Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích."— Transkript prezentace:

1 Talent marketingových komunikací

2 O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích působí Český lokální trh kdo je konkurence Každý kdo si myslí, že vyrábí dobré víno jaká je vize do budoucna Víno pro náročné

3 Představení produktu / služby stručný popis prvku, na který bude navázáno zadání podstata produktu / služby Vysoce kvalitní víno hlavní benefity, konkurenceschopnost Vinohradnictví zaměřené na kvalitu, ne na kvantitu cílová skupina Náročný konečný spotřebitel jaká je dosavadní komunikace Téměř žádná

4 Zadání úkolu co je cílem / čeho chceme dosáhnout Nastavit marketingovou strategii a komunikaci koho chceme oslovit Koncového zákazníka a špičkové restaurace a hotely co jim chceme říct Nabízíme jedinečné víno s příběhem kolik na to máme (rozpočet) ,- Kč jaký je časový harmonogram 2015 podmínky zpracování TBD

5 Odměna za zpracování nabídka stáže – popis možností uplatnění Zapojení do prodeje formou praxe, externí spolupráce,… další motivační prvky Přístup do archívu vín

6 Dotazy? Ing. Michal Gabriel – Ing. Petr Gabriel –

7 Kontakt VINAŘSTVÍ JAKUBÍK a.s. se sídlem Zlechov, č.p. 538, PSČ IČ: zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 6788 Ing. Michal Gabriel – Ing. Petr Gabriel –


Stáhnout ppt "Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích."

Podobné prezentace


Reklamy Google