Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody"— Transkript prezentace:

1 Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
B_EM Pavel VŠFS

2 Co nás čeká 1 Historie 2 Metody doručování reklamy 3 Platební systémy 4 Benefity internetové reklamy 5 Nevýhody a rizika online reklamy 6 Omezení a regulace

3 Odpověď zobrazíme Po komerční přestávce
Rozcvička Co byl první komerční banner a kde byl umístěn? Odpověď zobrazíme Po komerční přestávce

4 TOP Superbowl ADS

5 OdpověĎ 1. banner – Hotwired.com – Online Wired Mag
Byl to podle vás první klikací banner? Domácí úkol Prohledejte web, zda je výše zobrazená reklama první klikací reklamou. Pošlete odpověď do Google Docs,jejiž odkaz najdete ve školním u.

6 Media typy v ČR

7 Česká internetová reklama
SPIR odhaduje, že objem internetové reklamy loni dosáhl 11 miliard Kč a na celkových investicích do médií se podílel 17 %.

8 Internet & MOBILní Revenue

9 2.1. Metody doručení 2.1 Display advertising
2.1.1 Web bannerová reklama 2.1.2 Textové reklamy 2.2 Search Engine Marketing (SEM) 2.2.1 Search Engine Optimization (SEO) 2.2.2 Sponsorované hledání 2.3 Social media marketing 2.4 Mobilní reklama 2.5 marketing 2.6 Online inzerce 2.7 Adware 2.8 Affiliate Marketing

10 2.1.1 Web banner advertising
Frame ad (traditional banner) Pop-ups/pop-unders Floating ad Expanding ad Trick banners Interstitial ads

11 2.1.1 Web bannerová reklama Rámečková reklama (a.k.a. tradiční banner) Spravuje IAB

12 2.1.2 Textová reklama Zrozena jako inzerce Dříve CPM Nyní hlavně CPC A dokonce jako CPA Trip Advisor Google AdSense FB, TW LinkedIN

13 Linked In

14 Linked In

15 Linked In

16 Linked In

17 2.2 Search Engine Marketing
2.2.1 Search Engine Optimization (SEO) Three pillars of SEO: Content, Links and Social Media SEM Sponsored search > Sponsored stories

18 Historie display reklamy
2.3 Social media marketing Formáty – text, images, video, příběhy (stories)

19 Nové trendy v reklamě 2.4 Mobilní Reklama Premium SMS / MMS
Location based services 2.5 ový Marketing Efektivní rozesílka ů remarketing 2.6 Online inzertní servery 2.7 Adware Dobré nebo špatné 2.8 Affiliate Marketing

20 3 Platební metody 3.1 CPM (Cost Per Mille) 3.2 CPC (Cost Per Click) 3.4 Fixed cost / CPA

21 4 Výhody online reklamy v porovnání s jinými
4.1 Náklady 4.2 Měřitelnost 4.3 Formátování 4.4 Cílení 4.5 Pokrytí 4.6 Rychlost

22 5 Nevýhody I. 5.1 Bannerová slepota 5.2 Podvod na zadavatele
ClickFraud, Click Farms 5.3 Technologická různorodost 5.3.1 Heterogení zobrazovácí klienti comScore 2012 study zjistila, že 32% reklam nejsou“in-view” 5.3.2 Ad-blocking 5.3.3 Anti-targeting technologie

23 5 Nevýhody II. 5.4 Soukromí 5.5 Důvěra v zadavatele 5.6 Spam
Phishing, Nigerian Scam Kliknutí na reklamu vede 182x spíše k instalaci viru než sledování P 5.6 Spam

24 6 RegulaCE 6.1 Soukromí a ochrana osobních údajů 6.2 Opt-In / Opt-out
European Union's "Privacy and Electronic Communications Directive” The United States has specific restrictions on online tracking of children in the Children's Online Privacy Protection Act (COPPA) 6.2 Opt-In / Opt-out Regulation for SMS y

25 Budoucnost online reklamy?

26 Pepsi Challenge

27 Pepsi Challenge

28 Díky


Stáhnout ppt "Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody"

Podobné prezentace


Reklamy Google