Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ING main colour palette 0 102 255 102 0 180 195 225 123 125 124 120 140 200 178 181 180 ING secondary colour palette 255 205 171 81 83 82 211 224 202 210.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ING main colour palette 0 102 255 102 0 180 195 225 123 125 124 120 140 200 178 181 180 ING secondary colour palette 255 205 171 81 83 82 211 224 202 210."— Transkript prezentace:

1 ING main colour palette ING secondary colour palette Map colours FillLine Do not put content in the brand signature area 24. dubna, 2007 Tisková konference Maximalizace tvorby hodnot Maximizing Value Creation Rolf-Jan Zweep CEO ING Bank CR General Manager Wholesale Banking

2 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 1 Obsah ING Wholesale Banking ING Wholesale Banking ČR - Strategie - Klienti - Významné transakce ING Bank ČR 2006 finanční výsledky Koncept Řízení k dosažení hodnot - „Management for Value“

3 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 2 ING Wholesale Banking

4 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 3 ING Group – distribuce profitu Underlying profit before tax Contribution of business lines 2006* in EUR million %change Insurance 4,9413, Europe2,3282, Americas1,9921, Asia / Pacific Other*-472 Banking 5,0174, Wholesale Banking2,5252, Retail Banking1,9321, ING Direct Other* Total ING Group 9,9588, *) Other banking results consist mainly of interest expenses that are not allocated to the business lines

5 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 4 Strategie ING Wholesale Banking Vytvářet pozitivní a rentabilní prostředí výhodné jak pro AKCIONÁŘE tak pro ZAMĚSTNANCE. Být blízko našim korporátním a institucionálním ZÁKAZNÍKŮM díky angažovanému a proaktivnímu přístupu a pokrývat všechny jejich finanční potřeby

6 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 5 Klienti ING Wholesale Banking ČR Definice cílového trhu - Globální klienti - Klienti European Business Desk - Finanční instituce - Lokální korporátní společnosti (obrat > Kč 600 mio)

7 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 6 Finanční výsledky ING BANK ČR

8 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 7 Analýza příjmů Nastavení metodologie I.F.R.S. a C.A.S. Nižší zisky v oblasti tradingu Společné transakce s ING Londýn a ING Amsterdam Významné transakce uzavřeny ke konci roku 2006 Klientský byznys vzrostl o více než 10%

9 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 8 Nedávné významné transakce Syndikovaný úvěr Falcon B.V. - Koupě 100% podílu ve společnosti Radiokomunikace a.s., a podílu 39,23 % ve společnosti T- Mobile. - Mandátový vedoucí aranžér, „ bookrunner“ a výhradní koordinátor Pegas Nonwovens IPO - „Sole bookrunner“ - První paralelní nabídka na pražské a varšavské burze PPP – dálnice D3 - Poradenství pro Ministerstvo dopravy - Konsorcium ING Wholesale Banking, Mott MacDonald a Ashurst

10 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 9 Spokojenost klientů Zaměření na zákazníka – zásadní pilíř naší strategie Spokojenost – nedílná součást loajality Pravidelný průzkum spokojenosti klientů - výsledky 2006 › Vysoká odezva (40%) › ING v zásadě překonává své konkurenty ve spokojenosti a loajalitě › Oddanost našich klientů dosahuje 70% a jejich názor na náš výkon je pozitivní

11 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 10 Corporate Social Responsibility ING Chances for Children – uveden globálně ING Wholesale Banking Fond Nadace Terezy Maxové - Ideálně zapadá do naší strategie › Podpory vzdělání, sportu a volno-časových aktivit - Proces rozdělování grantů › Grantová komise se skládá ze zástupců ING Wholesale Banking a NTM - 5 mil Kč – bylo věnováno od založení fondu (koncem r. 2005)

12 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 11 Plány 2007; 5 klíčových cílů 1. Dokonalost ve vztahu s klienty 2. Profitabilní růst 3. Vynikající realizace 4. Firemní kultura orientovaná na výkon 5. Maximalizace tvorby hodnot

13 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 12 Koncept Ekonomického Profitu (EP) Rozsah budování ekonomické hodnoty Návratnost investic akcionářům a majitelům dluhopisů ~ Generace profitu překračující použitý kapitál ~ Účetní profit upravený o rizika, kterým se banka vystavila ve zmíněném období ~ EP = Ekonomický kapitál * (RAROC – WACC)

14 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 13 Maximalizace ekonomického profitu Tři hlavní pilíře k tvoření základních hodnot Profitabilní růst 2 Zlepšení návratnosti 1 Návratnost EC WACC (%) RAROC (%) Profit požadovaný kapitálovým trhem Náklady na snížení kapitálu 3 Ekonomický profit

15 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 14 Řízení k dosahování hodnot Balancování mezi čtyřmi ‘konkurenčními’ korporátními cíly

16 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 15 Řízení k dosahování hodnot v ČR Hodnota vztahu Znalost Důvěra Vynikající realizace

17 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 16 Řízení k dosahování hodnot v ČR Konkurenční výhody Silná značka Zaměření na korporátní segment Silná přítomnost v regionu střední a východní Evropy Proaktivní a angažovaný přístup ke klientům Sofistikovaná finanční řešení Zkušenost mezinárodní sítě Průmyslové zaměření/ znalost Dokonalost

18 Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Maximizing Value Creation March 2007 – Page 17 Řízení k dosahování hodnot Economický profit Řízení k dosahování hodnot Návrh hodnot vedoucích k vítězství


Stáhnout ppt "ING main colour palette 0 102 255 102 0 180 195 225 123 125 124 120 140 200 178 181 180 ING secondary colour palette 255 205 171 81 83 82 211 224 202 210."

Podobné prezentace


Reklamy Google