Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

5. Public Relations Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "5. Public Relations Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ."— Transkript prezentace:

1 5. Public Relations Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ

2 Zboží --> Marketing --> Zisk Cyklostezky --> Marketing --> Více cyklistů

3 Cílové skupiny: -Politici (starostové, primátoři, poslanci -úředníci -NNO (cyklokluby atp.) -Odborníci (urbanisté, dopravní projektanti)

4 Nástroje přímé: -Internetové stránky -Vlastní tištěná média / noviny -Newslettery -Facebook -Kampaně Nástroje nepřímé: -Tiskové zprávy -Tiskové konference

5 Nástroje Cyklostrategie -Internové stránky -Newslettery -Tiskové konference -Tiskové zprávy

6 Nástroje pro města -Internové stránky -Vlastní noviny -Newslettery -Facebook -Kampaně -Tiskové zprávy -Tiskové konference -Akce (otevírání stezek, vyjížďky po stezkách)

7 Role NNO ve městech -Kampaně (formou grantů) -Podpora výuky udržitelné dopravy v reálných podmínkách (školy) -Besedy / kulaté stoly

8 Vlastní příklad -Politici a úřednící na cykloakcích -Do úřadu na kole -Osobnosti na kolech – je to „in“

9 Zpětná vazba -Cyklomejl -Sčítače na frekventovaných místech -Facebook

10 Mnichov -cyklostránky -routeplanner -film -akce -cyklofestival -Facebook

11 Charakter kampaně za větší podíl cyklistů v Mnichově Kampaň má za cíl změnit chování a pohled lidí na cestování na kole. Změna chování lidí nastane jen tehdy, jestliže pro ně vyžadované chování (více jízd na kole, ohleduplné chování v dopravě) představuje určitou hodnotu. Proto musí kampaň s mottem „Společné místo pro všechny" splňovat následující tři kritéria: 1) Být vnímána: Má cyklodopravu jako systém učinit lépe viditelnou a vnímatelnou než dosud. K tomu patří nejen jízda na kole, jízdní kola, cyklostezky, cykloparkoviště, dopravní předpisy, nadřízené systémy, nabídky informací atd. ale i z toho vyplývající témata, jako např. téma bezpečnosti v dopravě. 2) Zlepšit identifikaci: Kampaň by chtěla zlepšit identifikaci Mnichovanek a Mnichovanů s ježděním na kole v Mnichově. Ježdění na kole a Mnichov mají být neoddělitelně spojeny. Lidé by měli sami sebe chápat jako součást dopravní kultury v Mnichově. 3) Umožnit participaci: Mnichovanky a Mnichované mají být podníceni k tomu, aby se zapojili. Každý jednotlivec dostává možnost sám sebe aktivně vložit, spolupůsobit při uskutečňování kampaně a tím zaujmout tvůrčí roli

12 Děkuji za pozornost Ing. Radka ŽÁKOVÁ tisková mluvčí národního cyklokoordinátora  ,  ,

13

14

15


Stáhnout ppt "5. Public Relations Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ."

Podobné prezentace


Reklamy Google