ NA SRDCI, KDYŽ PROMÝŠLÍM VÝUKU?

12

13 77 Odpovědi hledáme ve chvíli tichého uvažování nad vlastní pedagogickou zkušeností. Každá si zapisujeme, co nás napadá.

14

15 88 Přátelská atmosféra setkání nás povzbuzuje tyto zkušenosti a myšlenky sdílet.

16

17 99 Tvorba plakátu nám pomáhá vše viditelně zaznamenat, uchopit a utřídit. Dobře vysvítá, co nás v pojetí výuky sjednocuje.

18

19  10  Osobní reflexe a naslouchání ostatním podněcuje k DISKUSI.

20

21  11  Osobní reflexe a naslouchání ostatním podněcuje k otázce: KDE JE PRO MĚ CESTA K RŮSTU?

22

23  12  Osobní reflexe a naslouchání ostatním přivádí k uvědomění, jak MOC NÁS NAŠE PRÁCE TĚŠÍ.

24

25  13  Výstup 1. části: „SLUNEČNÍ PLAKÁT“ a jeho přepis pro snadnější následné použití

26

27

28  14  2. část Zamyšlení nad HODNOTAMI Souznění v této věci ovlivňuje úspěšný chod organizace, tj. naplňování jejího poslání.

29  15  PTÁME SE: 1. Jaké hodnoty jsou pro Vás osobně důležité v životě?

30  16  2. Jaké hodnoty Vás napadají jako důležité v souvislosti s Vaší rolí pedagoga na KJP FSV UK?

31  17  3. Jaké hodnoty Vás napadají jako důležité z hlediska vzájemných vztahů na pracovišti?

32

33  18  Vybrané odpovědi na otázky 2. a 3. sdílíme a třídíme v malých skupinách.

34

35

36  19  Poté společně tvoříme plakát.

37

38  20  Výstup 2. části: Plakát „HODNOTY, NA KTERÝCH CHCEME v KJP STAVĚT“ a jeho přepis

39

40

41  21  Pracovat společně byla RADOST.

42

43  22  Práce na formulaci poslání pokračuje po u promýšlením VIZE. Všechny členky kabinetu jsou přizvány, aby formulovaly svůj návrh.

44

45  23  Návrhy vizí shromažďujeme, pročítáme a hledáme takový návrh, se kterým by nás souznělo co nejvíce.

46  24  Podněty z celého projektu („slunce“, hodnoty, vize) jsme použily při formulaci POSLÁNÍ.

47

48  25  Po připomínkovacím kole dospíváme ke všemi přijatému poslání.

49

50  Konec  Text: Michaela Klírová / Fotografie: Filip Čejka / 2015 Hudba: Milan Tesař: Memory / kytarové duo P. Henel – J. Reiterman, 2001 Kontakt: Kabinet jazykové přípravy, Fakulta sociální věd, Univerzita Karlova v Praze Smetanovo nábřeží 6, Praha 1, Česká republika


Stáhnout ppt "00 KJP FSV UK uvádí Mission Possible 11 Impuls z Wulkowa podněcuje k zamyšlení nad posláním Kabinetu jazykové přípravy (KJP) FSV UK v Praze."

Podobné prezentace


Reklamy Google