Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Metody a techniky podpory prodeje. O Nescafé nejprodávanější značka kávy na světě nejznámější a nejprodávanější značka instantní kávy v ČR Nescafé = Nestlé.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Metody a techniky podpory prodeje. O Nescafé nejprodávanější značka kávy na světě nejznámější a nejprodávanější značka instantní kávy v ČR Nescafé = Nestlé."— Transkript prezentace:

1 Metody a techniky podpory prodeje

2 O Nescafé nejprodávanější značka kávy na světě nejznámější a nejprodávanější značka instantní kávy v ČR Nescafé = Nestlé + café vznik v r. 1938

3 Classic Copack k 70. výročí Nescafé jako první uvedlo na trh v roce 1938 první průmyslově vyrobenou rozpustnou kávu při této příležitosti uvedlo na trh sérii 7 hrnků v 7 designech každý design vyjadřuje unikátnost dané dekády

4 40. léta jazz a swing vynález rozpustné kávy

5 50. léta TV vysílání nylonové punčochy

6 60. léta hippies struktura DNA

7 70. léta kárový vzor kompaktní audio kazeta

8 80. léta počítačové hry Rubikova kostka

9 90. léta Matrix internet

10 Rok 2000

11 Soutěže Nescafé Gold na 7 let  každý týden se losuje 70 výherců, kteří získají kávu na 7 let zdarma (každý rok 12 ks Nescafé Gold 100g)  Soutěž s Nescafé 3v1 a 2v1  eurovíkendy pro dvě osoby 

12 Akce, spozoring, atd. Nescafé Bar na letních festivalech v ČR a SR Nescafé Bar v horských střediscích sponzoring snowboardových závodů Nescafé Freestyle Park Nescafé Backpackers Ambasadoři


Stáhnout ppt "Metody a techniky podpory prodeje. O Nescafé nejprodávanější značka kávy na světě nejznámější a nejprodávanější značka instantní kávy v ČR Nescafé = Nestlé."

Podobné prezentace


Reklamy Google