Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Bankovní a poradenské franšízy Partners market

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Bankovní a poradenské franšízy Partners market"— Transkript prezentace:

1 Bankovní a poradenské franšízy Partners market

2 Franšízy Partners market
Distribuční a servisní modely finančních služeb a poradenství v Partners 2007: KLASICKÝ MODEL FINANČNÍHO PORADENSTVÍ síť poradců a manažerů, kteří mají svoji manažerskou kariéru 300 kanceláří, vzdělávacích center, klientských center, lokálů funguje i jako škola podnikání a obchodu aktuálně 400 manažerů, 750 senior poradců a 750 poradců a Trainee cílová klientela je mass a upper mass FRANŠÍZINGOVÝ MODEL PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČKY pilot 2012, start 2013 a dnes 2 roky zkušeností a růstu 2014: PROFESIONALIZACE – VÝBĚR, TOP ZKUŠENOSTI A CERTIFIKACE roste ze sítě, má svoji profi kariéru a cílí na upper mass a afluent 310 VIP poradců a 24 VIP poradenských kanceláří © Partners Financial Services, a.s.

3 Franšízy Partners market
Co je Partners market Představte si bankovní pobočku, ve které ovládáte svůj bankovní účet a vše, co je s tím spojeno – to je dost normální Pak si představte, že v té stejné pobočce vám porovnají 10 pojišťoven a online sjednají pojištění auta či domácnosti Pak vám připraví plán financování bydlení a budou vybírat z osmi bank a ve vybrané vám budou vyjednávat nejlepší podmínky Také vám do penzijního plánu budou vybírat ze stovek fondů a portfolií Prostě si představte banku a v ní poradce a odborníky, kteří mohou vybírat z 50 finančních institucí a stovek produktů, a to vše pod jednou střechou Netlačí vás do jednoho produktového řešení, ale do řešení cíle – produkty jsou jen prostředky A pak si představte JEDNO internetové bankovnictví, kde to vše máte také i s hodnotami a vývojem a změnami © Partners Financial Services, a.s.

4 Franšízy Partners market
Cíle projektu KAŽDÝ KLIENT PARTNERS MÁ SVÉHO JEDNOHO PORADCE A SVŮJ PARTNERS MARKET © Partners Financial Services, a.s.

5 Franšízy Partners market
Cíle projektu pro Partners TOP prioritní projekt, který řeší naše potřeby ZÁKAZNICKÝ SERVIS BRAND – VIDITELNOST A DOSTUPNOST DIVERZIFIKACI BYZNYSU BUDOVÁNÍ HODNOTY AKVIZICI I RŮST © Partners Financial Services, a.s.

6 Franšízy Partners market
Cíle projektu Skvělý servisní model = dokonalá synergie se sítí poradců Poradce se postará o 20 % svých nejlepších klientů na 100 % O dalších 30 % se postará v oblastech bydlení, investic, zajištění a penzí Další 50 % náhodně a nepravidelně Řešení fluktuace a sirotků Servisní model i pro poradce a distribuce produktů s omezenou distribucí či složitým procesem – poradci realizují přes ně: Odborníci na bankovní služby Specialisté na podnikatelské úvěry či vybrané investiční produkty Specialisté na pojištění aut, majetku a odpovědnosti – místní „pojišťovák“ © Partners Financial Services, a.s.

7 Franšízy Partners market
Další cíle projektu Dostupnost a jistota pro klienty, budování brandu pro Partners Akviziční kanál nedotčených klientů, cílí na lower mass, mass a upper mass Další „produkt“ pro podnikatele – možnost spolupráce s nej místními lidmi Zaměstnanecký model distribuce a servisu ve finančním poradenství Pevné obchodní místo jako alternativa k bankovním a pojišťovacím pobočkám - všechny finance na jednom místě – více než 50 obchodních partnerů, stovky produktů Rozšíření nabídky finančních služeb v menších městech – velký prostor Mezera na trhu ve finančním poradenstvím v ČR – pobočky, franšízing, zaměstnanci Realizační distribuční kanál pro naše online projekty a leadové spolupráce VIZE: VŠE O FINANCÍCH POD JEDNOU STŘECHOU © Partners Financial Services, a.s.

8 Franšízy Partners market
Koncept franšíz My poskytujeme know-how, IT systémy, obchodně-právní vztahy s obchodními partnery, analytické, marketingové a obchodní materiály, jednotný vizuální koncept PM včetně dodavatelů, případně finanční prostředky pro vybudování A především komplet vzdělávání zdarma – základní cyklus je měsíc intenzivně Franšízant zajišťuje finanční prostředky na otevření a provoz franšízy, stavební úpravy PM, personální obsazení a řízení, lokální marketing a vztahy Požadavky na franšízanta - příslušný region zná, je v něm známý v pozitivním slova smyslu, má dostatek obchodně využitelných kontaktů a vazeb Minimálně maturita, beztrestnost, bezúhonnost, OSVČ a kapitál minimálně 500 tisíc Kč Možnost též spolupráce formou právnické osoby – s. r. o. © Partners Financial Services, a.s.

9 Franšízy Partners market
Franšíza detailněji Velikost franšízy od cca 80 až do 100 m2, podmínkou parkovací místo Umístění na frekventovaném místě v městě či městské části či obchodním centru 2 až 4 jednací místa, recepce s čekací zónou - zavedení pevné linky na recepci, kávovar s kvalitní kávou pro klienty, dětský koutek - není povinný Samostatný bankovní koutek PBS - je povinný, pokud není v okolí UniCredit Expres Dvě výlohy nebo jedna velká, prostor na prezentaci na fasádě, možnost umístění světelného loga, bankomat - kde není ve vzdálenosti 500 metrů žádný další Jednotné vybavení a nábytek Otevírací doba standard od 8.00 – a sobota dopoledne Franšízantovi poskytnut úvěr až 1,5 milionu korun © Partners Financial Services, a.s.

10 Franšízy Partners market
Výsledky projektu PODÍL NA POČTU SMLUV: 15 % PODÍL NA NÁBORU 4Q: 21 %

11 Franšízy Partners market
Výsledky roku 2014 PRŮMĚR OBRAT FRANŠÍZ DLE STÁŘÍ 6 – 12M: Kč/M 13 – 18M: Kč/M 2014: 85 mil. Kč a SMLUV 2013: 28 mil. Kč a SMLUV RŮST 190% CASH OBRAT 67 MIL. KČ Z TOHO 50 MIL. KČ FRANŠÍZANTŮM Z TOHO 1,5 MIL. KČ NÁSLEDNÉ NEJLEPŠÍ FRANŠÍZA MĚLA OBRAT 3,6 MIL. KČ ZA ROK 2014 TOP 10 FRANŠÍZ MĚLO PRŮMĚRNÝ OBRAT 2,5 MIL. KČ ZA ROK 2014: OBRAT 8 MIL. KČ ZE SERVISNÍCH SMLUV NEJPRVE OTÁZKA A ODPOVĚZTE VY?

12 Franšízy Partners market
Partners markety v číslech Zdroj: Finparáda.cz a Partners © Partners Financial Services, a.s.

13 Franšízy Partners market
Mapa pokrytí © Partners Financial Services, a.s.

14 Franšízy Partners market
Výhled do budoucna Zvyšování počtu poboček – do konce roku 2015 – 80 až 100 hotových či rozbudovaných poboček Zvyšování efektivity poboček – růst průměrů a počtů klientů na pobočky Růst obratu na 190 mil. Kč v roce 2015 Automatizace servisního modelu a sdílení klientů Marketingová komunikace konceptu Zaměření na regiony, kde PM nejsou – západní a severní Čechy Posilování týmu regionálních manažerů, školitelů a lokálních trenérů – zde využijeme našich profesionálních poradců Nová pozice ředitele projektu Partners market – Richard Kouba © Partners Financial Services, a.s.

15 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Bankovní a poradenské franšízy Partners market"

Podobné prezentace


Reklamy Google