Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Kandidáti pro volby představenstva People Management Fora VALNÁ HROMADA PMF 17. 2. 2015.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Kandidáti pro volby představenstva People Management Fora VALNÁ HROMADA PMF 17. 2. 2015."— Transkript prezentace:

1 Kandidáti pro volby představenstva People Management Fora VALNÁ HROMADA PMF

2 Ing. Eva Hejlová Prezidentka PMF; Všeobecná fakultní nemocnice, personální náměstkyně Vystudovala VŠE. Od roku 1991 působila ve vedoucích funkcích personálního útvaru ve společnosti Eurotel Praha. V roce 2005 se stala výkonnou ředitelkou pro lidské zdroje. O rok později, kdy se spojily společnosti Eurotel a Český Telecom v Telefónicu O2, přešla do funkce ředitelky pro HR projekty a procesy. V této pozici byla mimo jiné zodpovědná za vedení projektů v oblasti sjednocení kultur a HR systémů těchto společností. Za svou práci získala ocenění HR Manager roku Od roku 2008 pak pracovala ve společnosti Marks and Spencer Czech Republic jako HR ředitelka s odpovědností za Českou republiku, Slovensko, Pobaltské státy a Polsko. Následně pracovala ve společnosti ANECT a.s. na pozici ředitelky HR, kde odpovídala za strategické projekty v oblasti lidských zdrojů. V současné době vykonává funkci náměstkyně pro personalistiku ve Všeobecné fakultní nemocnici v Praze.

3 Ing. Richard Dobeš Člen představenstva, Rozvoj členské základny, PMF Krauthammer Partners ČR, Managing Partner Pracuje od roku 1990 jako konzultant, kouč a trenér pro společnosti v Evropě, Americe a Asii. Během své manažerské praxe pracoval ve vrcholových manažerských pozicích, včetně pozice CEO švýcarské společnosti s aktivitami ve 14 zemích Evropy, Ameriky a Asie. Aktuálně působí jako Managing Partner ve společnosti Krauthammer Partners ČR. Je spoluautorem dvou knih a autorem více než stovky odborných článků. Je pravidelným řečníkem na mezinárodních konferencích. Pravidelně přednáší na PMF Institutu. Je členem HR výboru Americké obchodní komory v Praze a členem poradního výboru České manažerské asociace.

4 Ing. Hana Krbcová Viceprezidentka, Strategie spolupráce s vedením, PMF ČEZ Korporátní služby, s.r.o., jednatelka a generální ředitelka Hana Krbcová vystudovala VŠE v Praze, je absolventkou Pracovně-právního postgraduálního studia na Právnické fakultě v Praze a International Institute of Certified Studies in Strategic Management. V energetice pracuje od roku 1978, nejprve na ekonomických pozicích a poté v oblasti personalistiky. Pracovala na pozici ředitele lidských zdrojů v Severomoravské energetice. Ve společnosti ČEZ, a. s., působila od roku 2005, na pozici ředitelky divize personalistika od Současnou funkci jednatelky a generální ředitelky společnosti ČEZ Korporátní služby, s.r.o., vykonává od Publikuje v odborném tisku a přednáší na odborných seminářích a vysokých školách. Je členkou představenstva Českého svazu zaměstnavatelů v energetice.

5 Ing. Jaroslav Durda Viceprezident PMF; Poradce a konsultant HR Managementu Působí v oblasti lidských zdrojů od roku 1993, posledních 12 let pracoval v zahraničních nadnárodních společnostech různého odvětví – hutnictví, automobilový průmysl, logistika a IT. Naposledy, od roku 2007 do konce roku 2014, působil v IT společnosti Tieto Czech s.r.o. na pozici personálního ředitele a statutárního zástupce Tieto Czech s.r.o. Krátce, na začátku devadesátých let, působil na Úřadu práce v Ostravě v době institucionalizování trhu práce a nastavování jeho procesů a instrumentů. Absolvoval VŠB-TU v Ostravě, Ostravskou Univerzitu a řadu odborných kurzů a vzdělávacích programů v ČR i v zahraničí. V současné době působí jako Poradce a konsultant HR Managementu. Je členem odborných a poradenských komisí/ týmů v oblasti lidských zdrojů a regionálního rozvoje.

6 Mgr. Jana Havlíčková Členka představenstva, partner regionu Severní Čechy PRECIOSA, a.s., personální ředitelka Jana Havlíčková absolvovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Ve společnosti Preciosa, a.s. pracuje od roku 2006, o dva roky později byla jmenována do funkce personální ředitelky. Zodpovídá za řízení lidských zdrojů ve společnosti Preciosa, a.s., ale i dalších dceřiných společností, včetně činností, které se konají pod záštitou Nadace Preciosa. Je členem správní rady Nadace Preciosa. Po studiu pracovala ve společnosti Nokia Czech Republic, s.r.o., dále jako konzultantka v Institutu průmyslového inženýrství Liberec, kde zodpovídala za implementaci vybraných metod průmyslového inženýrství ve výrobních podnicích, ale i administrativní sféře.

7 Mgr. Jaroslava Rezlerová Členka představenstva Manpower a.s., generální ředitelka Jaroslava Rezlerová absolvovala FF UK, obor český a francouzský jazyk a literatura. Na univerzitě v Lille a na VŠE Praha získala titul DESS (obdoba MBA). Pracovala ve společnosti Michelin Česká republika, kde byla zodpovědná i za lidské zdroje a marketing. V letech pomáhala při zakládání a rozvoji Francouzsko-české obchodní komory. Po svém odchodu byla opakovaně po čtyři roky zvolena členkou představenstva a viceprezidentskou. Od roku 2001 působí jako generální ředitelka Manpower Česká republika a od října 2007 je zodpovědná i za aktivity Manpower na Slovensku. Je zakládající členkou a v současné době prezidentkou Asociace poskytovatelů personálních služeb. Od roku 2010 je i viceprezidentkou Asociácia personálnych agentúr Slovenska. Asociace se v obou zemích významně podílí na změně legislativy pracovního práva směrem k větší otevřenosti a flexibilitě.

8 Mgr. Jaroslav Lhoťan Personální náměstek Fakultní nemocnice Olomouc Vzdělání – Ostravská Univerzita, pracovní kariéra, v pořadí jak následovaly: 8 let školství – Obchodní akademie Opava, Gymnázium Ostrava Poruba 1995 – let Ateliér Simona, Ostrava, architektonické a projekční studio, obchodní manažer 2000 – roky Kraft Foods CR s.r.o., potravinářství (FMCG), – HR manager, Valašské Meziříčí 2004 – let celkem, z toho 1 roky Ivax Pharmaceuticals CR, následná akvizice a 7 let Teva Czech Industries, s.r.o. – HR & Safety Director 2013 – nyní - 2 roky Fakultní nemocnice Olomouc, personální náměstek

9 Motivace Díky velmi rozmanité pracovní praxi s dynamickými změnami jsem měl možnost pracovat jak ve společnostech různých zaměření, organizačních struktur, podílel jsem se na akvizicích, rozvoji a růstu firem, ale absolvoval jsem i řadu méně pozitivních pracovních zkušeností – a to včetně zavírání firem, optimalizací, či hromadného propouštění. 7 let jsem v rámci farmaceutického a chemického výrobního závodu řídil kromě HR i bezpečnost. Pohyboval jsem se jak v mezinárodním výrobním i komerčním prostředí, tak se aktuálně pohybuji v prostředí českého zdravotnictví a současně i na akademické půdě. Rád bych se alespoň o část svých zkušeností podělil. Na druhou stranu mě stále inspirují nové věci, rád se podílím na řešení nových témat. „Zkušenost s otevřenou myslí (kreativitou)“ jsou asi dvě oblasti, které mohu nabídnout.

10 Mgr. Jana Skalková, DiS Manažerka útvaru Rozvoj zaměstnanců Československá obchodní banka, a. s Vzdělání: FSS MU Brno, Kombinované studium obor: Sociální politika se zaměřením na personální řízení 2003 – 2004 Accord group Ceska, s.r.o., Praha, CR (personálně poradenská společnost působící v oblasti executive search, mateřská společnost TPDG Solution. Pozice: Projektová manažerka / konzultantka – doposud ČSOB a.s. Specialista útvaru Řízení znalostí – Analytik vzdělávání III Team Leader týmu Leadership, vedení 4 členného týmu, samostatná metodická a lektorská činnost, zodpovědnost za oblast odborného vzdělávání pro zaměstnance a manažery ČSOB – tvorba a realizace ELA workshopů, metodička LA v roce 2007 rozvojový program pro absolventy VŠ Křepelky, Vstupní příprava pro nové zaměstnance, samostatné vedení a tvorba worskhopů např. „Hodnocení zaměstnanců“, „Etický kodex v praxi pracovníka HR“, „Sjednocená komunikace pro útvar HR“, Od – Manažerka útvaru Rozvoj zaměstnanců (B-3) Vedení týmu 13 lidí, příprava strategií, plánů útvaru a jejich realizace. Za svůj úspěch považuji výborné výsledky týmu, jeho stabilitu a vysokou motivovanost. Dosahujeme vysoké skóre v oblasti spokojenosti klientů (průzkumy a roční hodnocení) i průzkumu spokojenosti zaměstnanců..

11 Motivace Spolupráce s PMF vnímám jako strategickou a důležitou – pro zkvalitňování HR profese, výměnu zkušeností a efektivní networking a v neposlední řadě pro poskytování kvalitního servisu našim klientům – společnostem a zaměstnancům, pro které pracujeme. PMF se vyvíjí – vnímám velký posun za poslední roky – v oblasti témat, výběru hostů, výměně zkušeností, sledování (domácích i zahraničních) trendů. Vnímám také vzrůstající úroveň a ochotu členů – zapojovat se, diskutovat, posouvat se profesně i lidsky. Vnímám odvahu sebekriticky si přiznávat a pojmenovávat co je potřeba změnit, opouštět, hledat jiné – nové cesty. Bude mi velkou ctí přiložit pro tuto smysluplnou iniciativu ruku k dílu. V období plném změn, hledání nových cest a úspor. Tím více je důležité nezapomínat na podstatu práce s lidmi – jít back to basic a přitom přemýšlet o efektivitě, nastavovat zrcadlo a současně se profesně rozvíjet. Těším se na spolupráci, velmi si nabídky vážím a je pro mě zavazující – udělat pro tuto živou komunitu maximum.“

12 Josef Šindelka, Senior Global Strategy Manager, Red Hat Zkušenosti z oblasti lidských zdrojů jsem získával postupně od roku 1996 na různých pozicích počínaje rolí HR generalisty v Adamovských strojírnách a.s. přes sedm let strávených v hi-tech výrobní společnosti Celestica, kde jsem postupně prošel různými HR manažerskými pozicemi od manažera náboru až po Site HR Manažera. Nyní pracuji jako Senior Global Strategy Manager ve společnosti Red Hat, kam nastoupil v roce Mojí dnešní rolí je vytváření dlouhodobých HR strategií definovaných na základě potřeb businessu, a to zejména se zaměřením na organizační design, změnový leadership, HR podporu při vytváření business strategií, koučink, zavádění HR Business Partneringu na všechny úrovně HR struktur regionálně i globálně, slaďování regionálních a korporátních přístupů v rámci zákaznických i HR týmů. Moje životní filosofie je postavena na otevřenosti, upřímnosti, naslouchání, férovém přístupu a neutuchajícím optimismu se snahou brát každou i sebevíce složitou překážku jako dárek od života.

13 Motivace Pochopení funkčnosti tohoto modelu znamená spoustu dialogu v rámci HR, který není vždy jednoduchý, ale nakonec vždy s nalezením shody při uvědomnění si, co je naše jediná role jako podpůrného týmu,která nemá přímou přidanou hodnotu pro firmu ve formě generování zisku, ale může zásadním způsobem svým správně nastaveným zákaznicky orientovaným servisem pomoci interním zákazníkům tento vytvářet. A toto je to hlavní, co přináším a na co bych se chtěl zaměřit při svojí případné práci s HR komunitou v rámci PMF. Rozvíjet a pomáhat komunitě, jak nastavovat HR byznys přístup v jejich firmách prostřednictvím specifických aktivit, jak překonávat nedůvěru zákazníka, jak si vybudovat roli respektovaného partnera, protože tu nezískáte jen úrovní pozice v hierarchii, jak tvořit HR strategie společně s těmi, pro které jsou určeny a ne bez nich, jak si dodávat odvahu, být trpělivý a čím překonávat frustrace, jak se radovat z drobných krůčků dopředu, protože cesta je cíl. Rád bych se aktivně podílel na definování takových aktivit, které pomohou HR komunitě budovat a posilovat roli respektovaného partnera v jejich firmách.


Stáhnout ppt "Kandidáti pro volby představenstva People Management Fora VALNÁ HROMADA PMF 17. 2. 2015."

Podobné prezentace


Reklamy Google