Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Školení prodejců 2015 Část I. – obecné

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Školení prodejců 2015 Část I. – obecné"— Transkript prezentace:

1 Školení prodejců 2015 Část I. – obecné
Radka Podpěrová Brno,

2 Stručně o CK Obecné informace k zájezdům Jak pracovat s katalogem Všeobecné formality – víza, očkování Technika prodeje

3 Stručně o CK Založeno 2001 800–950 klientů (2009–14) Obrat 50–60 MKč
10 zaměstnanců 50 externistů

4 Proč prodávat Kvalitní vlastní programy
Odborní čeští průvodci = více informací a zážitků Malé skupiny (6–16-18) = lepší využití času Férový přístup = žádné skryté poplatky, příplatky… ale i … Provize až 12% Vracející se klienti Informovanost klientů – předzájezdové schůzky, přednášky

5 China Tours 2015 Ředitel Miloš Podpěra Radka Podpěrová
Obchodní oddělení Realizační oddělení Ekonomika Online marketing, IT Radka Podpěrová vedoucí oddělení Jan Pospíšil Čína, Korea, Jap. Jana Pavlištíková prodej zájezdů Barbara Andelová Indie Jana Kalinová ekonomka Ondřej Klegr online marketing, IT Petra Fliegelová letenky Luboš Vacek JV Asie, Írán Katka Gerhátová vízový servis

6 China Tours 2015 Internet Facebook Přednášky
TTG Awards – od 2008 pravidelně mezi prvními 3 v kategorii Nejlepší touroperátor pro Asii Holiday World – od r vždy 1. místo v kategorii Nejlepší katalog veletrhu

7 14. sezona 66 zájezdových titulů 138 termínů 34 asijských zemí
klasické poznávací zájezdy

8 Zájezdy v katalogu 33-, (39-) China Tours 33- 39- Rozlišujeme dle kódu
22-, 25- Adventura (arabské země, bývalý SSSR 48- CK GEOS (Jemen, Omán)

9 Obecné info 1/7 (str. 100–1) V ceně zájezdů zahrnuto
Vždy: kvalifikovaný odborný český průvodce, mezinárodní letenka vč. všech poplatků, doprava, ubytování, nezbytné místní poplatky a vnitrostátní letenky včetně poplatků k nim, deník cestovatele, informační brožurka se základními popisy navštívených míst včetně vybraných plánků, zákonné pojištění CK proti úpadku. U vybraných zájezdů: stravování (v rozsahu dle specifikace u zájezdu) a vstupné do památek a NP dle programu. Nikdy: vše, co není výslovně uvedeno jako zahrnuté v ceně, jsou to především následující položky spojené s cestováním: vízové poplatky (zprostředkování je možno přiobjednat) pojištění (dtto) stravování nezahrnuté v ceně vstupné (pokud není uvedeno jinak) ostatní fakult. akce

10 Obecné info 2/7 (100–1) Letecká přeprava
Mezinárodní lety: Austrian/Lufthansa, Emirates, Turkish a Korean Airlines. Individuální požadavek na změnu letenky může způsobit změnu ceny zájezdu. Ceny jsou kalkulovány na odlety z Prahy. Odlety z Vídně jde u cca 2/3 letů zajistit bez příplatku, ale vždy se posuzuje individuálně. Lokální lety jsou obvykle s místními partnery transkontinentálních aerolinek. Letový park tvoří běžné airbusy a boeingy.

11 Obecné info 3/7 (100–1) Lokální přeprava
Vlaky noční vlaky na delší vzdálenosti: lůžka I. tř. nebo lehátka II. tř. (dle kategorie zájezdu) denní meziměstské rychlovlaky v Japonsku a Číně (260–320 km/h) maglev na letiště v Šanghaji (420 km/h) ale i „historické“ vláčky v Indii Minibusy, mikrobusy především pro výlety ve městech a jejich okolí Taxíky, motorikši, cyklorikši, jeepney, džípy, převozní lodičky, trajekty, spací loď… (viz podmínky zájezdu)

12 Obecné info 4/7 (100–1) Ubytování
Solidní lokální hotely, neztrácející atmosféru hostitelské země. 2lůžkové pokoje *** až  * 1lůžkový pokoj je za příplatek – nabízíme možností doobsazení osobou stejného pohlaví (svolení na CS) U delších cestovně náročnějších akcí se mohou vyskytnout i exotičtější typy ubytování (např. klášterní ubytovna pro poutníky, rázovitý tibetský hotel, jurta apod.), výjimky jsou vždy upřesněny v podmínkách Pro zakázkové akce dle požadavku klienta.

13 Obecné info 5/7 (100–1) Stravování
Je zahrnuto v ceně v rozsahu až do plná penze v závislosti na konkrétním zájezdu. Doporučené kapesné na stravování nezahrnuté v ceně je v PP Stolování patří k zajímavým oblastem asijské kultury. Ve Vietnamu a Číně jíme hůlkami, v Indii často jenom lžící, i když nabídka „našich“ příborů je stále běžnější. Stravujeme se v menších stylových zařízeních vybraných našimi zkušenými průvodci a v solidních cenových relacích. Pokud není stravování zahrnuto v ceně, průvodci stravování obvykle alespoň organizují Naprostá většina asijských zemí nabízí skvělé kulinářské zážitky a to i v nižších cenových relacích. Komu nevyhovuje, vždy lze najít i restauraci s kuchyní přizpůsobenou cizincům.

14 Obecné info 6/7 (100–1) Vstupné, bakšišné
Vstupné je u vybraných zájezdů zahrnuto v ceně v rozsahu míst dle programu zájezdu. U ostatních zájezdů je v PP uvedena doporučenou výši kapesného potřebná na vstupy. Bakšišné: Tato výdajová položka je víceméně „povinná“ při každé návštěvě orientální země. Souvisí i s tím, že dost často bývá významným či dokonce jediným zdrojem příjmů pracovníků našich lokálních partnerů. Její výše je sice dobrovolná, ale pro každou zemi existuje denní částka, která je považována za obvyklou. Navzdory všeobecně zavedeným zvyklostem v ČR má naše CK bakšišné již zahrnuté v ceně zájezdu, aby naši zákazníci nemohli být zaskočeni nenadálými „dobrovolnými“ příplatky na místě.

15 Obecné info 7/7 (101) Průvodci, velikost skupiny
Průvodci: hovoří velmi dobře jazykem v zemi běžně používaným a zpravidla jsou i absolventy příslušného odborného studia pro danou oblast. Velikost skupiny je uvedena v podmínkách u každého zájezdu. Pro odjetí postačuje obvykle již 6 účastníků (výjimečně 7–8), maximální velikost skupiny se pohybuje mezi 12 až 18 účastníky.

16 Klasifikace zájezdů (100)
 Ubytování kategorie ***. Pro veškeré pozemní transfery pronajatá smluvní přeprava, dálkové přesuny letecky, nebo nočními vlaky nejvyšší dostupné (obvykle 1. třídy). V ceně zájezdu vždy stravování (snídaně/polopenze/plná penze) a vstupné.  Ubytování kategorie **. Pro většinu pozemních transferů pronajatá smluvní přeprava, dálkové přesuny především nočními vlaky 2. třídy (v Indii střední třídy), částečně i linkovými autobusy nebo letecky. V zájezdu se mohou vyskytnout náročnější delší pozemní přesuny. V ceně zájezdu může být stravování, vstupy nejsou v ceně.  Zájezdy do zajímavých, ale odlehlejších oblastí s minimální turistickou infrastrukturou, využívá se veškeré dostupné dopravy, někdy i skromnější ubytování. Pozemní přesuny místní dopravou i vlaky. Plný kontakt s místní realitou, pouze pro zkušené cestovatele. Veškeré stravování i vstupy zcela v režii účastníků.

17 Jak pracovat s katalogem

18

19 služby v ceně velikost skupiny
kategorie počet dní „barometr“ památky příroda koupání ostatní zákl. info: služby v ceně velikost skupiny

20 Vízové formality 1/5 (99) Vždy je potřebný cestovní pas platný 6 měsíců po návratu dostatečným počet stran na víza (2 strany/1 vízum) Pozor při cestách do více států!!! Číslo pasu se zadává do přihlášky a ChT s ním záhy začne pracovat při rezervaci místních služeb. Nelze cestovat s jiným pasem, než s tím, co byl uveden v CS!!! Bezvízový styk pro turistické cesty Brunej, Filipíny, Hongkong, Japonsko, Jižní Korea, Kyrgyzstán, Macao, Malajsie (vč. Bornea), Singapur, Taiwan, Thajsko, Turecko Vízum na hranici bez předchozích dokumentů (1x foto): Kambodža, Laos, Nepál Víza na hranici (s předvyřízením v CK) Poplatek v ČR: Bhútán, Šrí Lanka Poplatek v ČR a na hranici: Vietnam, Barma,

21 Vízové formality 2/5 – obecně k zajišťování
Klienti vše dodají osobně nebo poštou do CK. Pasy vybíráme zpravidla 3–4 týdny před odletem (pozor u složitějších zájezdů) Pasy dostávají klienti při odletu z Prahy Indonésie Pas, žádost, foto = po týdnu hotovo

22 Vízové formality 3/5 Čína (a Tibet)
Vyřízení víza trvá 1 týden (1–2 vstupy), platí 3 měs. 1x vyplněný formulář žádosti o vízum v češtině 1x aktuální fotografii pasového formátu (Fotografie nesmí být stejná jako v pase) Potvrzení o zaměstnání a souhlas zaměstnavatele s čerpáním dovolené (OSVČ – výpis z ŽL, penzista – Výměr důchodu ze Sociální správy, student – potvrzení o studiu) Doklad o uzavřeném cestovním pojištění (pokud má klient naše, zajistí CK) Při podání žádosti musí být zájezd uhrazen v plné výši (potvrzení dodává naše CK) – nahrazuje se tím potvrzení o stavu BÚ Děti do 18 let navíc: Kopii rodného listu dítěte Souhlas obou rodičů s vycestováním dítěte Povolení vstupu do Tibetu, tzv . permit: Pro zájezdy do Tibetu děláme skupinové vízum a nejsou proto možné individuální úpravy – celá skupina musí do ČLR vstoupit i vystoupit společně.

23 Vízové formality 4/5 Indie
Platnost pasu 12 měsíců po návratu, vyřízení víza trvá zpravidla 1 týden (1–2 vstupy), platí 6 měs. O vízum se žádá on-line přes stránky ambasády. Klienti dostanou návod, jak mají formulář vyplnit a je přeložen celý do češtiny. Po vyplnění jej musí vytisknout a podepsat. 2 x foto formátu 5 x 5 cm na bílém pozadí.

24 Vízové formality 5/5 Ázerbajdžán Írán
Biometrický pas platný minimálně 6 měsíců po návratu, 2 fotografie pasového formátu (ženy musí mít zahalené vlasy a krk), výpis z účtu za poslední 3 měsíce potvrzení o uzavřeném CP. Pas nesmí : být jakkoli poškozen, obsahovat jakýkoliv doklad pobytu v Izraeli! Vízum zajišťujeme prostřednictvím našeho partnera v Íránu, žádosti se zároveň podávají na Íránském velvyslanectví v Praze. Vyřízení může trvat až 2 měsíce. Po zaslání ref. čísla do CK musí žadatel s pasem osobně na velvyslanectví pro udělení (2x). Ázerbajdžán

25 Očkování, antimalarika (99)
Očkování – do žádné země CT není povinné Všeobecné instrukce: zkontrolovat platnost očkování proti tetanu zajistit si očkování proti hepatitidě A+B Obecně odkazujeme na doporučení KHES, případně očkovacího centra AVENIER. Ale všeho s rozumem, méně je někdy více: doporučené očkování z pohledu CK viz katalog konečné rozhodnutí je na klientovi Antimalarika opět platí „s rozumem“, do většiny našich oblastí je spíše nedoporučujeme

26 Pojištění – srovnání CT x AT
UNIQA, nezahrnuto v ceně, klient se může pojistit sám – v CS se pouze zavazuje, že se dostatečně pojistí Léčebné výlohy limity: Kč – 3 000 000 Kč Pojištění storna limity: 80 000 Kč – 150 000 Kč Pojištění zavazadel: zpoždění, poškození; poškození Naše úrazové pojištění: CT má mírně vyšší limity než AT. Cesty do nadmořské výšky nad m nad mořem: neřešeno ústní (a funkční) dohoda s pojišťovnou s touto hranicí nepočítá – klienti jsou pojištěni komplet


Stáhnout ppt "Školení prodejců 2015 Část I. – obecné"

Podobné prezentace


Reklamy Google