Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007."— Transkript prezentace:

1 TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007

2 Sledovanost TV klesá ATS meziročně 2005/2006 o 5% ATS po kvartálech 1.kv.2006/1.kv2007 o 12% Hlavní důvody Nové zdroje informací i zábavy Změna životního stylu Programová jednotvárnost Filmové premiéry netáhnou Počasí Jiné ???, TV trh s reklamou – nyní

3 Poptávka převyšuje nabídku Ekonomice se daří Dvě ze tří terestricky šířených stanic jsou vyprodány Česká televize postupně přichází o reklamu Pokrytí kabelových, satelitních a digitálních TV stanic nízké Jejich počet je vysoký, ale sledovanost nízká Chybí relevantní data o sledovanosti ČT 24 a ČT 4 mají data, ale nemají dost prostoru, TV trh s reklamou – nyní

4 Výsledek se dostavil Ceny rostou, TV trh s reklamou – nyní

5 Rozšíření TV trhu vítáno Vliv na ceny Lepší oslovení cílových skupin Nové formy komunikace, TV trh s reklamou – poté

6 Nezbytné předpoklady pro rozšíření reklamního prostoru Životaschopné projekty Dostatečné pokrytí Ochota (nezbytnost) diváků investovat do vybavení Reprezentativní výzkum To vše vyjádřené ve sledovanosti !!!, TV trh s reklamou – poté

7 Jak dlouho to může trvat Životaschopné projekty 2008 Robustnější výzkum (1.833 domácností) 2008 Dostatečné pokrytí * 2009 Investice do vybavení domácností * 2009 Změny diváckých preferencí ??? To vše vyjádřené ve sledovanosti 2010 * TPP aktuální návrh, TV trh s reklamou – poté

8 Do té doby nové projekty nemohou být vážnou konkurencí stávajícím TV stanicím V případě dalšího zpoždění procesu digitalizace klienti naleznou jiné formy komunikace Děkuji za Vaši pozornost, TV trh s reklamou – poté

9 TV Channels Audience Share, Average Time Viewing (All 15+) Source: Mediaresearch - ATO

10 TV Channels Audience Share, Average Time Viewing (All 15+) Source: Mediaresearch - ATO

11 TV Channels Audience Share, Average Time Viewing (All 15+) Source: Mediaresearch - ATO

12 Average Time Viewing (ATV) – monthly average All 15+ Source: Taylor Nelson Sofres (to ), Mediaresearch (from ) - ATO

13 Ad space legal limits and utilization by channel ( ) Source: Copy Clearance Centre

14 Source: TNS A-Connect Advertising expenditures in Czech TV (Gross Gross, mil. CZK)

15 Source: TNS A-Connect Advertising expenditures in Czech TV (Gross Gross, mil. CZK)


Stáhnout ppt "TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007."

Podobné prezentace


Reklamy Google