Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

HYBRIDNÍ POŠTA Outsourcing tiskových a obálkovacích služeb H.Králové 3.4. 2007 Josef Kadlec.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "HYBRIDNÍ POŠTA Outsourcing tiskových a obálkovacích služeb H.Králové 3.4. 2007 Josef Kadlec."— Transkript prezentace:

1 HYBRIDNÍ POŠTA Outsourcing tiskových a obálkovacích služeb H.Králové Josef Kadlec

2 Informace o ČP 2  Česká pošta, s.p., 38 tis.zaměstnanců, výnosy cca 16,5 mld. Kč, zisk cca 0,7 mld. Kč  Služby  Klasické poštovní (listovní zásilky, balíky)  Peněžní a bankovní  Obstaravatelské  Elektronické Hybridní pošta Registrovaná elektronická pošta Veřejná certifikační autorita

3 Hybridní pošta 3

4 Česká pošta a outsourcing TOS 4  Co získává klient  možnost elektronického podání korespondence  minimalizaci nákladů na tisk, kompletaci, expedici a poštovné  použití širokého portfolia tiskových technologií a dalších služeb  komplexní zabezpečení od dodávek materiálu a jeho skladování, přes přípravu tiskových scriptů, vlastní tisk a kompletaci zásilek až po dodání zásilek a možné vyhodnocení odezvy  zjednodušení komunikace – zabezpečení služeb jedním partnerem  vysokou bezpečnost komunikací, dochází k předávání velmi důvěrných dat – smluvní garance zajištění ochrany dat  vysokou rychlost, kvalitu a bezpečnost zpracování včetně zálohování

5 outsourcing TOS – služby od A do Z 5 Přenos dat Databáze - výběr cílové skupiny Grafický návrh dokumentů Zajištění výroby - Obálek, prospektů, katalogů,... Formátování dat, tisk a personifikace dokumentů, el.archiv Kompletace zásilek Dodání adresátům Sběr odezvy Vyhodnocení odezvy el.archiv Full servis

6 Hybridní pošta - historie 6  1994 – zahájení činnosti v Postservisu Č.Budějovice a Praha  1998 – vedoucí země v projektu Phare – Hybridní pošta  2002 – zahájení činnosti v Postservisu Brno  2004 – zahájení činnosti v Postservisu Ústí nad Labem  2006 – získání certifikace ČSN EN ISO 9001:2001  Zpracovávané roční objemy  ročně více jak 150 mil. Stránek a více jak 100 mil. Zásilek  Zpracovávané druhy zakázek  platební doklady ČP a další interní dokumenty, cca 1/3 objemu  výpisy z účtů, fakturace, upomínky, výzvy, platební doklady  dotazníky, brožury, smlouvy, emise karet, PINy, pohlednice

7 Informační systém Hybridní pošta 7 IS / sdílený datový prostor Dávkový tisk Elektronický archiv Centrální server WWW HP On-line sledování Data / spool Tunel přes Internet Připojení ČP 4 Gb/s + 2 Gb/s Pevná linka 512kbit/s DS Klienta KlientČeská pošta DS ČP Centrální servery SQL- HP SQL-Archiv Image-Archiv Středisko Postservis Č.Bud. Rep- Hp Středisko Postservis Brno Středisko Postservis Ústí WWWSQL WWW server archiv Středisko Postservis Praha DMZ

8 Bezpečný přenos dat a zpracování Jedním z nejdůležitějších požadavků je ochrana dat a bezpečnost vlastního zpracování :  Přenos dat je možný řadou způsobů  on-line přes Internet nebo pevnou linku s šifrováním SSL (3DES 128bit) s automatickým založením zakázky  off-line registrovanou elektronickou poštou šifrováno s el.podpisem  součástí on-line propojení je i možnost sledování stavu zakázky  Disaster recovery a Bezpečnost zpracování  možností záložního zpracování v jiné provozovně  zabezpečení provozních prostor (EZS, kamery, ev.prostupů)  špičkovým servisem všech technologií a systémů (zásah do 4 hod) 8

9 Portfolio tiskových služeb  Tisk dokumentů  Tisk na volné listy s možností selektivního podávání 3- 4 druhů papíru černě oboustranně do formátu A3, gsm, 275 ppm černě se zvýrazňovací barvou (RGB) do formátu A4, 276 ppm barevně oboustranně do formátu A3, gsm, 38 ppm ink-jet potisk obálek do formátu C4, 200 ppm  Tisk na nekonečný papír černě jednostranně do šíře 45 cm, ppm černě oboustranně do šíře 25 cm, 200 ppm  laminace, vazba V1, V2, sešívání, … 9

10 Portfolio obálkovacích služeb  Obálkování dokumentů  Strojní obálkování s možností selektivního přikládání 4 druhů příloh obálkování nekonečného papíru i volných listů 125 tis./hod. strojní obálkování od velikosti obálky C6 do C5 kontrola procesu kompletace – mail validation  Ruční kompletace libovolné balení od velkých obálek C4 po balíčky distribuce pro zásilkové obchody  foliování katalogů, časopisů, distribuce letáků, … 10

11 Orientace na zákazníka S klienty nebojujeme, ale spolupracujeme :  Přizpůsobili jsme naše postupy zpracování požadavkům klientů  před každou emisí dokladů je předáván náhled a až po jeho schválení je zahájen tisk  veškerá komunikace a schvalování se odehrává elektronicky  Zavedli jsme řadu mezioperačních kontrol a vyhodnocení SLA  provádí se kontrola před tiskem, po tisku a před kompletací  před expedicí je prováděna náhodná kontrola obsahu a shody se schválenými vzory zakázek  Upravili jsme technologii zpracování u řady zakázek  některé zakázky jsme převedli z volných listů na nekonečný papír (nižší cena, vyšší rychlost zpracování) nebo naopak (nižší tech.spot.) 11

12 Závěr 12 Naším cílem je poskytování komplexních tiskových služeb dle požadavků klientů (koordinovaně, kvalitně, rychle, pružně, bezpečně, efektivně). Jde nám především o vzájemnou spolupráci a spokojenost klientů. Pošlete svůj počítač na poštu za Vás ! Děkuji za pozornost Ing. Josef Kadlec ředitel odboru Postservisů


Stáhnout ppt "HYBRIDNÍ POŠTA Outsourcing tiskových a obálkovacích služeb H.Králové 3.4. 2007 Josef Kadlec."

Podobné prezentace


Reklamy Google