Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Strategie značky a komunikace 2010-2012 Komunikační plán 2010.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Strategie značky a komunikace 2010-2012 Komunikační plán 2010."— Transkript prezentace:

1 Strategie značky a komunikace Komunikační plán 2010

2 2 Obsah Cílová skupina, strategie značky ZH & VK Message Mix - Korporátní, produktová, brandová, sales push komunikace ZH & VK Mediální strategie ZH & VK Interní komunikace ZH & VK Komunikační styl a tón, konzistence ZH & VK Detailní plán 2010 (timing, rozpočet)ZH & VK

3 Kdo se ztotožňuje se značkou ETA dnes? A komu se chceme zalíbit a hlavně prodávat v budoucnu ? Zamyšlení nad cílovou skupinou. ?? Pro prezentaci byly pouzity obrazky z databanky PIXMAC

4 4 České „univerzum“: 7 milionů Čechů 3,5 milionu mužů + 3,5 milionu žen 18 – 65 let Pro prezentaci byly pouzity obrazky z databanky PIXMAC

5 Co o nich víme? ?? Pro prezentaci byly pouzity obrazky z databanky PIXMAC

6 6 České „univerzum“: 7 milionů Čechů 3,5 milionu mužů + 3,5 milionu žen 18 – 65 let 1,7 mio 1,5 mio 1,3 mio 1,0 mio

7 7 Value Hunters: 1,5 mio lidí Průměrný věk: 52 Nejčastější věk: 61 Příjem jednotlivce: 14,000 Kč 1,5 mio osob Gender Split: Ženy Muži Value Hunters < 5 tis19% 5-20 tis 11% > 20 tis no PHA-15% PHA-34% Index osídlení Žijí více ve vesnicích a malých městech -> o 19% častější bydliště na vesnici, než průměr populace -> o 34% menší zastoupení bydliště v Praze než průměr populace Vs průměr populace

8 8 České „univerzum“: 7 milionů Čechů 3,5 milionu mužů + 3,5 milionu žen 18 – 65 let 1,7 mio 1,5 mio 1,3 mio 1,0 mio Pro prezentaci byly pouzity obrazky z databanky PIXMAC

9 9 Family First: 1,7 mio lidí Gender Split: Ženy Muži Průměrný věk: 40 Nejčastější věk: 37 Family First < 5 tis 22% 5-20 tis 11% > 20 tis no PHA-21% PHA-25% Vs průměr populace Index osídlení Žijí více ve vesnicích a malých městech -> o 22% častější bydliště na vesnici, než průměr populace Příjem jednotlivce: 15,500 Kč 1,7 mio osob Pro prezentaci byly pouzity obrazky z databanky PIXMAC

10 10 České „univerzum“: 7 milionů Čechů 3,5 milionu mužů + 3,5 milionu žen 18 – 65 let 1,7 mio 1,5 mio 1,3 mio 1,0 mio

11 11 Fashionable and Sexy: 1 mio lidí Vs průměr populace Index osídlení Žijí více v městech -> o více než 15% častější bydliště ve větších městech a Praze než průměr populace Příjem jednotlivce: 16,000 Kč 1 mio osob Fashio Sexy < 5 tis -13% 5-20 tis-17% > 20 tis no PHA18% PHA16% Gender Split: Ženy Muži Průměrný věk: 29 Nejčastější věk: 27 Pro prezentaci byly pouzity obrazky z databanky PIXMAC

12 12 Profil značky Značka ETA se svým vnímáním blíží nejvíce VH, částečně FF

13 Kdo bude naše cílová skupina? ?? Pro prezentaci byly pouzity obrazky z databanky PIXMAC

14 14 3,5 milionu mužů + 3,5 milionu žen 18 – 65 let 1,0 mio 1,3 mio 1,5 mio 1,7 mio Pro prezentaci byly pouzity obrazky z databanky PIXMAC

15 15 Obchodní cílová skupina Obchodní cílová skupina – skupina s prodejním potenciálem Cílová skupina, která bude nakupovat a pro kterou tvoříme Marketing Mix (produktové portfolio, cenovou politiku, distribuci) * odhad Finanční a organizační náročnost získání segmentu v horizontu 3 let: ,5 mio* osob Starší a konzervativ- nější část segmentu F&S Kupní síla segmentu 8,0 mld Kc Potenciál využít stávající brand perception a vztah ke značče, nákupní chování: 25% 1 Potenciál využít stávající brand image: 100% 0,8 mio* osob Progresiv- nější část Value Hunters Kupní síla segmentu 11,2 mld Kc 10 3 Finanční a organizační náročnost získání segmentu v horizontu 3 let: 3 1,7 mio osob Kompletní segment Family First Kupní síla segmentu 26,3 mld Kc Potenciál využít stávající brand perception a vztah ke značče, nákupní chování: 50% Finanční a organizační náročnost získání segmentu v horizontu 3 let: Pro prezentaci byly pouzity obrazky z databanky PIXMAC

16 16 „Brand“ (komunikační) cílová skupina Brandová cílová skupina – skupina se shodným profilem a image jako ETA Cílová skupina, pro kterou bude nakupovat a pro kterou bude ETA „loved brand“ * odhad Pro moderní, aktivní rodiny Pro ty chytré, kteří: vědí přesně, co chtějí a nenechají si vnutit nesmysly si umějí vybrat dobrou kvalitu vyžadují „férovost“ (fair cena, fair komunikace atd.) Na čem stavíme: Praktická a jednoduchá Tradice ETA Znalost českých domovů a rodin Pracovitost Co musíme dodat: Lehkost & přirozenost Aktivní a sebevědomý moderní styl Chytrost, přátelskost, úsměv Watch out: Innovative and High Tech... Cílová skupina, které u které musíme posunout vnímání značku ETA z negativna do neutrálna. Tak, aby „dovolili“ naší cílové skupině uskutečnit nákup. Mohou to být děti VH a partneři FF/FS. Ztotožnění se Aspirace Blízká image Pro prezentaci byly pouzity obrazky z databanky PIXMAC


Stáhnout ppt "Strategie značky a komunikace 2010-2012 Komunikační plán 2010."

Podobné prezentace


Reklamy Google