Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o."— Transkript prezentace:

1 Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.

2

3 Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.

4 Téměř vše o realitním trhu B2B

5 Průzkum trhu Studie, analýzy Informace a kontakty Akce, konference, setkávání Informace Tištěná média a internet Informace + osobní kontakty Akce a konference Vše šité na míru Analýzy, feasibility studie, vzdělávání Viditelnost

6 Téměř vše o realitním trhu B2B

7 Akce a konference

8 Služby Centers DATA Analýzy – Návrh vhodných řešení Koncepce obsahu – pronájem nestandardních nájemcům Nastartování správy Úspory vhodné k realizace (prodej vs. dlouhodobý pronájem atd.)

9 Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu

10

11 Spotřeba Nová klientela

12 Spotřebu nelze zvyšovat do nekonečna

13

14

15

16 Údaje 2012 ČNB a MF dluhy domácností - 1,123 bilionů Kč - meziroční růst o 58,7 miliard Kč Dluhy podniků dosáhla 954,4 miliard Kč meziroční růst o 42 miliard Kč Dluhy státu 1 499,4 miliard Kč

17

18 Spotřebu podpoří nekvalitní výroba Propagace (nikoliv všem prodejcům) - Zpět k základům marketingu? Koupě pocitů Další formy …..

19 ….. rychlé a velké peníze …… Problém vlastní spotřeby

20 Spotřeba Nová klientela

21

22

23 Mezery na trhu

24

25

26 Mezery na trhu Realitní trh

27

28 Pro koho stavět? Co stavět? … velké rychlé peníze…

29 Kupní síla Nereálné projekty Předimenzování Vývoj trhu - přesycení i bez krize Nezkušenost, chtíč Zpoždění dostavby Pozastavení projektů Konverze

30 Bratislava Megalomanské projekty = nové čtvrtě / města 300 tisíc lidí / územní plán lidí 2030

31 2010 Bratislava 60 % neprodaných bytů volných

32 Rodinné domy - byty Dosah SK sítí Rajka vyšší a střední Petržalka Mosonmagyaróváre Dunakiliti Hainburg Kitsee

33 Reálná hodnota Skutečná cena práce Cena času (např. pracující máma) Cena dostupnosti (např. změna spádové oblasti, rada)

34 Mezery na trhu Nedostatečně vytěžené lokality Nedostatečná nabídka ve všech segmentech Kvalita poskytování služeb - problém i nedostatečně kvalifikované poptávky

35 Poradce a partner

36 Nakupování = zážitek ….ale jak to aplikovat? Symbióza nutná

37 Elektronický obchod vs. reklama v TV Porovnávání cen ve světě – větší globalizace

38 Symbióza nutná Porovnávání cen ve světě

39 Změna bude Kdy? Jaká?

40 Děkuji za pozornost Pavlína Hajnová Centers Data


Stáhnout ppt "Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o."

Podobné prezentace


Reklamy Google