Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Digitální trendy v roce 2014 Digitální Briefing 2014.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Digitální trendy v roce 2014 Digitální Briefing 2014."— Transkript prezentace:

1 Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Digitální trendy v roce 2014 Digitální Briefing 2014

2 1.Internal Social Networks 2.Big Data – Data Led Story 3.Digital Health 4.Social Business 5.Development of niche social networks (finance, health, atd.) 6.Social Storytelling 7.Personalized TVs 8.The user experience of Social 9.Mobile everywhere 10.Search Leads to Sales Trendy 2013 Předpověď trendů 2013Trendy 2013 YesNo

3 Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Social Media Trends.

4 1. Identity based Ecosystem Současné vnímání sociálních sítí FB už není komunitní služba?! Budování virtuální identity Pracovní nástroj Budoucí příležitosti Nový obchodní nástroj pro firmy? Personalizované nabídky, Next Best Offer Osobní profil vs pracovní profil (internal social networks) – kde je hranice? JÁ!!!!! Oblíbený brand Články Hobby Moje móda Cool služby Kamarádi??? Follower My status Hashtags Trailery Klipy Internetové seriály Jóga workout

5 2. Rozdílnost na sociálních sítích = Střední proud, komerce Agregátory obsahu Jeden kanál Komunikace Zájmy Kontakty Práce

6 3. Social Crowdsourcing Crowdsourcing (wisdom of the cloud) – novotvar pro dělbu práce. Řešení specifické úlohy větším počtem lidí, kteří přidávají svůj subjektivní názor na věc. Česky – „víc hlav, víc ví“. Nejčastěji se používá jako výzkumná metoda. V oblasti sociálních médií vyjadřuje sdružení více lidí, kteří jsou vzájemně propojeni nějakým vztahem a jejich společné zapojení do jedné aktivity. Vydávání knih Pojištění vozidel CestováníDesign porsche Krizové mapyTestování aplikací

7 3. Social Crowdsourcing

8 3. Social Crowdsourcing

9 3. Social Crowdsourcing

10 3. Social Crowdsourcing

11 3. Social Crowdsourcing

12 3. Social Crowdsourcing

13 4. Social Business ZapojeníNástrojeSocial FoundationSystémyPřínosy External Social Networks Social Product Development Social Marketing Social CRM B2B Communities Crowdsourcing App Stores Mobile Apps Web Apps Mobile Devices Cloud Delivery Rich User Profiles Enterprise Search Social Listening Social Analytics Social Intranet Enterprise Social Network Unified Communication Social Business Apps Nové nápady Dialog se zákazníkem Reputace značky Prodejní faktura

14 4. Social Business- trochu jiná aukce

15 3. Social Business – Kolektivní nákupy

16 3. Social Business – Social Crowdshopping

17 Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Mobile.

18 5. Mobile simplification 87% připojených zařízení v roce 2017 bude mobilní telefon nebo tablet Vývoj mobilních aplikací pro všechny Zjednodušení technologie i ovládání mobilních aplikací Mobilní webMobilní aplikace

19 6. M-commerce Mobile POS – lidé nemusí chodit k pokladně nebo do bankomatu stačí zaplatit přes zařízení, které má prodejce v mobilu (v obchodě, pojišťovny, atd.) Mobilní platební terminály Geolokační check-inMobilní peněženky

20 Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Big Data.

21 7. Big Data ještě větší Kde získáváme Big Data? 90% 72% 61% 39%37% 28% Obchodní transakce Registrace ySociální sítěData z družiceSenzory K čemu budeme Big Data používat v roce 2014? 38% 26% 18%16% 2%1% Personalizace nabídek Optimalizace operací Prediktivní modelování Řízení rizikSpokojenost zaměstnanců Příležitosti na trhu

22 Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Cloudová řesení.

23 8. Cloud přechází v hybrid cloud Public Cloud – služba poskytovaná široké veřejnosti např. Skype Private Cloud – služba určena pouze pro uživatele uzavřené organizace, např. Google Apps, Salesforce.com Hybridní cloud – kombinuje výhody veřejného a soukromého cloudu. Proč? Veřejná řešení jsou většinou levnější Soukromá data a rizikové informace si firma raději nechá na svých privátních discích. Zabezpečení se zvyšuje. Větší škálovatelnost – větší možnosti díky veřejným cloudům, kteří mají rozsáhlejší infrastrukturu Větší flexibilita – příležitosti využívat více nástrojů Příklad: Archivovaná data → Public Cloud Provozní data → Private Cloud

24 Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Internet of Things.

25 8. Internet of Things A další data se na nás úspěšně hrnou…. Vzájemná bezdrátová komunikace předmětů mezi sebou nebo s člověkem za účelem zkvalitnění života.

26 8. Internet of Things Jak funguje internet of things? Váš obchodní partner posílá zprávu, že bude mít zpoždění o 30 minut. +30 min Vašemu autu dochází palivo a potřebuje dotankovat. Indikuje zpoždění o 5 minut. -5 min Vaše auto samo zapíná rozmrazování auta po sněhové přeháňce. Ušetříte 7 min. +5 min Na dálnici je zácpa. Je potřeba si pospíšit, abyste stihli schůzku s obchodním partnerem min. Naštěstí váš kávovar ví, co všechno se vám během rána přihodí. Alespoň káva bude uvařená včas. +5 min Ušetříte 5 minut Posunout budík o 5 minut

27 8. Internet of Things – Co je novinka Tweeting Bra

28 8. Internet of Things – Co je novinka Smart Bracelet

29 8. Internet of Things – Co je novinka? Vadí nevadí koktejlky Náladový náhrdelník

30 8. Internet of Things – Co je novinka GPS lokátor na zatoulaného psa

31 Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Inbound Marketing.

32 9. Inbound Marketing Nenásilná forma reklamy, která si získává zákazníka užitečným a zajímavým obsahem Jak se u nás dělá Inbound Marketing? Cílené formáty Méně peněz za bannerovou reklamu Budování reputace značky Více je méně – vítězí krátké zprávy Zdokonalování SEO Marketing v reálném čase (Real-time Marketing) Lokalizovaný marketing Vést dialog se zákazníkem Co to je?Co všechno je Inbound Marketing?

33 9. Inbound Marketing – Social Media Video ze zákulisí Fotky od fanoušků Nová reklama

34 9. Inbound Marketing – Whitepapers and Case Studies Ukázka Výsledky Reference

35 9. Inbound Marketing – Infografika

36 Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 E-commerce trends.

37 10. E-commerce nepřekvapí Počty e-shopů porostou i v dalších letech Malé, ale specializované e-shopy Hledají jednoduchá řešení ke vstupu na trh (Shopify, Woocommerce, Ticktail) Jednoduchá a intuitivní navigace stránek Kvalitní vizualizace je základ Jednostránkový check-out Rychlé a bezpečné platby – virtuální peněženky

38 10. E-commerce – Mobile Friendly 1.Jednoduchost 2.Design pro tlusté prsty 3.Čím kratší text, tím výstižnější 4.Dropdown menu místo vyhledávacích oken 5.Single button check- out

39 10. E-commerce – Nákupy na předplatné

40 10. E-commerce – Nová zákaznická zkušenost Tesla Automotive EA

41 Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Děkuji za pozornost! Užijte si Digital Briefing i reálné digitální inovace v roce 2014!

42


Stáhnout ppt "Deloitte Digital Digitální trendy v roce 2014 Digitální trendy v roce 2014 Digitální Briefing 2014."

Podobné prezentace


Reklamy Google