Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ústí nad Labem13.10.2014. 1. Popis předmětu podnikání 2. Popis produktu 3. SWOT analýza 4. Cílový podíl na trhu a objem prodeje 5. Poslání nebo důvod.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ústí nad Labem13.10.2014. 1. Popis předmětu podnikání 2. Popis produktu 3. SWOT analýza 4. Cílový podíl na trhu a objem prodeje 5. Poslání nebo důvod."— Transkript prezentace:

1 Ústí nad Labem

2 1. Popis předmětu podnikání 2. Popis produktu 3. SWOT analýza 4. Cílový podíl na trhu a objem prodeje 5. Poslání nebo důvod existence firmy 6. Strategie vzniku a rozvoje firmy 7. Popis strategických a operativních cílů podniku

3 hostinská činnost základní činnosti, které s tímto podnikáním souvisí a musí se zajišťovat: evidence, objednávky…… s těmito činnostmi úzce souvisí počet a také kvalifikace pracovníků, kteří budou potřební v této pizzerii

4  V čem můžeme vynikat ? bezlepková pizza pizza týdne pizza dle chuti pizza pro zamilované pizza pro rodinu narozeninová pizza rizota, ryby, saláty, těstoviny alkoholické a nealkoholické nápoje teplé i studené nápoje zmrzlinové poháry, moučníky vč. palačinek

5  PIZZA: Pizza ŠUNKOVÁ (raj.om., šunka, sýr) Pizza SALÁMOVÁ (raj.om., suchý salám, sýr) Pizza CALABRIA (raj.om., suchý salám, šunka, sýr) Pizza ŽAMPIÓNOVÁ (raj.om., žampióny, sýr) Pizza REGINA (raj.om., šunka, žampióny, sýr) Pizza ROMA (raj.om., salám, šunka, žampióny, sýr) Pizza POMPEJ (raj.om.,salám,šunka,beraní rohy,olivy,žampióny,sýr) Pizza SICILIÁNO (raj.om.,olivy,sardele, artyčoky, česnek, žampióny, sýr) Pizza SÝROVÁ (raj.om.,mozzarella,eidam,ementál,niva,oregáno) Pizza RUSTICA (raj.om., šunka, rajčatové plátky, mozzarella, oregáno, sýr) Pizza VEGETARIANA (raj.om., ber.rohy, artyčoky, olivy, kapie, žampióny, sýr) Pizza MAFIA (raj.om.,suchý salám, olivy, beraní rohy, chilli, sýr) Pizza TUŇÁK (raj.om., tuňák, sýr) Pizza MARE (raj.om., dary moře, krevety, sýr) Pizza ŠPENÁTOVÁ (špenát, česnek, anglická slanina, sýr ) Pizza BOLOGNESE (raj.om., hovězí mleté maso, cibule, mrkev, sýr) Pizza HAWAII (raj.om., šunka, žampióny, ananas, sýr ) Pizza AUSSIG ( raj.om., kuřecí maso, šunka, suchý salám, mozzarela, pórek, mrkev, sýr) Pizza GUSEPPE (raj om., smetana, žampióny, šunka, sýr) Pizza PROSCUITTO CRUDO (raj.om.italská šunka,sýr) Pizza PALERMO (raj.om., listový špenát, anglická slanina, pórek, sýr) Pizza VESUV (smetana., kuřecí maso, brokolice, sýr) Pizza BIBIONE (špenát, šunka, balkánský sýr, vejce, sýr) Pizza BABY (sladký smetanový základ, lentilky, čokoláda, oříšky, ovoce) Pizza LOVE (smetana, šunka, sýr, anglická slanina, žampióny) Pizza BEZLEPKOVÁ (raj. om., šunka, žampiony, mozzarela, olivy) – z bezlepkové mouky

6 TĚSTOVINY ( špagety, penne, fusilli ) SE ŽAMPIONY ( šunka, žampiony, smetana ) SE 4 DRUHY SÝRA ( niva, eidam, mozarella, ementál, smetana ) BOLOŇSKÉ ( rajčatová omáčka s mletým masem ) PO ANGLICKU ( anglická slanina, smetana, vejce ) HOUBOVÉ ( smetana, pravé hříbky, žampiony, ) ROMA ( paprika, rajče, olivový olej, anglická slanina, chilli, česnek ) LASAGNE ( mleté maso, rajčatová omáčka, sýr ) RYBY Steak z lososa s lehkým salátem na medu Losos se smetanovým špenátem SALÁTY MÍCHANÝ ( ledový salát, mrkev, kukuřice, červené a bílé zelí, rajče, okurka, jogurtový dressing) RYBÍ ( mích.salát,tuňák,salám,žampiony,vejce,olivy,cibule,jog.dressing ) DŘEVORUBECKÝ (mích.salát, vepřové maso, šunka, vejce, jog.dressing ) SÝROVÝ ( mích.salát,mozarella,niva,hemelín,eidam,vejce,jog.dressing ) ŠOPSKÝ ( rajčata, okurky, papriky, balkánský sýr ) RAJČATOVÝ s MOZZARELLOU (rajčata, mozzarella, cibule, jogurt.dressing,balsamico ) S TUŇÁKEM ( rajčata,okurky,papriky,tuňák,lehce pikantní jog.dressimg ) RIZOTA z italské rýže Rizoto ALÁ AUSSIG ( rýže, vývar, cibule, šunka, hrášek, žampiony ) Rizoto VEGETARIÁNSKÉ ( rýže, pravé hříbky, žampiony, smetana )

7 Silné stránky (Strengths) Slabé stránky (Weaknesses)  pravá italská receptura  nízké ceny  letní zahrádka  pozornost ke každé objednávce nad 500,-Kč  vysoká kapacita pizzerie  rozvoz pizzy zdarma po Ústí nad Labem  nejnovější technologie  velmi dobré umístění prodejny  nízké náklady na produkci  nezkušenosti s vedením podniku  silná konkurence  nováčci na trhu  nespokojenost zákazníků s designem, otvírací dobou  nezaměstnanost v ústeckém kraji

8 Příležitosti (Opportunities) Hrozby (Threats)  oblíbenost pizzy, tedy vzrůstající poptávka po produktech  oslabení konkurence  nové pracovní příležitosti  sezonní poptávka  umístění v centru města  spolupráce s novými dodavateli  možnost rozšíření služeb  tlak konkurence  nízká poptávka  nespokojenost zákazníka  prvotní nedůvěra zákazníků  cenová válka s konkurencí  nezájem o nabízený produkt  příchod nové konkurence  zvyšování cen energií

9  Možnosti nápravy rizik:  vynikání nad konkurencí  odborné dohlížení nad zaměstnanci  pravidelné monitorování konkurence  orientace na zákazníka  zavedení nových druhů pizz

10

11

12  vyrobíme : pizz /rok  celkem se vyrobí : pizz /rok  podíl: 17 % Do výpočtu jsou zahrnuty pouze pizzy.

13 kvalitní výrobky z těch nejkvalitnějších surovin přilákat zákazníky všech věkových kategorií rozvoz pizzy ve městě i mimo město

14  vhodné umístění v blízkosti Clarion Congress hotel nám může zajistit úspěch, ale také pád  vytvářet přiměřený zisk

15 Pro zaplnění mezery strategického plánování jsme vybrali Integrační růst. Intenzivní růst - pizzerie by mohla přesvědčit lidi, kteří si neumějí vyrobit pizzu doma, aby navštívili naši pizzerie. Diverzifikační růst – pizzerie nabízí bezlepkové pizzy.

16 Strategické plány:  snaha o konkurenceschopnosti  snaha o vytvoření co možná nejkvalitnější a cenově dostupný výrobek  dosáhnout do konce roku snížení nákladů bez snížení jakosti výrobku Operativní plány:  snížení nákladů na výrobu

17  Synek, M. a kol.: Podniková ekonomika. Praha: C.H. Beck, 2002, 2006  Synek, M. a kol.: Manažerská ekonomika. Praha: GRADA, 2003  Kotler, P. Marketing management. Praha: GRADA, 2007    

18 Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "Ústí nad Labem13.10.2014. 1. Popis předmětu podnikání 2. Popis produktu 3. SWOT analýza 4. Cílový podíl na trhu a objem prodeje 5. Poslání nebo důvod."

Podobné prezentace


Reklamy Google