Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Budoucnost retailu? Pavlína Hajnová, Centers. Žijeme v zajetí vlastního světa …

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Budoucnost retailu? Pavlína Hajnová, Centers. Žijeme v zajetí vlastního světa …"— Transkript prezentace:

1 Budoucnost retailu? Pavlína Hajnová, Centers

2

3 Žijeme v zajetí vlastního světa …

4 Marně přemýšlím, jak se vyvíjí český retail

5 Nakupujete na internetu? V roce 2012 se tržby zvedly o 19% Nakupujete u Vietnamců? V roce % spotřebitelů nakupovalo u Vietnamských obchodníků

6 Nakupujete značky Čím více člověk vydělává, tím dále od ČR nakupuje Fenomén zahraničních nákupů

7

8 rostlinných druhů jedlých rostlinných druhů 150 se doopravdy konzumuje 20 se významně zemědělsky zušlechťuje

9

10 Menší výživová hodnota Nutné zvyšovat množství Klesá rozmanitost zhoršuje se odolnost vůči škůdcům

11 Méně kvalitní zboží je nutné nakupovat častěji A co štěstí?

12 Dlouhověkost Německo - $ 500,07 Itálie - $ 260,11 Mali -$ 26,39Guatemala - $ 75,70 Týdenní spotřeba rodiny

13 Počet druhů potravy Dlouhověcí lidé – 150 druhů Evropan - 20

14

15 Spotřebitel, který tlačí na cenu..ale často si koupí ledacos předraženého (na splátky) Je velmi náchylný uvěřit tomu, čemu chce

16 Uvědomělý spotřebitel Zaměňuje: BIO, český výrobek, šetrný k životnímu prostředí Je velmi náchylný uvěřit tomu, čemu chce

17 Alternativy konzumu Nové marketingové směry

18 Alternativy konzumu recyklování a víc (výhonek) tlak na národní původ (sociální odpovědnost) otevřenost jako protipól reklamě ekologie (potraviny, oblečení, dovolené) reference (plánované zastarávaní) neplýtvám (nenakupuji…) opravuji

19 Jaké jsou trendy v ČR? Cena Tlak na národní původ kombinovaný s BIO Dobré reference

20 Kde jsou moji spotřebitelé? Kolik jim je? Jaké mají preference?

21 Loňské ozvěny

22 Děkuji za pozornost Pavlína Hajnová Centers Data


Stáhnout ppt "Budoucnost retailu? Pavlína Hajnová, Centers. Žijeme v zajetí vlastního světa …"

Podobné prezentace


Reklamy Google