Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, 370 01 České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, 370 01 České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387."— Transkript prezentace:

1

2 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: Kont. osoba: Vít Rajnoch, Sales Director Mobil.: Významní zákazníci: Telefónica O2, ČSA, SIKO koupelny, KB, MAFRA, T-Mobile, 3M Česko, Generali pojišťovna

3 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.3 Představení společnosti ATODA Telemarketing, spol. s r.o. Director Tomáš Kruppa ATODA Call CentreATODA TrainingATODA Consulting Sales Director Vít Rajnoch Operators SupervisorsTrainer Senior Consultant Tomáš Kruppa Senior Consultant PhDr. Alena Housková Call Centre Director Václav Kroneisl

4 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.4 Představení společnosti ATODA Call Centre

5 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.5 Call Centre Typ call centra: externí Telemarketing: 90% aktivní 10% pasivní Počet places: 100 Portfolio: Aktivní telemarketing –Aktivní prodejní volání stávajícím zákazníkům –Aktivní prodejní volání potenciálním zákazníkům –Zajišťování a koordinace schůzek obchodních zástupců s potenciálními zákazníky –Aktivní průzkumy trhu Pasivní telemarketing –Infolinky pro příchozí hovory –Příjem objednávek –Průzkumy spokojenosti a potřeb zákazníků i potenciálních cílových skupin zákazníků

6 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.6 Lidé Naše společnost klade velký důraz na správný výběr lidí. Management Je tvořen lidmi, kteří mají praktické zkušenosti s fungováním a řízením komerčních call center nebo call center velkých společností v ČR. Supervizoři Jsou výhradně lidé, kteří působili v podobné pozici v jiných call centrech, nebo postoupili na svoji pozici z role operátora po předchozích dlouhodobých vynikajících výsledcích. Operátoři Jsou velmi pečlivě vybírání a připravování na svoji práci a průběžně doškolováni

7 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.7 Řízení výkonu Parametry: -počet prodejů -service level -počet hovorů -délka hovorů -kvalita hovorů Nástroje: -statistiky -reporty -náslechy hovorů -nahrávky hovorů -supervize Procesy: -zpětná vazba -koučink -školení - plán prodeje - motivační soutěže - provozní plány

8 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.8 Technologie Nahrávání hovorů: sytém NICE – total recording Naše společnost využívá pro poskytování svých služeb technologii společnosti Avaya, která je jedničkou v této oblasti na celém světě. Naše instalace dokáže v současné konfiguraci obsloužit až 100 současně pracujících operátorů, kteří mohou obsluhovat hovory v různých režimech – inbound i outbound. Integrace s IT prostředím je samozřejmostí. Nedílnou součástí námi používaného prostředí je vyhodnocovací systém, který umožňuje detailní rozklíčování práce na jednotlivých kampaních až na úroveň operátora. V oblasti IT využíváme technologii od jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů osobních PC a serverů. Velkou výhodou je rozšířená záruka na všechny komponenty, vysoká spolehlivost jednotlivých IT prvků. Pobočková ústředna -AVAYA Definity -všechny places využívají technologii IP -kapacita až 100 současně hovořících operátorů -integrace s IT prostředím -detailní reporting až na úroveň jednotlivých operátorů, kampaní atd. IT -platforma Lenovo -server IBM 226 Series -operátorská PC – IBM NV A50 -serverové služby jsou zálohovány proti výpadku napájení -každý den probíhá automatická záloha zákaznických databází

9 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.9 Bezpečnost Zabezpečení sítě Pracovní stanice bez možnosti kopírování dat na přenosná média, bez možnosti soukromého u, bez možnosti připojení externích zařízeních Interní sít nepřístupná z internetu Autorizovaný přístup do domény Antivirová ochrana Bezpečnost dat Databáze přístupná pouze autorizovaným uživatelům Zálohy dat, které jsou skladovány mimo pracoviště Servery umístěny v oddělené místnosti Klientská data pouze v místní síti

10 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.10 Představení společnosti ATODA Training

11 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.11 Training Oblast školení: Soft skills Metody uplatňované při tréninku: Aktivní zapojování účastníků (cvičení modelové situace) Lektorské vstupy Užití video a audio techniky Ukázky okruhů školení: Prodej: -vedení prodejního hovoru -identifikace potřeb, kladení otázek -rozhodovací podněty zákazníka -zachycení nákupních signálů -psychologie zákazníka -cros-sell, up-sell Péče o zákazníka: -prozákaznická orientace -efektivní vedení hovoru -winback -antichurn aktivity -řešení reklamací -akvizice klientů Manažerské dovednosti: -motivace, vedení lidí -time-management -řízení priorit -motivace a hodnocení zaměstnanců -rozvoj týmu i jednotlivců -koučování, zpětná vazba

12 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.12 Představení společnosti ATODA Consulting

13 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.13 Consulting Oblasti konzultační činnosti: procesy lidské zdroje obchod marketing technologie vzdělávání Příklady využití: -nastavení – optimalizace procesů -optimalizace nákladů -výběr zaměstnanců -identifikace rozvojových potřeb -nastavení výkonnostních parametrů -optimalizace provozu

14 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.14 Průběh konzultační činnosti 1.Analýza u klienta prostudování dostupných informací setkání u klienta rozhovor s odpovědnými osobami klienta 2.Zpracování analýzy – návrhy řešení zpracování získaných informací popsání situace u klienta návrh řešení, identifikace změn stanovení dalšího postupu včetně priorit odsouhlasení navrhovaného řešení klientem 3.Implementace navrhovaného řešení pomoc klientovi v implementaci převzetí zodpovědnosti za implementaci 4.Změření výsledků implementace

15 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.15 Reference

16 2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.16 Děkuji Vám za pozornost


Stáhnout ppt "2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, 370 01 České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387."

Podobné prezentace


Reklamy Google