Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Dokumentový a procesní portál Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Dokumentový a procesní portál Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s."— Transkript prezentace:

1 Dokumentový a procesní portál Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s.

2 Agenda Představení CDL SYSTEM a Linde MH Nasazená portálová řešení – ukázky –interní informace –správa dokumentů –řízení dokumentace (ISO) –řízení procesů –ostatní možnosti Přínosy nasazení

3 Založena v r. 1992, akciová společnost Hlavní aktivity – Informační systémy (IS) – Dodávky a podpora infrastruktury (ICT) – Vývoj aplikací pro portálová řešení Počet zaměstnanců 78 4 pobočky ve dvou zemích (ČR a SR) Obrat 150 mil. Kč (2005) Microsoft ® GOLD Certified Partner Člen FAQT Group od roku 2002 ISO 9001:2000 od roku Představení CDL SYSTEM

4 CDL SYSTEM - regionální pokrytí Klíšská 31, Ústí n.L. Ústí nad Labem 1. pluku 8-10, Praha 8 Praha tř. T. Bati, Zlín Zlín Pažítkova 5, Bratislava Bratislava

5 Microsoft ® GOLD Certified Partner od roku 2003 CDL SYSTEM dosáhl 6 kompetencí: –divize IS : Microsoft Dynamics –divize ICT : Advanced Infrastructure Solutions Information Worker Solutions Networking Infrastructure Solutions Licensing Solutions Custom Development Solutions Silná spolupráce a blízké vztahy s Microsoft jsou klíčovým faktorem úspěchu CDL SYSTEM CDL SYSTEM a Microsoft

6 cca 100 uživatelů 3 pobočky (pouze infrastrukturní server) 70% uživatelů využívá vzdálený přístup Infrastruktura kompletně založena na technologiích Microsoft Ekonomický a obchodní systém MBS Navision IT prostředí CDL

7 Představení Linde MH Nadnárodní společnost Obchodní a servisní organizace Dodávky a servis vysokozdvižných vozíků Poskytování logistických řešení Pokrytí celé ČR (mobilní pracovníci, pobočky) Zaveden systém řízení kvality ISO

8 IT prostředí Linde MH cca 180 uživatelů 80 uživatelů je trvale mimo firmu Infrastruktura kompletně založena na technologiích Microsoft Ekonomický a obchodní systém MBS Navision

9 Co trápilo uživatele před nasazením portálu Komplikovaný přístup k souborům ve standardním souborovém systému Problematická výměna a schvalování dokumentů Dlouhá doba schvalování v rámci interních procesů Problematická logistika papírových dokladů Složité zaškolování pracovníků do interních procesů Roztříštěná distribuce interních informací

10 Použitá řešení a technologie MS technologie –MS SharePoint –MS SQL –a další Rozšiřující řešení od CDL –Intranet Standard –Správa dokumentů –Řízená dokumentace –Žádosti, HelpDesk, Statistiky –Případně další drobné aplikace

11 „Úvodní stránka“ –Telefonní seznam –Novinky ve společnosti –Informace o výročích –Odkazy na další zdroje –Informace o uživatelích (s možností úpravy v AD) –Informace cílené pro uživatele (novinky v dokumentaci apod.) Další přehledně upravené interní informace –Informace o vzorech dokumentů –Informace o čerpání zdrojů –Informace o provozu budov Sdílení interních informací

12 Řízení dokumentů a dokumentace Správa dokumentů –libovolná definice vlastností dokumentů –schvalovací proces (sériový i paralelní) –archivace dokumentů –dodatky a přílohy k dokumentům –rezervace, oznámení o změně –fulltextové vyhledávání –filtrace dokumentů –historie verzí dokumentů ISO a další řízená dokumentace –Speciální pohled na strukturu –Seznamování uživatelů s novinkami, včetně statistiky –Revize dokumentů

13 Správa dokumentů –Evidence obchodních smluv (Linde, PPF) –Publikace novinek do médií –Správa klientské dokumentace –Projektové dokumenty (CDL, Unipetrol a další) –Správa podkladů jednání rady a zastupitelstva (Město Ústí nad Labem) Řízená dokumentace –Správa ISO dokumentace –Správa Vnitřních předpisů města Realizované implementace

14 Další elektronicky řízené procesy Ne vždy je vhodné provozovat workflow nad dokumentovou strukturou Ne vždy je třeba „schvalovat“ dokument Nasazené řešení pro portál umožňuje: –vytvářet libovolné druhy žádostí s libovolnými vlastnostmi –zpracovávat libovolný schvalovací proces nad „tiketem“ –schvalovací proces může být paralelní i sériový –ke schvalovanému ticketu/žádosti může být přiložena příloha (např. faktura) –evidenci historie o schválených žádostech

15 –Rozličné druhy žádostí o …. Pracovní pomůcky IT zdroje a vybavení Dovolená Služební cesta Referentská vozidla Vstup do budovy Ověření dokladu (faktura, objednávka) – TRCZ s.r.o. –HelpDesk IT a dalších obslužných procesů Statistiky zpracování požadavků Definice rolí uživatelů Sledování SLA parametrů Realizované procesy řízené elektronicky

16 Aplikace pro prezentaci informací o využití zdrojů –Využity informace z AD pro vztahy nadřízenosti –Statistiky tiskových nákladů –Statistika využití internetu –Statistika využití VPN přístupů Prezentace dat z IS Sledování interních zdrojů

17 Portálová řešení usnadnila zaměstnancům práci s interními systémy –Šetří jejich čas díky přehlednosti –Zrychlují procesy –Díky jednotnému prostředí vyžadují kratší čas zaškolení –Poskytují ideální prostor pro sdílení informací –Umožňují přístup k informacím a procesům kdykoliv a odkudkoliv Nabízené aplikace jsou rychle nasaditelné –Implementace je možná v rámci jednotek dní –Portálové řešení lze budovat postupně bez nutnosti vysoké počáteční investice Přínosy

18 Otázky a odpovědi Q&A

19 Děkuji za pozornost Bc. Jaroslav Kunc Tel: (+420)


Stáhnout ppt "Dokumentový a procesní portál Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s."

Podobné prezentace


Reklamy Google