Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Clever spokesman aneb jak chytře na novináře Ladislav ŠTICHA.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Clever spokesman aneb jak chytře na novináře Ladislav ŠTICHA."— Transkript prezentace:

1 Clever spokesman aneb jak chytře na novináře Ladislav ŠTICHA

2 Existuje jediný důvod proč se bavit s médii: Existuje jediný důvod proč se bavit s médii:  ZVEŘEJNIT VAŠI ZPRÁVU Existuje jediný důvod, proč se žurnalista s vámi baví: Existuje jediný důvod, proč se žurnalista s vámi baví:  CHCE ZÍSKAT DOBROU “STORY” Existuje jediný důvod proč se bavit s médii: ZVEŘEJNIT VAŠI ZPRÁVU Existuje jediný důvod, proč se žurnalista s vámi baví: CHCE ZÍSKAT DOBROU “STORY”

3 DOBRÉ ZPRÁVY NEEXISTUJÍ

4 ROZHODNOUT  Ano/ne  Jak? - Tisková zpráva - Tisková konference - Osobní kontakt

5 Tisková zpráva  Tisková zpráva není diplomová práce – méně je často více  Rozsáhlou zprávu plnou odborných termínů novinář ani nedočte  Optimální je mluvit v „TITULCÍCH“. (Hypotéka za jednu korunu – jen v bance XY )  Používejte laická přirovnání ( to máte stejné jako na fotbale ….)

6 Tisková konference  Maximálně čtyři vystupující  Vždy jedna klíčová informace  Neotvírejte nepřipravená témata – mohla by novináře příliš zaujmout  Tisková konference by neměla trvat déle než 45 minut  Na závěr znovu zdůrazněte hlavní sdělení

7 OFF-THE-RECCORD  Tak tohle nikdy neplatilo a neplatí (vždy předpokládejte, že můžete být citováni)  Jestliže nechcete, aby bylo vaše prohlášení citováno… nečiňte jej

8 Interview končí až tehdy, jdete-li už sami domů

9 Dotazy


Stáhnout ppt "Clever spokesman aneb jak chytře na novináře Ladislav ŠTICHA."

Podobné prezentace


Reklamy Google