Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Obchodní politika - Sponzoring 2008. 2 Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Obchodní politika - Sponzoring 2008. 2 Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování."— Transkript prezentace:

1 Obchodní politika - Sponzoring 2008

2 2 Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování prostředků určených pro zvýšení povědomí o dané značce/produktu/inovaci  Více kreativních možností k vybudování image značky a jejího odlišení  Dosud relativně neobvyklá forma komunikace, která má mnoho možností využití /speciální eventy, individuální projekty na přání klienta/  Možnost napojit klienta na konkrétní vybraný pořad, cíleně zvýšit povědomí o značce a také určitá exkluzivita, tj. umístění sponzorského vzkazu mimo reklamní blok stranou dalších inzerentů  Nižší relativní cena za oslovení diváka

3 3 Možnosti sponzoringu v roce ) Sponzorované pořady – tj. pořady vlastní tvorby i akvizice a) stálé formáty /počasí, časomíra, Snídaně, dokumenty, seriály/ b) speciální eventy, tj. jednorázové programy /Miss, Český slavík, Test národa aj./ c) sezónní formáty /nové seriály, reality show, velké eventy/ 2) Sponzorované upoutávky - budou nabízeny jako součást balíku na určitý typ formátu (u těch, které mají self promo podporu) 3) Injektáže – u přímých přenosů 4) Speciální projekty

4 4 Nová obchodní politika sponzoringu pro rok 2008  V roce 2008 bude TV Nova ve sponzoringu rozlišovat tři časová období High Season – duben, květen, říjen, listopadIndex 1,15 Medium Season – březen, červen, září, prosinecIndex 1 Low Season – leden, únor, červenec, srpenIndex 0,8  Cena určená dle aktuálních odhadů sledovanosti a jednotného 10“ CPP  Základní CPP 7,200,- při 2 vzkazech (před & po)  Základní CPP 4,800,- při 4 vzkazech (před & po pořadu i rekl. breaku)  Základní CPP 4,350,- při 6 a více vzkazech (před & po pořadu/breaku)  Nový systém rezervací:  První, druhá a třetí rezervace  Délka individuální a vztažená k intenzitě poptávky

5 5 Ceny za pořad v případě měsíční objednávky Pravidelné formáty TV Nova  Uvedené ceny jsou určeny pro medium season měsíce a následně je k nim aplikován index pro low season a high season v relevantním období.  Uvedené ceny jsou kalkulovány pro 10" vzkaz před a po pořadu za předpokladu sponzoringu na období alespoň 1 měsíce  V případě objednání sponzoringu na období >1 měsíc bude cena předmětem jednání.  V případě objednání sponzoringu na období < 1 měsíc bude k ceně aplikován příplatek 25%.  Při vyžádání exluzivity (pouze 1 sponzor) pro daný formát se bude k ceně aplikovat příplatek 25%.

6 6 Ceny za pořad v případě měsíční objednávky Pravidelné formáty TV Nova

7 7 Cena je kalkulována na jeden díl pro 10" vzkaz před a po dané části pořadu. Uvedené ceny jsou kalkulovány pro 10" vzkaz před a po pořadu (na začátku nebo na konci reklamních breaků uvnitř pořadu) a na obodbí alespoň 1 měsíce. V případě objednání sponzoringu na obodí > 1 bude cena předmětem jednání.


Stáhnout ppt "Obchodní politika - Sponzoring 2008. 2 Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování."

Podobné prezentace


Reklamy Google