Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Rudolf Čihák, CEO, IdeaMarkets Martin Pavlica, CEO, Intelligent Markets 2 ÚSPĚŠNÉ VYUŽITÍ KOLEKTIVNÍ INTELIGENCE V KORPORÁTNÍ PRAXI.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Rudolf Čihák, CEO, IdeaMarkets Martin Pavlica, CEO, Intelligent Markets 2 ÚSPĚŠNÉ VYUŽITÍ KOLEKTIVNÍ INTELIGENCE V KORPORÁTNÍ PRAXI."— Transkript prezentace:

1 Rudolf Čihák, CEO, IdeaMarkets Martin Pavlica, CEO, Intelligent Markets 2 ÚSPĚŠNÉ VYUŽITÍ KOLEKTIVNÍ INTELIGENCE V KORPORÁTNÍ PRAXI

2 3 1. Firmy velmi často říkají, že potřebují inovovat INOVACE VE FIRMÁCH nicméně spousta projektů končí v šuplíku, nebo jako zmařená investice, protože je zákazníci nechtějí… 2. Vedení společností představuje zaměstnancům své strategické vize nicméně zaměstnanci strategické vize společnosti často neznají – nezajímají se o ně… vidí pouze svůj “BAU” 3. Řízení lidských zdrojů hledá optimální motivační systém nicméně stanovení a následné vyhodnocení KPIs není vždy optimální… Kolektivní inteligence v korporátní praxi

3 4... svým zaměstnancům, zákazníkům nebo obchodním partnerům umožníte aby vymýšleli nápady, spolupracovali na inovativních produktech, službách, procesech, zákaznické zkušenosti a zároveň máte jistotu, že tyto nápady nikde nezapadnou. PŘEDSTAVTE SI ŽE, …... dokážete velmi přesně předpovědět, které nápady budou ve skutečném světě úspěšné a proto se vyplatí do nich investovat.... se vám dlouhodobě daří aktivně angažovat své zaměstnance ve strategických záměrech společnosti a zároveň přesně víte, kdo je ve vaší společnosti inovátor, nebo investor a zdali je vaše společnost jako celek inovativní. Kolektivní inteligence v korporátní praxi

4 Portál pro nápady Zaměstnanci i zákazníci mohou na portále rozvíjet nápady a zlepšovací návrhy. Spolupracují na řešení inovací formou tzv. crowdsourcingu. Prediktivní trhy Virtuální tržiště nápadů, kdy účastníci hodnotí nápady formou hry na akciový trh s virtuální měnou. Prediktivní trhy předpovídají velmi přesně jaké projekty budou úspěšné. …ŘEŠENÍ EXISTUJE 5 Kolektivní inteligence v korporátní praxi

5 Díky své tvořivosti, zkušenostem a znalostem mohou zákazníci a zaměstnanci vylepšovat služby a produkty na principu otevřené inovace a kolektivní inteligence Zapojení zákazníků a zaměstnanců formou hry posiluje vztah k firmě a generuje pozitivní reputaci Možnost vyhlašovat soutěže na nápady k řešení určitých problémů/témat spojených s rozvojem inovací 2 3 1 4 5 PŘÍNOSY IDEAPOLY 6 Dlouhodobý sběr dat o potřebách zákazníků v strategických oblastech a tím dlouhodobě lepší cílení produktů a služeb Zjištění míry inovativnosti a tvořivého potenciálu mezi zaměstnanci firmy Kolektivní inteligence v korporátní praxi

6 HISTORIE 7  první prediktivní trhy na Wall Street před r. 1940 – trhy s “akciemi” výsledků prezidentských voleb  1988 Iowa Electronic Market – odhady výsledků politických událostí  1996 Holywood Stock Exchange – odhady úspěšnosti a výdělečnosti filmů  po r. 2000 ve velkých korporacích (Coca-Cola, Pfizer, Siemens, Masterfoods, BestBuy, Motorola, Google)  v současnosti využívány také vědeckými a státními organizacemi (NASA, americké Ministerstvo obrany) IDEAPOLY JE JEDINÝ PREDIKTIVNÍ TRH PRO INOVACE V ČR. Kolektivní inteligence v korporátní praxi

7 8 Společnost orientovaná na  Business aplikace inteligentních systémů zpracování informací, zejména nestrukturovaných Strategičtí partneři  Svaz průmyslu a dopravy ČR  Česká pošta, s.p.  T-Mobile ČR, a.s.  IBM IDEAPOLY V KORPORÁTNÍ PRAXI  Renomovaná realitní kancelář působící na českém trhu více než 20 let  Nabízí veškeré zprostředkovatelské služby - koupi, prodej či pronájem nemovitostí  Osobám soukromým i tak podnikatelským subjektům  Velmi konkurenční obor podnikání  Vysoká potřeba neustálé inovace realitního businessu

8 9 PŘEHLED OBCHODOVANÝCH NÁPADŮ Kolektivní inteligence v korporátní praxi

9 10 PROBÍHAJÍCÍ OBCHODY Kolektivní inteligence v korporátní praxi

10 11 VÝVOJ TRŽNÍ CENY NÁPADŮ Kolektivní inteligence v korporátní praxi

11 12 KAŽDÁ FIRMA MŮŽE INOVOVAT Ideapoly je řešení, které dává slovu inovace konkrétní obsah formou hry zapojuje zaměstnance i zákazníky do inovací firmy větší prediktivní přesnost v odhadu reálného tržního úspěchu inovací než výzkumy trhu pomáhá strategicky rozhodovat do jakých inovací investovat


Stáhnout ppt "Rudolf Čihák, CEO, IdeaMarkets Martin Pavlica, CEO, Intelligent Markets 2 ÚSPĚŠNÉ VYUŽITÍ KOLEKTIVNÍ INTELIGENCE V KORPORÁTNÍ PRAXI."

Podobné prezentace


Reklamy Google