Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jazyková výuka GE Money ČR&SK Andrea Števčíková, Kristýna Rapalová GE Money 24. dubna 2007.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jazyková výuka GE Money ČR&SK Andrea Števčíková, Kristýna Rapalová GE Money 24. dubna 2007."— Transkript prezentace:

1 Jazyková výuka GE Money ČR&SK Andrea Števčíková, Kristýna Rapalová GE Money 24. dubna 2007

2 2 / GE / June 7, 2004 GE Money ČR&SK Bank HR Generalisté Auto Multiservis C&B T&D O&S

3 1. Prezenční výuka (3x45 min. týdně) - Dvojice - Skupiny 2. Finanční příspěvek na výuku pro zaměstnance v regionu 3. Intenzivní letní kurzy Stav před

4 4 / GE / June 7, 2004 Motiv ke změně - kvalita vs kvantita - finanční úspora - měřitelnost a objektivita progresu studia - prověření motivace studentů - flexibilita studia - sjednocení výuky

5 5 / GE / June 7, 2004 PILOT 2004 Délka: 2 měsíce Kick-off: Dodavatelé: GlobalEnglish (americký produkt, dražší, vysoká interaktivita) e-academy (lokální produkt, levnější, méně interaktivní) Forma: blendovaná výuka (prezenční výuka 2x měsíc) Cílová skupina: 40 dobrovolníků (30% region, 70% centrála) Úrovně Pre-intermediate, Intermediat Noví studenti (do té doby nestudovali v rámci firemní výuky) Studenti motivovaní studovat angličtinu, angličtina není nezbytná pro výkon pozice

6 6 / GE / June 7, 2004 PILOT 2005 Délka: 4 měsíce Kick-off : Dodavatelé: LangMASTER – e-learning Forma: blendovaná výuka - prezenční výuka (60 minut/týden), skupiny max. 5 studentů Cílová skupina: 20 dobrovolníků (100% centrála) Všechny znalostní úrovně Noví studenti (neúčastní se standardní výuky) nebo studenti, kteří již studovali déle než 6 semestrů Studenti motivovaní studovat angličtinu, angličtina je nezbytná pro výkon pozice

7 7 / GE / June 7, 2004 Co se měřilo v pilotu 1) Docházka  monitorování návštěvnosti e-learningu pomocí pravidelných reportů (min. 100%) a prezenčních listů z jazykové školy (min. 70%) 2) Kvalita aplikace a pokrytí vzdělávacích potřeb  dotazník spokojenosti (Interaktivita, individuální progres, přátelská k uživatelům, relevantní k pracovním potřebám, technická nenáročnost) 3)Pokrok  monitorování dílčích studijních výsledků, rozřazovací a závěrečný test

8 8 / GE / June 7, 2004 CBA Varianta 1Prezenční výuka Jazyková škola3x45 minutes/week, CZK 370/45 minutes, 2 students in a tuition 100% Varianta 2Blended výuka LangMASTER + jazyková škola Navržená délka výuky 60 minut/2 týdny, skupina 2 studentů 17% Varianta 3Blended výuka GlobalEnglish + interní učitel Navržená délka výuky 60 minut/2 týdny, skupina 2-4 studentů 43% Varianta 4Blended výuka GlobalEnglish + jazyková škola Navržená délka výuky 90 minut/2 týdny, skupina 2 studentů 62%

9 9 / GE / June 7, 2004 Vítězné řešení Implementace - březen NEW students Blendovaná výuka = prezenční výuka 90 minut/14 dní + Hlavní výhody pro studenta: - individuální studijní plán - efektivita - flexibilita … Hlavní výhody pro společnost: - prokazatelná (ne)motivace - měřitelnost progresu (pro HR i LM) - reporting

10 AJ jako job need 1. Blendovaná výuka - Dvojice - Skupiny - Region (jednotlivci nebo dvojice) 2. Business workshopy pro úroveň pokročilých 3. Intenzivní letní kurzy Stav po AJ jako benefit 1. e-learningové kurzy LANGMaster volně k dispozici 2. sjednaná sleva pro zaměstnance na otevřené kurzy 3. možnost využití Flexipasů na výuku AJ

11 Výsledky průzkumu 89% říká, že se zlepšilo ve čtení anglických textů 75% zlepšilo schopnost připravovat dokumenty v Aj 71% hodnotí svou zkušenost s elektronickou částí výuky minimálně hodnocením „dobře“ 89% studujících by doporučilo GlEngl program svým kolegům 69% hodnotilo prezenční část minimálně slovem „dobře“ 77% studentů hodnotilo blendovanou formu výuky slovem „dobře“ a výš 35% respondentů uvádí, že si někdo označil jejich znalost angličtiny za zlepšující se Slovní otázky: Uživatelé jsou schopni kvantifikovat své zlepšení v angličtině – uvádějí zrychlení v přípravě a práci s anglickými texty, přípravě prezentací apod.

12 12 / GE / June 7, 2004 Plán změn ve výuce Plán změn angličtina pouze „job need“ zkvalitnit propojení prez. a el. výuky, sledování docházky, přípravu lektorů příprava syllabů prezenční části – definovat pravidla pokroku a vyřazení ze studia větší flexibilita v typech výuky – pouze e-learning GlEng, intenzivní “business writting&presentation” kurs, řešení ad-hoc business need výuky Současnost job need/job benefit nespokojenost s dodavatelem, kvalita propojení prez. a elektr. části dle lektora, nejasnosti v docházce chybí jasná definice syllabů a pokroku/semestr dobře nastavený systém, chybí prostředky na řešení náhlých business potřeb

13 13 / GE / June 7, 2004 Otazníky finanční spoluúčast studentů na výuce (přímo/flexipasy) angličtina v Cafeterii (job benefit) definovat maximální délku studia (návrat k řešení v minulosti) Storno podmínky pro studenty certifikace ano/ne – jako definice pokroku? elektronická knihovna


Stáhnout ppt "Jazyková výuka GE Money ČR&SK Andrea Števčíková, Kristýna Rapalová GE Money 24. dubna 2007."

Podobné prezentace


Reklamy Google