Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/2010 3. Spotřebitelská soutěž Slovensko.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/2010 3. Spotřebitelská soutěž Slovensko."— Transkript prezentace:

1 Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/ Spotřebitelská soutěž Slovensko

2 Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/2010 Spotřebitelských soutěží se účastnilo alespoň párkrát téměř 40% slovenských spotřebitelů. Účast ve spotřebitelské soutěži 2 Q1 „Účastnil/a jste se/účastníte se někdy spotřebitelské soutěže?“ N=443 39,5 % 57,3 %

3 Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/2010 Pro spotřebitelé je důležité, aby měli malé náklady na účast v soutěži, měli jistou výhru nebo alespoň velkou šanci na výhru a aby měli důvěru ve značku, jejíž spotřebitelské soutěže se účastní. Motivace k účasti ve spotřebitelské soutěži 3 Q2 „Když se zamyslíte nad tím, co by Vás přimělo k účasti na nějaké spotřebitelské soutěži – co by to hlavně bylo?“ N=443

4 Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/2010 Výhry ve spotřebitelské soutěži Q3 „Zkuste u každého typu výhry v nějaké spotřebitelské soutěži ohodnotit, nakolik je pro Vás osobně taková výhra zajímavá:“ Nejaktraktivnější jsou spotřebitelské soutěže, kde hlavní výhrou je osobní automobil, zájezdy, dále pak nákupy se slevou v obchodě, případně prostředky na úklid domácnosti na celý rok. 4 (1) Velmi zajímavá Zcela nezajímavá (6) osobní automobil kompletní úklid domácnosti tuzemský zájezd pro 2 osoby zahraniční zájezd pro 2 osoby sleva na nákup zboží v obchodě sleva na nákup zboží v e-shopu prostředky na úklid domácnosti na celý rok adrenalinový zážitek den ve wellness studiu proměna vzhledu N=443


Stáhnout ppt "Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/2010 3. Spotřebitelská soutěž Slovensko."

Podobné prezentace


Reklamy Google