Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Digitální komunikace jako nástroj zvyšování kvality RNDr., Martin Ohlídal, MBA, ICT Consulting, Deloitte Advisory ve veřejné a státní správě.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Digitální komunikace jako nástroj zvyšování kvality RNDr., Martin Ohlídal, MBA, ICT Consulting, Deloitte Advisory ve veřejné a státní správě."— Transkript prezentace:

1 Digitální komunikace jako nástroj zvyšování kvality RNDr., Martin Ohlídal, MBA, ICT Consulting, Deloitte Advisory ve veřejné a státní správě

2 2© 2013 Deloitte Česká republika Kvalitu ve státní a veřejné správě lze účinně „pěstovat“ s využitím interních sociálních sítí. Kvalita je komplexní dynamický jev, který vzniká působením široké škály proměnných svázaných s komunikací, spoluprací a sdílením znalostí. Situace v řadě organizací veřejné a státní správy přímo vybízí ke hledání platformy pro sdílení informací a zkušeností přes hranice organizace. Interní sociální síť je ideálním prostředím pro zlepšení sdílení, pružnější komunikaci a vytváření odborných komunit. V této chvíli zbývá prozíravě definovat potřeby, vazby na ostatní komunikační kanály a způsob jakým by měla být síť implementována.

3 3© 2013 Deloitte Česká republika Kvalita je komplexní dynamický jev, který vzniká působením široké škály proměnných… …svázaných s komunikací, spoluprací a sdílením znalostí. Model excelence EFQM

4 4© 2013 Deloitte Česká republika Kvalita je komplexní dynamický jev, který vzniká působením široké škály proměnných… …svázaných s komunikací, spoluprací a sdílením znalostí. KOMUNIKACE

5 5© 2013 Deloitte Česká republika Kvalita je komplexní dynamický jev, který vzniká působením široké škály proměnných… …svázaných s komunikací, spoluprací a sdílením znalostí. SDÍLENÍ ZNALOSTÍ

6 6© 2013 Deloitte Česká republika Situace v řadě organizací veřejné a státní správy přímo vybízí ke hledání platformy pro sdílení … Hierarchické uspořádání úřadů a organizací Velikost některých úřadů Geografická izolovanost řady organizací Omezené možnosti setkávání se s kolegy v oboru X Trvale se zvyšující složitost a specializace …informací a zkušeností přes hranice organizace.

7 7© 2013 Deloitte Česká republika Interní sociální síť je ideálním prostředím pro zlepšení sdílení, pružnější komunikaci… …a vytváření odborných komunit. Odborné komunity Centrální nástěnky Osobní profily Diskusní kroužky Přímá komuni- kace (chat) Sdílení formou wiki Pracovní skupiny Zjednodušené hledání těch „co vědí“ Snadná výměna aktuálních zkušeností Jednoduché sdílení dobrých rad a osvědčených postupů Spolupráce napříč regiony Komunikace mezi různými profesními skupinami Zjednodušené hledání těch „co vědí“ Snadná výměna aktuálních zkušeností Jednoduché sdílení dobrých rad a osvědčených postupů Spolupráce napříč regiony Komunikace mezi různými profesními skupinami

8 8© 2013 Deloitte Česká republika V této chvíli zbývá prozíravě definovat potřeby, vazby na ostatní komunikační kanály… …a způsob jakým by měla být síť implementována. Úřad Tým Úředník Komunita

9 Deloitte refers to one or more of Deloitte Touche Tohmatsu Limited, a UK private company limited by guarantee, and its network of member firms, each of which is a legally separate and independent entity. Please see for a detailed description of the legal structure of Deloitte Touche Tohmatsu Limited and its member firms. © 2013 Deloitte Czech Republic Martin Ohlídal Manager | ICT Consulting, Information Management Deloitte Advisory s.r.o. Nile House, Karolinská 654/2, , Praha 8 – Karlín, Czech Republic Tel/Direct: Fax: Mobile:


Stáhnout ppt "Digitální komunikace jako nástroj zvyšování kvality RNDr., Martin Ohlídal, MBA, ICT Consulting, Deloitte Advisory ve veřejné a státní správě."

Podobné prezentace


Reklamy Google