Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e- commerce? Tomáš Jindříšek pro konferenci E-commerce 2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e- commerce? Tomáš Jindříšek pro konferenci E-commerce 2013."— Transkript prezentace:

1 Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e- commerce? Tomáš Jindříšek pro konferenci E-commerce 2013

2 Servis, cena, péče, spolehlivost... atd. Však víme. Ale co poté? Co je klíčové pro zákazníky dobrých eshopů?

3 Většina eshopů je dnes vlevo…

4 Zákazníci online si MUSÍ říci, co chtějí

5 Pracujete s tímto? Po řadu lidí je nakupování radost a zážitek… Nemusíte vašim zákazníkům hned prodávat, motivujete je k opakované návštěvě… Fungují i časově omezené akce, pocit exkluzivity Vytvářejte prostředí pro opakované návštěvy

6 Udělejte nečekané věci Překvapujte zákazníky, potěšte je!

7 Usnadňujte lidem život! Peníze v novém světě – na formě záleží Odstraňujte bariéry Čím snazší, tím větší konverze! Příklady: Activia - Facebook Connect apod. Alza.cz – uložené profily karet

8 Kdo se má vyznat v džungli?

9 Vytáhněte to nejdůležitější

10 Méně je více – jsou popisky vždy třeba?

11 Inspirujte se specializovanými eshopy, dělejte oborové podstránky, microsite…. Díky vyhledávání se role homepage zmenšuje

12 Trend: Klíčové prvky zvýraznit

13 Vizualizace a video je budoucnost

14 Pěkné, ale kde na to vzít čas a peníze? Ta námaha se nemůže vyplatit! Segmentace a personalizace?

15 Můžete začít málem. Segmentů může být pár… Jako akční doplněk vaší komunikace. Učte se za pochodu. A kam to vede? Personalizace může navýšit průměrnou útratu o 47% Tommy Hilfiger ztrojnásobil počet unikátních návštěvníků na globálním eshopu využíváním „customization tools“. Forrester studie 2012 Segmentace - Jde to i levně a rychle… na segment, příklad Palmknihy.cz: „Tomáši, máte rád sci-fi? Myslím si, že ano….“ Příklad segmentace Nescafé Dolce Gusto, milovníci černé a bílé kávy.

16 Všechny ty Amazony, Zapposy? Ano, ale učte se i od starých a zkušených prodejních kanálů… Kde brát inspiraci?

17 Když nevyhrajete nejnižší cenou místo eshopu je brandový klub! Case: klub Nescafé Dolce Gusto Premium

18

19 Na designu záleží! Vývoj image produktu…

20 PŘIPOMEŇTE ZÁKAZNÍKOVI, CO NAVÍC MŮŽE ZÍSKAT MARKANTNÍ ZVÝŠENÍ HODNOTY PRŮMĚRNÉHO NÁKUPU! Kč1.500 Kč42 EUR70 EUR Záleží na maličkostech – např. zavedení inteligentního košíku…

21 ZÁKAZNÍCI VÁM INFORMACE O SOBĚ DAJÍ RÁDI… ZA ODMĚNU 1. MĚSÍC = VÍCE NEŽ REGISTROVANÝCH Odradit bariéry u registrace

22 Integrace eshopu na externí servery Počet registrací přes iFrame na médiích typu Žena.cz byl vyšší o 660% Dodnes je to 3. největší zdroj registrací

23 Hey, Facebook where is the money? Kč Kč Kč ROI komunikace na Facebooku za poslední 2 měsíce je 275% Sociální média nejsou jen hračka…

24 Mějte propojené všechny kanály

25 Analyzujte data (nebo se ně alespoň občas dívejte) Centrum Černý Most a Chodov zavedli jsme do obchodních center nejmodernější věrnostní program, který umožňuje sledovat v reálném čase informace o zákaznících. Z fyzických obchodů se stává místo s transakčními daty. Data mining následuje…

26 Shrnutí tipů, jak se odlišit Motivujte lidi k zážitkům na vašem eshopu Překvapujte a potěšte! Buďte krásní, nejen utilitární Segmentujte a personalizujte (alespoň trochu) Usnadňujte lidem život! Analyzujte vaše data Odměňujte ty nejvěrnější!

27 Navštivte mě v kavárně Dark Side Tomáš Jindříšek


Stáhnout ppt "Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e- commerce? Tomáš Jindříšek pro konferenci E-commerce 2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google