Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Tonoucí se stébla chytá Kateřina Fišerová. Moje stébla 1) Web – komunikace směrem ode mě 2) Facebook – obousměrná komunikace 3) Nápady – ztotožnění se.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Tonoucí se stébla chytá Kateřina Fišerová. Moje stébla 1) Web – komunikace směrem ode mě 2) Facebook – obousměrná komunikace 3) Nápady – ztotožnění se."— Transkript prezentace:

1 Tonoucí se stébla chytá Kateřina Fišerová

2 Moje stébla 1) Web – komunikace směrem ode mě 2) Facebook – obousměrná komunikace 3) Nápady – ztotožnění se s problémem 4) Soutěže

3 1) Web  pozůstatek školního projektu na http://www.wikispaces.com/ http://www.wikispaces.com/  konkrétně http://kata33.wikispaces.com/http://kata33.wikispaces.com/

4 1) Využití webu  připomenutí zadání dlouhodobých domácích úkolů (trimestrálních prací)  vkládání odkazů na šikovné studijní materiály dostupné online vkládání odkazů  přehled klíčových informací k maturitěinformací k maturitě  program všech hodin – seminářesemináře

5 2) Využití Facebooku I  přístupný dětem od 13 let  nepřesvědčovat k užívání FB ty, kdo nechtějí, ale využít skutečnost, že většina je na něm online pořád  rychlý způsob, jak sehnat studenta/být sehnán studentem (u zprávy je navíc vidět, kdy byla přečtena)

6 2) Využití Facebooku II  vytvořit skupinu např. „VIII matika“  členové jsou studenti a učitel  možnost vkládání vzkazů, reakce na ně, vkládání souborů (výsledky testů, příklady k přípravě na velké testy), odkazy na studijní materiály online, kvízy, videa, …

7 2) Využití Facebooku III  skupina se obvykle probouzí k životu pár dní či večer před velkým testem  studenti mezi sebou diskutují o sporných úlohách, ujišťují se (navzájem i u mě), zda uvažují/počítají správně  prostor pro postěžování si

8 3) Nápady – témata atraktivní pro kluky

9 3) Nápady – „video“ o aplikaci/výklad  Hyperboloids in Architecture Hyperboloids in Architecture  Line of Intersection of Two Planes Line of Intersection of Two Planes

10 3) Nápady – sportovci a hazardéři  softballové hřiště (řešení) softballové hřištěřešení  sázení v loterii sázení v loterii

11 3) Nápady – k logice  bezpočet hádanek o poctivcích a lhářích  implikace implikace  metahádanky metahádanky  strategie strategie

12 4) Soutěže  Matematická olympiáda – http://www.math.muni.cz/mo/http://www.math.muni.cz/mo/  Logická olympiáda – http://www.logickaolympiada.cz/http://www.logickaolympiada.cz/  Matematický korespondenční seminář – http://mks.mff.cuni.cz/http://mks.mff.cuni.cz/  Pikomat – http://pikomat.mff.cuni.cz/http://pikomat.mff.cuni.cz/  Korespondenční seminář z programování – http://ksp.mff.cuni.cz/http://ksp.mff.cuni.cz/  pIšQworky – http://www.pisqworky.cz/http://www.pisqworky.cz/  Pražská střela – http://gchd.cz/soutez/archiv/2013http://gchd.cz/soutez/archiv/2013  Náboj – http://naboj.org/http://naboj.org/  MaSo – http://maso.mff.cuni.czhttp://maso.mff.cuni.cz  Klokan – http://matematickyklokan.nethttp://matematickyklokan.net  English Maths Competition  MathRace – http://brkos.math.muni.cz/mathracehttp://brkos.math.muni.cz/mathrace  MathRace Junior – http://brkos.math.muni.cz/mathracehttp://brkos.math.muni.cz/mathrace  Internetová logická soutěž – http://interlos.fi.muni.czhttp://interlos.fi.muni.cz  Finanční gramotnost – http://www.fgsoutez.cz/http://www.fgsoutez.cz/  Středoškolská odborná činnost – http://www.soc.cz/http://www.soc.cz/

13 Díky za pozornost. A můžeme diskutovat


Stáhnout ppt "Tonoucí se stébla chytá Kateřina Fišerová. Moje stébla 1) Web – komunikace směrem ode mě 2) Facebook – obousměrná komunikace 3) Nápady – ztotožnění se."

Podobné prezentace


Reklamy Google