Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Starbucks confidential 2011 1 Just Say Yes Jak ve Starbucks přitahujeme přirozenost a rozvíjíme talent Nejsme jen zaměstnanci, ale partneři, protože nás.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Starbucks confidential 2011 1 Just Say Yes Jak ve Starbucks přitahujeme přirozenost a rozvíjíme talent Nejsme jen zaměstnanci, ale partneři, protože nás."— Transkript prezentace:

1 Starbucks confidential Just Say Yes Jak ve Starbucks přitahujeme přirozenost a rozvíjíme talent Nejsme jen zaměstnanci, ale partneři, protože nás práce baví a není pro nás jen zaměstnáním. Každý jsme jiný. Společně však budujeme místo, kde může každý z nás být sám sebou. Vždy se k sobě chováme s respektem a úctou. A snažíme se, aby se tak chovali všichni.

2 Starbucks confidential 2011 “we are not in the coffee business serving people…

3 Starbucks confidential 2011 We are in the people business serving coffee. …we are in the people business serving coffee”

4 Starbucks confidential 2011 Klíčové hodnoty Starbucks Naše káva Kvalita byla, je a vždy bude pro nás zásadní. Vždy a ze všech sil získáváme ty nejlepší kávové boby etickým způsobem, pečlivě je pražíme - a pomáháme lidem, kteří kávu pěstují. Vše je pro nás velice důležité, naše práce a úsilí je dlouhodobé. Naši partneři Nejsme jen zaměstnanci, ale partneři, protože nás práce baví a není pro nás jen zaměstnáním. Každý jsme jiný. Společně však budujeme místo, kde může každý z nás být sám sebou. Vždy se k sobě chováme s respektem a úctou. A snažíme se, aby se tak chovali všichni. Naši zákazníci Pracujeme s nasazením, pomocí jedinečné atmosféry zpříjemňujeme životy našich zákazníků, bavíme a smějeme se s nimi - alespoň na chvilku. Jistě, základem je dokonale připravený nápoj, ale tím naše práce zdaleka nekončí. Lidské pouto – to je to podstatné. Naše kavárny Prostředí kaváren zákazníka upoutá, cítí se vítán. Naše kavárny se stávají útočištěm před útrapami okolního světa, místem kde se mohou v klidu setkat s přáteli. Nabízíme místo, kde se lze těšit ze života — někdy v klidu a pohodě, někdy ve spěchu a jen na chvilku. Vždy ale s jedinečným pocitem. Naše okolí Každá kavárna je součástí komunity a to bereme vážně - chceme být dobrými sousedy. Chceme, aby nás místní „uznávali“, kdekoli působíme. Můžeme být silou, která rozhýbá pozitivní změny - u nás se denně setkávají naši partneři, zákazníci i zástupci komunity a společně přispívají k lepšímu životu. Zjišťujeme tak, že naše odpovědnost - i schopnost konat dobro - je větší, než jsme si mysleli. Svět od Starbucks očekává nastavení nové laťky, jako obvykle. A my ji nastavíme. Naši akcionáři Když uspějeme v každé z těchto oblastí, máme radost z úspěchu, který odmění i naše akcionáře. Musíme proto postupovat správně, aby společnost Starbucks mohla prosperovat a vzkvétat — a s ní i všichni lidé kolem.

5 Starbucks confidential 2011 NÁBOR – ROLE A ODPOVĚDNOSTI „TÝM TVOŘÍME V PROVOZU” ZÁSTUPCE MANAŽERA KAVÁRNY = „PEOPLE” MANAGER Plánuje nábor a vede pohovory Doporučuje kandidáty k 2. kolu pohovorů Plánuje a vede školení s Partnery MANAŽER KAVÁRNY = „MAJITEL” KAVÁRNY Vede 2. kolo pohovorů Rozhoduje o přijetí Certifikuje Partnery během školení 46% - FLUKTUACE STARBUCKS V ROCE 2011

6 Starbucks confidential 2011 NÁBOR – PROFIL SPRÁVNÉHO PARTNERA „PŘEDNOST MÁ OSOBNOST PŘED ZKUŠENOSTMI” ROZHOVOR ZALOŽENÝ NA SKUTEČNÝCH SITUACÍCH 1.Zaměření na zákazníka 2.Mezilidská komunikace 3.Sebevzdělávání 4.Etika a poctivost 5.Kultura a pracovní prostředí

7 Starbucks confidential 2011 ŠKOLENÍ „NENÍ ZPŮSOB, JAK NAUČIT PARTNERY PŘIROZENOSTI, RADOSTI Z PRÁCE A VZTAHU K ZÁKAZNÍKŮM” JUST SAY YES Systém školení Starbucks učí partnery pojmenovat způsoby jednání a návyky, které mají přirozeně v sobě. Pomocí poznání Poslání a Klíčových hodnot Starbucks. Podporujeme svobodu v rozhodování, eliminujeme strach udělat pro zákazníka „něco, co není v manuálu”.

8 Starbucks confidential 2011 ŠKOLENÍ „SILNÝ DŮRAZ NA KULTURU STARBUCKS” 80 HODIN ŠKOLENÍ S „OSOBNÍM” BARISTA TRENÉREM 1.Historie společnosti a kultura Starbucks Hodnoty Zelené Zástěry Star Skills 2.Vize obsluhy zákazníka Třetí místo World Class Customer Service 3.„Základní” znalosti o kávě Původ kávy a metody zpracování Etický nákup a zodpovědné pěstování Ochutnávání a příprava kvalitní kávy (Coffee Passport) 4.Příprava nápojů Model učení Starbucks MANAŽER KAVÁRNY CERTIFIKUJE SVÉ PARTNERY

9 Starbucks confidential 2011 ROZVOJ „80% MANAŽERŮ JE INTERNĚ POVÝŠENO” 1.Rozvoj v pozici Baristy Barista Trenér Klíčový Partner Coffee Master 2.Rozvoj na manažerské pozice Vedoucí směny Zástupce manažera kavárny Manažer kavárny District manager

10 Starbucks confidential 2011 CPL – Coaching Principle Leadership „Z MANAŽERŮ VYCHOVÁVÁME LÍDRY” Program představený v roce 2012 pro District Managery s cílem efektivněji uvolnit potenciál každého partnera a s plánem postupně certifikovat celý tým manažerů kaváren. 1.Umění naslouchat na různých úrovních 2.Umění klást správné a otevřené otázky 3.Vybudovat porozumnění a důvěru 4.Přistupovat k problémovým situacím způsobem „win-win” Výsledkem je zapojit tým partnerů na všech úrovních do rozhodování a společného rozšiřování kultury Starbucks.

11 Starbucks confidential 2011 Kdekoliv se nacházíme a do čehokoliv se pustíme, chceme to zanechat lepší, než jsme našli... Howard Schultz DĚKUJEME ZA POZORNOST!


Stáhnout ppt "Starbucks confidential 2011 1 Just Say Yes Jak ve Starbucks přitahujeme přirozenost a rozvíjíme talent Nejsme jen zaměstnanci, ale partneři, protože nás."

Podobné prezentace


Reklamy Google