Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet 3.12. 2008.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet 3.12. 2008."— Transkript prezentace:

1 Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet

2 Vliv? Peníze nebo nápad… Modré = Konvenční média Červené = Blogy

3 Konkurence přituhuje….

4 Program konference

5

6 Lze předpovědět vývoj?

7

8 Tradiční marketing PRODUKT BALENÍ DISTRIBUCE CRM REKLAMA SPOTŘEBITEL

9 Nový marketing PRODUKT BALENÍ DISTRIBUCE CRM REKLAMA SPOTŘEBITEL

10 ZNALOST ZVAŽOVÁNÍ LOAJALITA ZNOVA NÁKUPTEST Zásah tradiční komunikace značky na začátku „cesty zákazníka“ systematicky klesá

11 Internet „deformuje“ cestu zákazníka… … vytváří mikrozkušenosti

12

13 Nová teorie moci… „V minulosti jste byli, to co jste vlastnili. Nyní jste to, co sdílíte.“ Charles Leadbeater

14 Sdílení… AGENTURA SPOLEČNOST ZÁKAZNÍCI inovace & obsah naladění & ideje informace & vstupy LEPŠÍ ZNAČKY

15 Sociální sítě expandují… CelosvětověLatinská AmerikaAsieEvropaBlízký východ Růst sociálních sítí 2007/2008 (Unikátní návštěvníci) zdroj: comScore World Metrics

16 Český Facebook aktivních lidí 48% z ho použijí denně 173% nárůst od ledna

17 % spotřebitelů si myslí, že „Word of Mouth“ šířený přáteli je dobrý k…. Info o nových značkách Dodání důvěru ke značce Vyvolání akcePomoci rozhodnout, že značka je vhodná pro mě zdroj: Compose BMRB

18

19 Spolunakupování

20 Bude vše online? „Často peníze jak vydělat na internetu je poslat lidi pryč.“

21 Proč vás nemají rádi? Možná nikdo nechodí na tvůj web, protože je o tobě…

22 Zamazat si ruce technologií?

23 Použijte to co je stejné, jiná je myšlenka

24 Věci jsou i zadarmo…

25 „Inteligentní“ technologie

26

27 “Co a jak” & “Kdo a proč” Jaké stránky jsou nejnavštěvovanější? Jaké stránky mají chyby/poruchy? Co lidé hledají? Jak nás lidé našli? Jakou cestu lidé zvolili? Kdo se díval na produkt xyz? Proč to zákazník 123 nedokončil? Kdo se zajímá o produkt xyz? Kdo je náš skutečný zákazník? Kdo si skutečně něco zakoupí? Web Site Experience Customer Experience

28 Nehádejte: IBM newsletter verze 1 verze 4 Newsletter pro zdravotnické organizace CTR z 3% na 29% (průměr v odvětví %) Jmenován cílovou skupinou jako nejúspěšnější e-marketingový program Brand tracking výsledky: ‘Top of mind’ povědomí nárůst z 22% na 41%.

29 Ne měření, ale změny vytváří zisk Problém –Vysoké výdaje na internetové kampaně –Neznámá hodnota potenciálních zákazníků z kampaně Cíl –Pochopit, jaká je „customer experience“ u on-line zákazníků Řešení –SAS for Customer Experience Analytics Přínos –300% ROI po 3 měsících –10-15% snížení nákladů na on-line media

30 Mikroblogy – případová studie

31

32

33 Nápad více než peníze - Domestos Domestos = nuda? Výzva!

34 Nápad více než peníze - Domestos Nápad! Nekonvenční řešení komplexní kampaně Najděte nejlepší toalety v Maďarsku

35 Nápad více než peníze - Domestos Výsledky Rozpočet menší než ,- Kč Návštěvnost webu vzrostla 50x Word of Mouth - neměřitelné

36 Symptomy úspěchu transparentní jednoduché nalezitelné přesvědčivé odlišné

37 Být dobrý v byznysu je nejvíce fascinující druh umění Andy Warhol

38 Kontakt Tomáš Jindříšek OgilvyInteractive Managing Director mobil Praha 7, Přívozní 2a, telefon fax

39


Stáhnout ppt "Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet 3.12. 2008."

Podobné prezentace


Reklamy Google