Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s."— Transkript prezentace:

1 Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s.
Dokumentový a procesní portál Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s.

2 Představení CDL SYSTEM a Linde MH Nasazená portálová řešení – ukázky
Agenda Představení CDL SYSTEM a Linde MH Nasazená portálová řešení – ukázky interní informace správa dokumentů řízení dokumentace (ISO) řízení procesů ostatní možnosti Přínosy nasazení

3 Představení CDL SYSTEM
Založena v r. 1992, akciová společnost Hlavní aktivity Informační systémy (IS) Dodávky a podpora infrastruktury (ICT) Vývoj aplikací pro portálová řešení Počet zaměstnanců 78 4 pobočky ve dvou zemích (ČR a SR) Obrat 150 mil. Kč (2005) Microsoft® GOLD Certified Partner Člen FAQT Group od roku 2002 ISO 9001:2000 od roku 2002

4 CDL SYSTEM - regionální pokrytí
Klíšská 31, Ústí n.L. Ústí nad Labem 1. pluku 8-10, Praha 8 Praha tř. T. Bati, Zlín Zlín Pažítkova 5, Bratislava Bratislava

5 Microsoft® GOLD Certified Partner od roku 2003
CDL SYSTEM a Microsoft Microsoft® GOLD Certified Partner od roku 2003 CDL SYSTEM dosáhl 6 kompetencí: divize IS : Microsoft Dynamics divize ICT : Advanced Infrastructure Solutions Information Worker Solutions Networking Infrastructure Solutions Licensing Solutions Custom Development Solutions Silná spolupráce a blízké vztahy s Microsoft jsou klíčovým faktorem úspěchu CDL SYSTEM

6 3 pobočky (pouze infrastrukturní server)
IT prostředí CDL cca 100 uživatelů 3 pobočky (pouze infrastrukturní server) 70% uživatelů využívá vzdálený přístup Infrastruktura kompletně založena na technologiích Microsoft Ekonomický a obchodní systém MBS Navision

7 Nadnárodní společnost Obchodní a servisní organizace
Představení Linde MH Nadnárodní společnost Obchodní a servisní organizace Dodávky a servis vysokozdvižných vozíků Poskytování logistických řešení Pokrytí celé ČR (mobilní pracovníci, pobočky) Zaveden systém řízení kvality ISO

8 IT prostředí Linde MH cca 180 uživatelů 80 uživatelů je trvale mimo firmu Infrastruktura kompletně založena na technologiích Microsoft Ekonomický a obchodní systém MBS Navision

9 Co trápilo uživatele před nasazením portálu
Komplikovaný přístup k souborům ve standardním souborovém systému Problematická výměna a schvalování dokumentů Dlouhá doba schvalování v rámci interních procesů Problematická logistika papírových dokladů Složité zaškolování pracovníků do interních procesů Roztříštěná distribuce interních informací

10 Použitá řešení a technologie
MS technologie MS SharePoint MS SQL a další Rozšiřující řešení od CDL Intranet Standard Správa dokumentů Řízená dokumentace Žádosti, HelpDesk, Statistiky Případně další drobné aplikace

11 Sdílení interních informací
„Úvodní stránka“ Telefonní seznam Novinky ve společnosti Informace o výročích Odkazy na další zdroje Informace o uživatelích (s možností úpravy v AD) Informace cílené pro uživatele (novinky v dokumentaci apod.) Další přehledně upravené interní informace Informace o vzorech dokumentů Informace o čerpání zdrojů Informace o provozu budov

12 Řízení dokumentů a dokumentace
Správa dokumentů libovolná definice vlastností dokumentů schvalovací proces (sériový i paralelní) archivace dokumentů dodatky a přílohy k dokumentům rezervace, oznámení o změně fulltextové vyhledávání filtrace dokumentů historie verzí dokumentů ISO a další řízená dokumentace Speciální pohled na strukturu Seznamování uživatelů s novinkami, včetně statistiky Revize dokumentů

13 Realizované implementace
Správa dokumentů Evidence obchodních smluv (Linde, PPF) Publikace novinek do médií Správa klientské dokumentace Projektové dokumenty (CDL, Unipetrol a další) Správa podkladů jednání rady a zastupitelstva (Město Ústí nad Labem) Řízená dokumentace Správa ISO dokumentace Správa Vnitřních předpisů města

14 Další elektronicky řízené procesy
Ne vždy je vhodné provozovat workflow nad dokumentovou strukturou Ne vždy je třeba „schvalovat“ dokument Nasazené řešení pro portál umožňuje: vytvářet libovolné druhy žádostí s libovolnými vlastnostmi zpracovávat libovolný schvalovací proces nad „tiketem“ schvalovací proces může být paralelní i sériový ke schvalovanému ticketu/žádosti může být přiložena příloha (např. faktura) evidenci historie o schválených žádostech

15 Realizované procesy řízené elektronicky
Rozličné druhy žádostí o …. Pracovní pomůcky IT zdroje a vybavení Dovolená Služební cesta Referentská vozidla Vstup do budovy Ověření dokladu (faktura, objednávka) – TRCZ s.r.o. HelpDesk IT a dalších obslužných procesů Statistiky zpracování požadavků Definice rolí uživatelů Sledování SLA parametrů

16 Sledování interních zdrojů
Aplikace pro prezentaci informací o využití zdrojů Využity informace z AD pro vztahy nadřízenosti Statistiky tiskových nákladů Statistika využití internetu Statistika využití VPN přístupů Prezentace dat z IS

17 Přínosy Portálová řešení usnadnila zaměstnancům práci s interními systémy Šetří jejich čas díky přehlednosti Zrychlují procesy Díky jednotnému prostředí vyžadují kratší čas zaškolení Poskytují ideální prostor pro sdílení informací Umožňují přístup k informacím a procesům kdykoliv a odkudkoliv Nabízené aplikace jsou rychle nasaditelné Implementace je možná v rámci jednotek dní Portálové řešení lze budovat postupně bez nutnosti vysoké počáteční investice

18 Otázky a odpovědi Q&A

19 Děkuji za pozornost Bc. Jaroslav Kunc Jaroslav.kunc@cdl.cz
Tel: (+420)


Stáhnout ppt "Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s."

Podobné prezentace


Reklamy Google