Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

FORMÁTY INTERNETOVÉ A MOBILNÍ REKLAMY A JEJÍ VÝHODY A NEVÝHODY B_EM PAVEL VŠFS.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "FORMÁTY INTERNETOVÉ A MOBILNÍ REKLAMY A JEJÍ VÝHODY A NEVÝHODY B_EM PAVEL VŠFS."— Transkript prezentace:

1 FORMÁTY INTERNETOVÉ A MOBILNÍ REKLAMY A JEJÍ VÝHODY A NEVÝHODY B_EM PAVEL KOTYZA @ VŠFS

2 CO NÁS ČEKÁ 1 Historie 2 Metody doručování reklamy 3 Platební systémy 4 Benefity internetové reklamy 5 Nevýhody a rizika online reklamy 6 Omezení a regulace

3 ROZCVIČKA Co byl první komerční banner a kde byl umístěn?

4 TOP 10 2014 SUPERBOWL ADS https://www.youtube.com/watch?v=2d-dZlxqs7g

5 ODPOVĚĎ 1. banner – Hotwired.com – Online Wired Mag Domácí úkol D o m á c í ú k o l Prohledejte web, zda je výše zobrazená reklama první klikací reklamou. Pošlete odpověď do Google Docs,jejiž odkaz najdete ve školním emailu. Byl to podle vás první klikací banner?

6 MEDIA TYPY V ČR

7 ČESKÁ INTERNETOVÁ REKLAMA

8 INTERNET & MOBILNÍ REVENUE

9 2.1. METODY DORUČENÍ 2.1 Display advertising 2.1.1 Web bannerová reklama 2.1.2 Textové reklamy 2.2 Search Engine Marketing (SEM) 2.2.1 Search Engine Optimization (SEO) 2.2.2 Sponsorované hledání 2.3 Social media marketing 2.4 Mobilní reklama 2.5 Email marketing 2.6 Online inzerce 2.7 Adware 2.8 Affiliate Marketing

10 2.1.1 WEB BANNER ADVERTISING 2.1.1.1 Frame ad (traditional banner) 2.1.1.2 Pop-ups/pop-unders 2.1.1.3 Floating ad 2.1.1.4 Expanding ad 2.1.1.5 Trick banners 2.1.1.6 Interstitial ads

11 2.1.1 WEB BANNEROVÁ REKLAMA 2.1.1.1 Rámečková reklama (a.k.a. tradiční banner) Spravuje IAB

12 2.1.2 TEXTOVÁ REKLAMA Zrozena jako inzerce Dříve CPM Nyní hlavně CPC A dokonce jako CPA Trip Advisor Google AdSense FB, TW LinkedIN

13 LINKED IN

14

15

16

17 2.2 SEARCH ENGINE MARKETING 2.2.1 Search Engine Optimization (SEO) Three pillars of SEO: Content, Links and Social Media 2.2.2 SEM Sponsored search -------> 2.2.3 Sponsored stories

18 HISTORIE DISPLAY REKLAMY 2.3 Social media marketing Formáty – text, images, video, příběhy (stories)

19 NOVÉ TRENDY V REKLAMĚ 2.4 Mobilní Reklama Premium SMS / MMS Location based services 2.5 Emailový Marketing Efektivní rozesílka emailů Email remarketing 2.6 Online inzertní servery 2.7 Adware Dobré nebo špatné 2.8 Affiliate Marketing

20 3 PLATEBNÍ METODY 3.1 CPM (Cost Per Mille) 3.2 CPC (Cost Per Click) 3.4 Fixed cost / CPA

21 4 VÝHODY ONLINE REKLAMY V POROVNÁNÍ S JINÝMI 4.1 Náklady 4.2 Měřitelnost 4.3 Formátování 4.4 Cílení 4.5 Pokrytí 4.6 Rychlost

22 5 NEVÝHODY I. 5.1 Bannerová slepota 5.2 Podvod na zadavatele ClickFraud, Click Farms 5.3 Technologická různorodost 5.3.1 Heterogení zobrazovácí klienti comScore 2012 study zjistila, že 32% reklam nejsou“in-view” 5.3.2 Ad-blocking 5.3.3 Anti-targeting technologie

23 5 NEVÝHODY II. 5.4 Soukromí 5.5 Důvěra v zadavatele Phishing, Nigerian Scam Kliknutí na reklamu vede 182x spíše k instalaci viru než sledování P 5.6 Spam

24 6 REGULACE 6.1 Soukromí a ochrana osobních údajů European Union's "Privacy and Electronic Communications Directive” The United States has specific restrictions on online tracking of children in the Children's Online Privacy Protection Act (COPPA)Children's Online Privacy Protection Act 6.2 Opt-In / Opt-out Regulation for SMS Emaily

25 BUDOUCNOST ONLINE REKLAMY? https://www.youtube.com/watch?v=MXKDvuEkSF0

26 PEPSI CHALLENGE https://www.youtube.com/watch?v=eiO_JES4yBY http://www.youtube.com/watch?v=v7lw_vhxtNc

27 PEPSI CHALLENGE https://www.youtube.com/watch?v=9e9T3DNAdaI

28 DÍKY


Stáhnout ppt "FORMÁTY INTERNETOVÉ A MOBILNÍ REKLAMY A JEJÍ VÝHODY A NEVÝHODY B_EM PAVEL VŠFS."

Podobné prezentace


Reklamy Google