Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Systém setkání. Proč jsou setkání tak důležitá? Setkání jsou mízou vašeho podnikání. Bez setkání máte skvělý nápad, ale nemáte se o něj s kým podělit.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Systém setkání. Proč jsou setkání tak důležitá? Setkání jsou mízou vašeho podnikání. Bez setkání máte skvělý nápad, ale nemáte se o něj s kým podělit."— Transkript prezentace:

1 Systém setkání

2 Proč jsou setkání tak důležitá? Setkání jsou mízou vašeho podnikání. Bez setkání máte skvělý nápad, ale nemáte se o něj s kým podělit nebo nemáte od koho se poučit. Před naplánováním setkání si musíte položit tři zásadní otázky: Co je účelem? Kdo jsou moji posluchači? Jakého cíle chci dosáhnout po skončení? Význam setkání

3 Každý den 1individuální schůzky každodenní dvanáctero 8 hlavních činností 4 hlavní zásady Každý týden P.A.S.E Každý měsíc Školení Eagle Super soboty Každého čtvrt roku Akce Super regional Rytmus obchodní aktivity (BAR) Systém setkání

4 Hybný akční plán (MPA) zahrnuje systém setkání, který začíná jednoduchými individuálními schůzkami a pokračuje až k celostátním setkáním sponzorovaným společností. Dostat se do rytmu pravidelného pořádání a hlavně navštěvování setkání je klíčem k vašemu úspěchu. Přece ti, kteří někam směřují, rostou! Evropská konference Akce Super regional Školení Eagle Každý týden P.A.S.E Individuální schůzka Domácí setkání Systém setkání

5 Aktivita každý týden Zorganizujte nebo navštivte setkání P.A.S.E., které se koná každý týden Doporučený program 19:00– 20:15 prezentace plánu 20:15– 20:30 družení s hosty 20:30– 21:00 modul školení probíhající každý týden Systém setkání Staňte se hostem ve svém regionu

6 Aktivity každý měsíc Zúčastněte se setkání Eagle, které se koná každý měsíc Doporučený program 9:00–11:00 produktové školení 11:00–11:30 svědectví lokálních Leaderů o produktech 11:30–13:00 oběd 13:00–13:30 ocenění RD/ND/ED 13:30–14:00 svědectví lokálních Leaderů o podnikání 14:00–15:30 školení o budování podnikání 15:30–16:00 ocenění NOVÝCH a stávajících PD (každý z nich 5–10 minut) VÝZVA K AKCI! Ukončení organizátorem setkání Systém setkání

7 Aktivity čtvrtletně Účastněte se setkání Super regional a propagujte je Frekvence: každých 90 dní Váš cíl: na každou větší akci přiveďte 4 rozrůstající se větve 8 Systém setkání

8 Účel setkání 9

9 Mechanismus setkání Cílem každého setkání by v konečném důsledku měl být růst vašeho podnikání a přivedení potenciálních členů, které můžete informovat o plánu a příležitostech. Je důležité stanovit cíle setkání nezávisle na velikosti setkání, aby se Partneři mohli s procesem seznámit a byli schopni ho duplikovat na každém dalším setkání. Klíčem k úspěšnému setkání je duplikace! 10 Systém setkání

10 Cíle setkání 1. Zajistěte, aby se potenciální zájemce cítil pohodlně, a vybudujte důvěru Povyprávějte svůj příběh Ptejte se – tak zjistíte primární motivační faktory 2. Představte produkty a podnikatelskou příležitost společnosti Mannatech Nabídněte řešení, které poskytují kvalitní wellness produkty společnosti Mannatech Vytvořte pocit naléhavosti 3. Vyvraťte námitky ohledně příležitosti Účel setkání

11 Buďte týmovým hráčem – buďte si vědomi své role! –Ať už jste Partner, organizátor setkání nebo hostující řečník, měli byste si být dobře vědomi své role před každým setkáním, během něj i po něm. –Tyto pokyny vám pomohou zatrhnout políčka, takže budete mít jistotu, že každé setkání bude velkým úspěchem. Očekávání –Buďte dochvilní – přijďte brzy, zůstaňte dlouho –Na úspěch se oblečte – mějte na sobě oblečení vhodné pro danou událost –Vždy, vždy buďte profesionálem Zaměřte se na pozitiva Usmívejte se a potřeste si rukou s hodně lidmi –Podpora jiným větvím Přivítejte je tím, že se pochvalně vyjádříte o týmu v jejich horní organizační struktuře NIKDY po nich nechtějte, aby změnili organizaci Pokyny k setkání Účel setkání

12 Před setkáním: –Družte se s hosty –Představte hosty Upline – mluvte pozitivně o Upline –Začněte včas Během setkání: –Sledujte program se zaujetím – dělejte si poznámky –Mějte respekt – nemluvte během prezentace Po setkání: –Představte hosty řečníkovi – mluvte pozitivně o řečníkovi –Zajistěte, aby hosté odešli s informačním balíčkem pro první večer –Domluvte následující setkání –Vždy Partnerům a týmu v horní organizační struktuře sdělte, kdo přivedl hosta Zůstaňte na školení – pomáhá to duplikaci Pokyny pro obchodní partnery Účel setkání

13 Zajistěte pomocné organizátory, aby bylo setkání dobře připraveno Při zahajování zopakujte program a očekávání Představte řečníka a mluvte o něm pozitivně Řiďte se připraveným úvodem Po prezentaci řečníkovi poděkujte Oceňte Partnery-Leadery Udělejte prostor pro interakci a neoficiální pokračování po setkání Svolejte setkání a poděkujte hostům a novým Partnerům za účast Oznamte, že školení pro Partnery začne za 10 minut Pokyny pro organizátora setkání Účel setkání

14 Prezentujte schválené prezentace s nadšením, zápalem a vtipem –Nepřidávejte nový obsah –S prezentací nepřekračujte 45 minut –NEZAVÁDĚJTE VLASTNÍ PROGRAM Promluvte pozitivně o lokálním vedení a jejich týmech v horní organizační struktuře, o organizátoru setkání a Partnerech Po setkání komunikujte s hosty a Partnery Doporučte hostům, kteří se zúčastnili sami, aby se znovu sešli s Partnerem, který je pozval, co nejdříve během následujících 24–48 hodin Pokyny pro řečníky Účel setkání

15 Školicí setkání každý týden

16 8 školicích modulů, které se konají každý týden

17 Evropa je nepopsaná tabule!


Stáhnout ppt "Systém setkání. Proč jsou setkání tak důležitá? Setkání jsou mízou vašeho podnikání. Bez setkání máte skvělý nápad, ale nemáte se o něj s kým podělit."

Podobné prezentace


Reklamy Google