Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_393_3TR_M Autor:Mgr. Jana Siederová 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_393_3TR_M Autor:Mgr. Jana Siederová 1."— Transkript prezentace:

1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_393_3TR_M Autor:Mgr. Jana Siederová 1

2 Název vzdělávacího materiáluPísemné sčítání, odčítání do 1000 Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_393_3TR_M Číslo šablonyIII/2 AutorJana Siederová, Mgr. Ročník3. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPMatematika TémaPísemné sčítání, odčítání do 1000 Očekávaný výstup Žák, zapisuje sčítance pod sebe, provádí zkoušku správnosti, učí se správný postup písemného sčítání a odčítání Anotace (způsob použití) Inovovaný výukový materiál slouží k seznámení žáků s písemným sčítáním a odčítáním do 1000 Datum vytvořeníDuben 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaSčítá, odčítá, vyhledává, spojuje, zaměňuje Rozvíjené klíčové kompetence Kompetence k učení a k řešení problémů Použitá literatura a zdrojeVlastní CZ.1.07/1.4.00/21.3526 – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2

3 Pamatuj, stovky musí být zapsány pod stovkami, desítky pod desítkami a jednotky pod jednotkami. 125324365542 763 514 612 356 3

4 Pamatuj, stovky musí být zapsány pod stovkami, desítky pod desítkami a jednotky pod jednotkami Písemné sčítání bez přechodu 125324365542 763 514 612 356 888838977898 4

5 Písemné sčítání s přechodem přes 10 243342474154386 249538357697165 _ 1 __ _ 1___1__1__1 1_1 1_ 492880831851551 Zkoušku proveď záměnou sčítanců. 5

6 243342474154386 249538357697165 492880831851551 Kontrola 249538357697165 243342475154386 6

7 Písemné odčítání bez přechodu 10 Pamatuj, že při písemném odčítání zapisujeme znaménko, abychom příklad odlišili od sčítání. 876 Postupujeme  876 – 212 = - 212 zdola nahoru,  Dočítáme, ptáme se a kolik je 664 2 a kolik je 6 7 --

8 Písemné odčítání s přechodem přes 10 942 Postupujeme stejně 942 – 568 = - 568 jako při odčítání do  1 1 100  374 8

9 Vypočítej 971 524 635 -548 -297 -378 423 227 257 257 Kontrolu provádíme takto 378 sčítáním 635 9

10 1. Sepisování čísel pod sebe 2. Písemné sčítání bez přechodu 10 i s přechodem 3. Kontrola při písemném sčítání 4. Písemné odčítání, kontrola 10


Stáhnout ppt "Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_393_3TR_M Autor:Mgr. Jana Siederová 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google