Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Projekt:CZ.1.07/1.5.00/34.0386 „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola hospodářská a lesnická, Frýdlant Bělíkova 1387, příspěvková organizace.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Projekt:CZ.1.07/1.5.00/34.0386 „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola hospodářská a lesnická, Frýdlant Bělíkova 1387, příspěvková organizace."— Transkript prezentace:

1 Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola hospodářská a lesnická, Frýdlant Bělíkova 1387, příspěvková organizace Šablona:III/2 Sada:VY_32_INOVACE_OV.2.13 Věnce zelené, lesní Vytvořeno: Ověřeno: Třída:MZ2 Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola hospodářská a lesnická, Frýdlant Bělíkova 1387, příspěvková organizace Šablona:III/2 Sada:VY_32_INOVACE_OV.2.13 Věnce zelené, lesní Vytvořeno: Ověřeno: Třída:MZ2 Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“

2 Tematická floristika Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Předmět:Odborný výcvik Ročník:2 Autor: Tůmová Jana Časový rozsah:1 vyučovací hodina Pomůcky: Dataprojektor, notebook s připojením na internet Klíčová slova: Dušičky, věnec, zeleň Anotace: Materiál je určen pro výuku předmětu odborný výcvik. Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Předmět:Odborný výcvik Ročník:2 Autor: Tůmová Jana Časový rozsah:1 vyučovací hodina Pomůcky: Dataprojektor, notebook s připojením na internet Klíčová slova: Dušičky, věnec, zeleň Anotace: Materiál je určen pro výuku předmětu odborný výcvik.

3  zhotovují se z chvojí jehličnanů: Picea, Pinus, Abies, Juniperus, Chamaecyparis, Thuja, Taxus  ze stálezelných dřevin: Buxus, Calluna, Vinca  menší věnečky se zhotovují vázáním  větší věnce se mohou i ypichovat 3) zelený věnec

4 Postup práce Způsob 1.  nastříhané jednoduché větévky, dlouhé 80 – 100mm, se drátem č.6 na cívce přivazují ke kruhové podložce  větévky se skládají tak, aby mezi nimi nebyl vidět drát  další řadu přikládáme tak, aby kryla drát v řadě předcházejí

5 Způsob 2.  krátké větévky se navážou na drát  věnec vypichujeme ve směru kruhu  špičkami větévek zakrýváme drát  takto vypichovaný věnec je velmi pěkný, upravený  místo navazování můžeme větévky připevňovat i skobičkováním

6 Způsob 3.  použijeme větévky větší, rozvětvené  navážeme na dvě nožky  zapichujeme do podložky tak, aby se překrývaly  při tomto způsobu využijeme chvoj s co nejmenším odpadem

7 Přízdoba – hlava věnce  zdobíme v místě spojení, zakryjeme některé nerovnosti  přízdobový materiál navazujeme  používáme: barevné plody, preparované listy, suché trávy, šišky, dekorativní materiál  nové materiály je vhodné si nejprve vyzkoušet, jak reagují na déšť, vítr a mráz

8 3) lesní věnec  základ tvoří slaměná podložka  delší větvičky vypichujeme přímo do podložky  nejprve vypícháme vnější a vnitřní obvod věnce  pak postupně zaplňujeme celou podložku  větévky seřezáváme do špičky – musí v podložce dobře držet  přízdoba (Dipsacus, Carthamus, Nigella…) po celé ploše, nebo jen hlava věnce

9 Opakování zelené věnce - zhotovují se z chvojí jehličnanů: Picea, Pinus, Abies, Juniperus, Chamaecyparis, Thuja, Taxus ze stálezelných dřevin: Buxus, Calluna, Vinca menší věnečky se zhotovují vázáním větší věnce se mohou i ypichovat lesní věnec – vypichujeme přímo do podložky

10 Použité zdroje o BITTNEROVÁ, Marie. Floristika. Děčín - Libverda: Střední škola zahradnická a zemědělská Antonína Emanuela Komerse, 2007, 2 sv. (238, 471 s.). ISBN Pokud není uvedeno jinak, jsou použité objekty vlastní originální tvorbou autora. Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Veškerá vlastní díla autora (fotografie, videa) lze bezplatně dále používat i šířit při uvedení autorova jména. o BITTNEROVÁ, Marie. Floristika. Děčín - Libverda: Střední škola zahradnická a zemědělská Antonína Emanuela Komerse, 2007, 2 sv. (238, 471 s.). ISBN Pokud není uvedeno jinak, jsou použité objekty vlastní originální tvorbou autora. Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Veškerá vlastní díla autora (fotografie, videa) lze bezplatně dále používat i šířit při uvedení autorova jména.


Stáhnout ppt "Projekt:CZ.1.07/1.5.00/34.0386 „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola hospodářská a lesnická, Frýdlant Bělíkova 1387, příspěvková organizace."

Podobné prezentace


Reklamy Google