Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Informace o společnosti 2.12.2004. 2 Co umíme a nabízíme Jsme společnost zaměřená na internetové a mobilní aplikace z pohledu designu, vývoje a marketingu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Informace o společnosti 2.12.2004. 2 Co umíme a nabízíme Jsme společnost zaměřená na internetové a mobilní aplikace z pohledu designu, vývoje a marketingu."— Transkript prezentace:

1 Informace o společnosti

2 2 Co umíme a nabízíme Jsme společnost zaměřená na internetové a mobilní aplikace z pohledu designu, vývoje a marketingu Nabízíme našim klientům komplexní služby poradenství v oblasti internetových řešení procesní analýzu a strategické plánování návrh a kreativní koncepce designu fotografii, animace, komponování hudby a multimédia specializované programování na bázi UNIX-like technologií využíváme technologie PHP, JAVA, ORACLE, atd. rozsáhlé internetové řešení propojené na informační struktury klientů Jsme připraveni vyhovět potřebám klienta a ve všem, co děláme dosahujeme jednoznačně k nadstandardu

3 3 Jak pracujeme Naši designéři ovládají potřebné technologie do detailu a své znalosti umějí optimálně využít pro potřeby klienta Naši marketingoví pracovníci vám zajistí příjemnou komunikaci, definují priority, rozpracují záměry Naši programátoři přetvoří všechny požadavky a očekávání do ergonomických a snadno ovladatelných funkcí Naši projektoví manažeři zajistí propojení všech těchto součástí a vytvoří z nich fungující harmonický celek Společně s klientem vytváříme takový pracovní postup, kde cíl je jednoznačný ÚSPĚCH

4 4 Kdo jsou lidé v Attraction Ve společnosti Attraction se sešli odborníci s několikaletými zkušenostmi v oboru IT/design pracujících na velkých projektech pro mezinárodní firmy v České Republice i v zahraničí (USA, Norsko, Kuvajt) Jsme jednotlivci pracující pro tým, které jejich práce baví a mají rádi tvůrčí svobodu jsou zvyklí poctivě a tvrdě pracovat dotahovat vše do detailu konečný výsledek jejich nejlepší vizitkou

5 5 IKEA CZ a SK –

6 6 FORD Motor Company -

7 7 SONY CZ – energy.sony.cz

8 8 AGROFERT –

9 9 MARIMEX CZ a SK –

10 10 Nadace VIZE97 -

11 11 Tomáš Lahoda – malíř –

12 12 Tomáš Bém – fotograf

13 Aplikace pro zpřístupnění kulturního dědictví

14 14 Obecná charakteristika aplikací Parametry určující vlastní aplikaci 1. Cílová skupina 2. Způsob zpřístupnění 3. Druhy záznamu Směr převodu Z podoby aktuálního stavu do podoby digitální Z digitálního archivu do podoby smyslového vnímání

15 15 Možnost vnímání digitálního signálu Sluch Relativně nejlépe propracovaná metoda Zde je archivace bezproblémová Zrak Obecně „scanování“ předloh Digitální fotografie Hmat Technologické bariéry (VR) Čich a chuť Nulové možnosti POCIT Nemožnost jakékoliv digitalizace

16 16 Parametr č. 1 – Cílové skupiny 1. Kunsthistorici, znalci, odborníci, kritici Skupina s požadavky často za hranicemi možností digitalizace 2. Vzdělaná veřejnost - ? Požaduje informace dostupné v odborné literatuře, jedná se zde spíše o přehled informací Nepožaduje detailní přesnost, ale hledá dostatečnou hloubku informací 3. Konzumenti Informace aktivně nevyhledává, pouze přijímá

17 17 Parametr č. 2 – Způsob zpřístupnění 1. Kategorizace, fuzzy-logika ve vyhledávání Umožňují vyhledávat v libovolně velkých databázích, indexech nebo seznamech Možnost využití matematických modelů (vzájemné prolínání kulturních dědictví) Hledání souvislostí mezi regiony 2. Detailní průzkum vlastností díla Druhy a struktura materiálu, detaily tisku, způsob opracování materiálu soch 3. Pedagogické a naučné podoby Vzdělávací CD-ROM, specializované popularizační programy Poskytují obecný, spíše povrchní pohled

18 18 Parametr č. 3 – Druhy záznamů Základní lidské vnímání je audiovizuální Zvuk Obraz 2D 3D Vzájemné kombinace Vizuální záznam (digitalizace textu, literatura, výtvarné umění, architektura) Podpora v podobě jednoduchých modelů Zvukový záznam je nositelem nejenom hudby, ale i mluveného slova (nářečí regionů, specifických zvuků regionů, zvuky specifických strojů, zvuků zvířat atd.) Dokonalý pocit je možné získat a předat pouze kombinací obou záznamů

19 19 Jaké jsou závěry do budoucna ? Digitalizace a archivace dat Internet jako nejvhodnější nástroj pro zpřístupnění a uchování kulturního dědictví Efektivita a minimalizace nákladů na vytvoření mezinárodních distribuovaných databází Zjednodušení procesu digitalizace a sběru dat prostřednictvím koordinačního teamu v rámci EU Distribuované sdílení digitalizovaných dat (Linux) Nejsme sami, co se o problematiku digitální archivace zajímáme Vizionáři, např. Bill Gates zakoupil autorská práva většiny největších foto galerií a fotoarchivů světa Jsme tady abychom realizovali Vaše vize

20 Děkujeme za pozornost Milan Ďurica Jindřich Čapek Španělská 4 Praha 2,


Stáhnout ppt "Informace o společnosti 2.12.2004. 2 Co umíme a nabízíme Jsme společnost zaměřená na internetové a mobilní aplikace z pohledu designu, vývoje a marketingu."

Podobné prezentace


Reklamy Google