Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

IP telefonie studie a co dál Ing. Cyril Čapka Ministerstvo informatiky ČR Ing. Jan Forbelský Jihomoravský kraj Hradec Králové duben 2006.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "IP telefonie studie a co dál Ing. Cyril Čapka Ministerstvo informatiky ČR Ing. Jan Forbelský Jihomoravský kraj Hradec Králové duben 2006."— Transkript prezentace:

1 IP telefonie studie a co dál Ing. Cyril Čapka Ministerstvo informatiky ČR Ing. Jan Forbelský Jihomoravský kraj Hradec Králové duben 2006

2 2 Co nás k tomu vedlo Materiál pro obě strany  vždy jsou dvě strany  jedna rozhoduje o penězích, druhá o technickém řešení  mají různé jazyky Nabídnout výchozí platformu  každý najde svoje  sjednotit terminologii Aktivní spolupráce  aktivní spolupráce MIČR, samospráva, řešitel  průběžné oponování ze strany krajů, měst, obcí, resortů

3 Hradec Králové duben Co obsahuje Pro ty co rozhodují  vysvětlení termínů, přehled možností  co to může stát Pro ty co řeší  současné technologie  návrhy typových řešení  výrazní hráči na trhu

4 Hradec Králové duben Jaké další využití Použití v projektech  jako podkladový materiál  specifikace technologií  možnost výběru vhodné technologie  zapojení do komunikační infrastruktury  propojení s využitím stávající infrastruktury

5 Hradec Králové duben Jihomoravský kraj Probíhající projekt Internetizace obcí kraje  výběr dodavatele  příprava dalších projektů v dalším období  snaha o snižování nákladů na komunikace  propojování detašovaných pracovišť  propojování zřizovaných organizací 

6 Hradec Králové duben Technologický návrh

7 Hradec Králové duben Priority v programech IOP a ROP -Rozvoj komunikačních služeb, včetně přepážkového systému, čipových karet call center (telefonie), přenosu obrazu, videokonference, VoIP -Mobilita - podpora vysokorychlostního přístupu

8 Hradec Králové duben technické parametry  možná řešení  technologie ALCATEL  technologie AVAYA  technologie CISCO

9 Hradec Králové duben Další rozvoj  Další možnosti:  Auto Attendant Automaticky odpovídací systém pro interní směrování hovoru.  Systém IVR (Interactive Voice Response) Interaktivní hlasový systém spolupracující s databází, automaticky zodpovídající požadované informace na základě nabízených možností nebo vložených údajů. Kromě toho mohou tyto systémy na požádání distribuovat informaci i jiným kanálem například mailem, faxem.  Call / Contact Centre Jedná se kontaktní centrum, poskytující služby a vyřizující požadavky přicházející prostřednictvím volání přes telefon, z webu, mailem, faxem, přičemž IP PBX ho rozšiřuje o možnost vytváření geograficky rozlehlých virtuálních kontaktních center, které mohou být jednotlivý pracovníci (agenti) rozmístěny dle potřeby libovolně v rámci celé datové sítě a odtud poskytovat služby a vyřizovat požadavky zákazníků.

10 Hradec Králové duben Další rozvoj II.  Unified Messaging Umožňuje uživatelům přístup k elektronické a hlasové poště a faxovým zprávám a jejich správu, a to způsobem vyhovujícím jeho aktuálním individuálním potřebám a způsobu práce. Přistupovat ke zprávám lze pomocí telefonu, webu, bezdrátových zařízení nebo jiných klientů.

11 Hradec Králové duben Účel  Vzorová řešení VoIP (plnohodnotné IP telefonie) v rámci Jihomoravského kraje byla vypracována pro účely: - předvedení reálných řešení hlasového provozu pomocí VoIP (IP telefonie) postavených na různých technologiích a technických řešení v kontextu jejich funkčních možností, investičních nákladů a úspor oproti klasickým hlasovým službám - zhodnocení předložených variant řešení z hlediska technického, organizačního a finančního zabezpečení, posouzení možnosti jejich skutečné realizace - nalezení vhodného modelu proveditelnosti a posouzení možných rizik, zhodnocení projektu z hlediska investic a udržitelnosti provozu.

12 Hradec Králové duben Děkuji za pozornost. cyril.capka Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "IP telefonie studie a co dál Ing. Cyril Čapka Ministerstvo informatiky ČR Ing. Jan Forbelský Jihomoravský kraj Hradec Králové duben 2006."

Podobné prezentace


Reklamy Google