Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 1 www.ipm-plzen.czwww.ipm-plzen.cz, www.eisod.comwww.petalongroup.euwww.eisod.comwww.petalongroup.euMožnosti a využití SW systému.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 1 www.ipm-plzen.czwww.ipm-plzen.cz, www.eisod.comwww.petalongroup.euwww.eisod.comwww.petalongroup.euMožnosti a využití SW systému."— Transkript prezentace:

1 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 1 a využití SW systému EISOD 6 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. Institut průmyslového managementu, spol. s r.o., tel: GSM: fax: dubna 2015

2 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 2 „SELSKÝ ROZUM” Cíl firmy:ZISK Zisk:TRŽBY - NÁKLADY Tržby: pouze od ZÁKAZNÍKŮ PROCESY ovlivňují :Náklady Zákazník:platí za PRODUKT se kterým je spokojen Produkt:vytváří PROCESY

3 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 3 Co je potřeba, co potřebuje firma ZÁKAZNÍKY PROCESY ZDROJE PRODUKTY ŘÍZENÍ systém řízení ROZVOJ zlepšování

4 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 4 Vyhodnocujme spokojenost ZÁKAZNÍKŮ Definujme PRODUKTY, které chtějí zákazníci Optimalizujme PROCESY Kontrolujme ZDROJE ŘIDÍME firmu - měříme Neustále ZLEPŠUJEME Co dělat - děláme

5 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 5 EISOD - moduly

6 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 6 EISOD – informační podpora managementu a systému řízení (ZÁKAZNÍCI, PRODUKTY, PROCESY, ZDROJE)  ZÁKAZNÍCI Správa dokumentace a záznamů - DMS ORYX QPM – procesní modelování a měření procesů Řízení projektů Správa auditů, neshod, opatření Správa měřidel a zařízení Analýzy FMEA Analýzy SPC Správa reklamací Hodnocení Dodavatelů, Zaměstnanců a spokojenosti Zákazníků, CRM (Customer Relationship Management)  PRODUKTY Správa dokumentace a záznamů - DMS ORYX QPM – procesní modelování a měření procesů Řízení projektů Správa auditů, neshod, opatření Správa měřidel a zařízení Analýzy FMEA Analýzy SPC Správa reklamací Hodnocení Dodavatelů, Zaměstnanců a spokojenosti Zákazníků, CRM (Customer Relationship Management)  PROCESY Správa dokumentace a záznamů - DMS ORYX QPM – procesní modelování a měření procesů Řízení projektů Správa auditů, neshod, opatření Správa měřidel a zařízení Analýzy FMEA Analýzy SPC Správa reklamací Hodnocení Dodavatelů, Zaměstnanců a spokojenosti Zákazníků, CRM (Customer Relationship Management) Lidské zdroje  ZDROJE Správa dokumentace a záznamů - DMS ORYX QPM – procesní modelování a měření procesů Řízení projektů Správa auditů, neshod, opatření Správa měřidel a zařízení Správa reklamací Hodnocení Dodavatelů, Zaměstnanců a spokojenosti Zákazníků, CRM (Customer Relationship Management) Lidské zdroje

7 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 7 EISOD – informační podpora managementu a systému řízení (ŘÍZENÍ, VÝVOJ)  ŘÍZENÍ Správa dokumentace a záznamů - DMS ORYX QPM – procesní modelování a měření procesů Řízení projektů Správa auditů, neshod, opatření Správa reklamací Hodnocení Dodavatelů, Zaměstnanců a spokojenosti Zákazníků, CRM (Customer Relationship Management) Lidské zdroje  VÝVOJ (CPI) Správa dokumentace a záznamů - DMS ORYX QPM – procesní modelování a měření procesů Řízení projektů Správa auditů, neshod, opatření Správa měřidel a zařízení Analýzy FMEA Analýzy SPC Správa reklamací Hodnocení Dodavatelů, Zaměstnanců a spokojenosti Zákazníků, CRM (Customer Relationship Management) Lidské zdroje

8 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 8 EISOD umožňuje a přináší SW systém EISOD - Informační podpora managementu a systému řízení firmy DDostupnost informací (dokumenty, data, záznamy, události), kdekoliv ve firmě a na světě JJednotnost informací (struktura) AAktuálnost informací (data na jednom místě) JJasné delegování pravomocí – jasná odpovědnost AAutomatická archivace informací a logování – neměnné záznamy o historii a vývoje informací (informace a data se neztrácejí) HHlídání, upozorňování a kontrola termínů ÚÚsporu času a nákladů ZZákaznická řešení - customizace

9 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 9 EISOD zajišťuje a dosahuje SW systém EISOD - Informační podpora managementu a systému řízení firmy  Snížení administrativy informací, (údržba, distribuce, hledání, archivace, …) Údržba Distribuce Hledání Archivace, …  Snížení náročnosti tvorby a vývoje systémů řízení Analýzy, hodnocení Komunikace Dostupnost Vizuálnost  Snížení externích nákladů – vzdálená správa Poradce, auditor, zákazníci, dodavatelé Rychlá a efektivní komunikace On-line informace a data

10 Ing. Miroslav Tůma, Ph.D Ě K U J I za pozornost Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. Institut průmyslového managementu, spol. s r.o., tel: GSM: fax:


Stáhnout ppt "Ing. Miroslav Tůma, Ph.D. 1 www.ipm-plzen.czwww.ipm-plzen.cz, www.eisod.comwww.petalongroup.euwww.eisod.comwww.petalongroup.euMožnosti a využití SW systému."

Podobné prezentace


Reklamy Google