Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

2012 Kamil Nekarda HoReCa Mng. Algida. Čím je Ben&Jerry’s tak zvláštní? B&Js je tady pro lidi, kteří si chtějí dopřát mimořádně dobré jídlo. Naše superprémiová.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "2012 Kamil Nekarda HoReCa Mng. Algida. Čím je Ben&Jerry’s tak zvláštní? B&Js je tady pro lidi, kteří si chtějí dopřát mimořádně dobré jídlo. Naše superprémiová."— Transkript prezentace:

1 2012 Kamil Nekarda HoReCa Mng. Algida

2 Čím je Ben&Jerry’s tak zvláštní? B&Js je tady pro lidi, kteří si chtějí dopřát mimořádně dobré jídlo. Naše superprémiová zmrzlina nabízí něco zvláštního. Superprémiová kvalita: Zmrzlina je vyráběná z vysoce kvalitních ingrediencí a z mléka a smetany pocházejících z rodinných mlékárenských farem. Vysoký obsah mléčného tuku: (přibližně 15,5%). Proto je zmrzlina B&Js bohatší a krémovější. Nízké množství našlehaného vzduchu (nášleh): Při výrobě se do zmrzliny zašlehává méně vzduchu – tím se stává naše zmrzlina hustší a bohatší. Zmrzlina obsahuje velké kousky & vyznačuje se lahodnými příchutěmi Zastávání progresivních společenských hodnot

3 Greece

4 Historie naší značky 1978 – naši zakladatelé Ben Cohen & Jerry Greenfield, vyzbrojeni vědomostmi, které získali v korespondenčním kurzu výroby zmrzliny za 5 dolarů, otevřeli svůj vůbec první obchod, kde prodávali kopečkovou zmrzlinu. Obchod vznikl v objektu přestavěné benzinky v Burlingtonu v americkém státě Vermont – První Free Cone Day: Ben & Jerry’s oslavili svoje první výročí uspořádáním vůbec prvního Free Cone Day: kopečky zmrzliny Ben & Jerry’s zdarma pro všechny a po celý den. Nyní se toto výročí slaví v obchodech Ben & Jerry’s Scoop Shops po celém světě – značka B&Js se poprvé objevila ve Velké Británii 1996 – B&Js rozšiřuje distribuci v Evropě 2000 – značku Ben & Jerry’s získala společnost Unilever 2000 – 2008 další expanze v Evropě a ve světě 2010 – zahájení prodeje balené zmrzliny v České republice

5 Filozofie Ben&Jerry’s vyrábět tu nejlepší zmrzlinu nejohleduplnějším možným způsobem, které zohledňuje přesvědčení jejích zakladatelů. Firma má zodpovědnost vůči společnosti a životnímu prostředí. V roce 2003 zahájila program udržitelné výroby mléka Caring Dairy, který aktivně snižuje dopad výroby mléka na klima snížením množství používaných hnojiv, koncentrátu a energie na farmách a také převádí farmáře na zelenou energii. V roce 2006 uvedla na trh první vanilkovou zmrzlinu na světě založenou na principu Fair-trade. V roce 2007 jsme se zavázali ke snížení emisí a investicím do uhlíkových kompenzací (carbon offsets), abychom mohli vyrábět první zmrzlinu na světě, která je vůči klimatu zcela neutrální. Vždy se snaží zajistit, že farmy se kterými spolupracuje „dojí krávy, ne životní prostředí“. Klade také důraz na využití obnovitelné energie, recyklaci tuhých odpadů či maximální možnou ekologičnost dopravy a přísunu surovin.

6 Portfolio 2012 v České republice

7 Chocolate Fudge Brownie 500ml Phish Food 500ml Cookie Dough 500ml Fairly Nuts 500ml Chunky Monkey 500ml Strawberry Cheesecake 500ml Caramel Chew Chew 500ml New York Super Fudge Chunk 500ml Naše příchutě v rodinném balení

8 Naše příchutě v impulsním balení Chocolate Fudge Brownie 150ml Fairly Nuts 150ml Cookie Dough 150ml Chunky Monkey 150ml Strawberry Cheesecake 150ml Caramel Chew Chew 150ml

9 Ceník TH/imp. 150ml SKU - Kč/kus RCP = 69,- Kč Ceníková cena = 47,30 Kč Pokyny pro stanovení ceny: Produkty Ben & Jerry’s musí být vždy nabízeny za prémiovou cenu - žádná zaváděcí cena! Superpremium Premium VFM 59 32,9 12 PL ~10 RCP = Kč Ceníková cena = 114,30 Kč Pokyny pro stanovení ceny: Produkty Ben & Jerry’s musí být vždy nabízeny za prémiovou cenu - žádná zaváděcí cena!

10 B&Js vlastní značkové boxy B&Js Vertikální box: B&Js box RIO: Counter-top box:

11 Ativace PR Online komunikace Aktivace guerilla/buzz marketingu Šíření identity značky: sortiment POSM, aktivace přímo v obchodě, ochutnávky Podpora: Aktivace B&Js v roce 2012

12 Internet - Facebook – Ben & Jerry´s Česká republikawww.benandjerry.cz

13 Ochutnávky B&J – polepy výloh – celkem 2 kola ochutnávek na každé prodejně – velký nárůst prodejů, povědomost o značce - polepy výloh u zákazníků na frekventovaných místech v centru města - Free Cone day – celosvětový den rozdávání zmrzliny zdarma na frekventovaných místech

14 Classified - Internal use

15 Ben&Jerry’s party v Aquaparku

16 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "2012 Kamil Nekarda HoReCa Mng. Algida. Čím je Ben&Jerry’s tak zvláštní? B&Js je tady pro lidi, kteří si chtějí dopřát mimořádně dobré jídlo. Naše superprémiová."

Podobné prezentace


Reklamy Google