Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Propedeutický seminář k bakalářskému projektu Vyučující: Mgr. Helena Pospíšilová, Ph.D.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Propedeutický seminář k bakalářskému projektu Vyučující: Mgr. Helena Pospíšilová, Ph.D."— Transkript prezentace:

1 Propedeutický seminář k bakalářskému projektu Vyučující: Mgr. Helena Pospíšilová, Ph.D.

2 Podmínky účasti a udělení zápočtu 1 hodina týdně způsob zakončení: zápočet podmínky k udělení zápočtu: aktivita v hodinách, účast (max. 3 absence)

3 Propedeutický seminář k bakalářskému projektu 1. b. projekt – vyučující KKV 2. výzkumná práce – Dr. Pospíšil 3. zájem z jiných kateder

4 Propedeutický seminář k bakalářskému projektu Bakalářský projekt je základním druhem závěrečné práce a měl by se zabývat konkrétním zařízením s volnočasovým programem a rozvojem tohoto zařízení, resp. jeho volnočasových či sociálních aktivit. Např. DDM, školní družina, školní klub, klub seniorů, mateřské centrum, volnočasové aktivity v domově důchodců, dětské koutky v obchodních centrech, farnosti, skauti, příprava tábora. Důležité je, aby se studenti v projektu zabývali volnočasovými aktivitami v těchto institucích. Projekt by měl být složen ze tří hlavních částí.

5 Tři hlavní části bakalářského projektu První by měla obsahovat zakotvení volnočasového zařízení v rámci dané obce, regionu, či kraje. V opodstatněných případech lze vycházet z historie obce, geografického místopisu, apod.

6 Tři hlavní části bakalářského projektu Je vhodné, aby studenti vycházeli z konkrétní a aktuální situace v daném zařízení. Proto by druhá část měla být důslednou analýzou daného zařízení. Jedná se především o rozbor jejího dosavadního stavu a vývoje (např. historické souvislosti, zřizovatel či provozovatel, právní, materiální a finanční zázemí, personální zajištění a především současné aktivity a klientela).

7 Tři hlavní části bakalářského projektu Ve třetí části by měli studující na základě zjištěných a zpracovaných údajů navrhnout rozvoj daného volnočasového zařízení, především s ohledem na aktivity v rámci obce, regionu a kraje. Studující ve třetí části práce předloží program rozvoje volnočasového zařízení, včetně např. cílů, získávání materiálních i finančních prostředků, zpracování časově-tematických plánů, stanovení cílových skupin, personálního zajištění, právních podmínek, apod. Nejdůležitějším požadavkem na bakalářský projekt je inovativní a realistický přístup studenta k projektu. Projekt má být pro dané zařízení v jeho podmínkách realizovatelný a nemá se z různých důvodů (materiálních, personálních, finančních) stát pouze nedosažitelným ideálem.

8 Rozdíly mezi bakal. projektem a bakal. prací b. projekt zabývá se pouze volnočasovou činností v konkrétním zařízení studující sestavují plán rozvoje volnočasových aktivit v daném zařízení konzultace od poloviny listopadu u vyučujících KKV s výjimkou Dr. Pospíšila b. práce téma studentky a studenti volí po dohodě s vedoucím práce jedná se zpravidla o výzkumné šetření konzultace od poloviny listopadu u Dr. Pospíšila

9 Termíny Poslední termín odevzdání zadání bak. projektů a bak. prací je Hotové bak. práce i bak. projekty se budou odevzdávat ve stejném termínu jako bak. a dipl. práce na ostatních oborech- duben Přesný termín zatím není stanovený.

10 Upozornění – b. práce Všechny b. práce (i ty, které budou vedeny vyučujícími z jiných kateder) – konzultujte nejprve s Dr. Pospíšilem. Rozhodující kritérium pro přijetí b. práce vedené na KKV (Dr. Pospíšil) je kvalita výzkumného záměru.


Stáhnout ppt "Propedeutický seminář k bakalářskému projektu Vyučující: Mgr. Helena Pospíšilová, Ph.D."

Podobné prezentace


Reklamy Google